Gå till innehåll

Lås tack!


gibbsson

Recommended Posts

  • Svars 819
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilken missär det här blev!

Ledde bodog ganska stor och var påväg mot 3e vinsten på 6-7 veckor i 100k!:shock:

Ut som 11a.. då rasar allt och har på 5 min nu åkt ur 750k, 100r, 100+9.

Short som fan i mulligan. Hoppet står till second chance där jag har 53k.

 

Jag blev utslagen av dig i denna Bodog turre med K3off mot din 52 på plats 39...Stabil all in du gjorde med 52 på knappen, klart man synar ner dig o blir utdragen :)...Förstår dock inte hur du kunde tappa bort din stabila ledning du hade. Nästa gång plockar jag dig med skräp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev utslagen av dig i denna Bodog turre med K3off mot din 52 på plats 39...Stabil all in du gjorde med 52 på knappen, klart man synar ner dig o blir utdragen :)...Förstår dock inte hur du kunde tappa bort din stabila ledning du hade. Nästa gång plockar jag dig med skräp :)

Stabil syn av dig då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utveckla? Bara att kolla hur mkt man har på kontona innan sen efter och jämföra ju:)

 

För ROI ITM% och andra stats finns ju OPR..

 

jo men har man 4-5 konton och spelar både cg och turrar lite hittan o dittan så är det lätt att man tappar räkningen/glömmer ibland :-P Är säkert inte så jobbigt igentligen va bara en personlig åsikt jag hade :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev utslagen av dig i denna Bodog turre med K3off mot din 52 på plats 39...Stabil all in du gjorde med 52 på knappen, klart man synar ner dig o blir utdragen :)...Förstår dock inte hur du kunde tappa bort din stabila ledning du hade. Nästa gång plockar jag dig med skräp :)

 

Kommer ihåg handen faktiskt, men kommer inte ihåg stackdjup. Som jag kommer ihåg det var det typ 3k/6k blinds du och bb hade typ 30-40k eller mindre och jag hade runt 170k. Vilket gör att min HD öppnas lite mer än normalt;) vilket inkluderar 52off. Tycker din syn är helt ok också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja gibbsson!

 

Bäst i Sverige!

 

:mrgreen:

 

gibbs HD består av alla kort i alla lägen typ så K-3 mot en Button push är nöten :lol:

 

 

edit: btw så finns det inget segare än att bokföra turre spel

 

HAHAHA, var så jävla tiltad i 100+9 turren på party och sen var det sjukt många tajta fiskar att sno av:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte lite aktier i Party Gaming idag.

 

För er som inte vet: Party Poker är den bäst sidan att spela poker på.

Finaste lobbyn och layouten. Fullt med fisk är det också. Vad väntar ni på? in och spela och rakea som galningar!:twisted:.

 

Hehe, okey :)

 

Jag har faktiskt tänkt börja spela lite på Party igen efter en lång tids uppehåll därifrån. Så nu när du är delägare tycker jag du ska upplysa mig om deras turneringsutbud i $50-$100 prisklassen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte lite aktier i Party Gaming idag.

 

För er som inte vet: Party Poker är den bäst sidan att spela poker på.

Finaste lobbyn och layouten. Fullt med fisk är det också. Vad väntar ni på? in och spela och rakea som galningar!:twisted:.

 

haha :-D

 

Blir de $162 turren ikv eller? tänkte om vi skulle ses runt finalbordsbubblan och vinka förväl :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, okey :)

 

Jag har faktiskt tänkt börja spela lite på Party igen efter en lång tids uppehåll därifrån. Så nu när du är delägare tycker jag du ska upplysa mig om deras turneringsutbud i $50-$100 prisklassen :)

 

 

Det kan jag göra!

 

Du ville spela 24/7?;)

 

Tar kvällens/nattens schema nu. Kan följa upp med mer:)

19:50 100+9 6k gtd

21:00 skottar du 150+12. Passa dig dock för onsdagar för då är det fixed.

21:30 50+5 crazy stackturbo

22:00 50+5 18k gtd

23:00 30+3 rebuy. Svämmar över av fisk!

01:00 100+9 20k gtd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan jag göra!

 

Du ville spela 24/7?;)

 

Tar kvällens/nattens schema nu. Kan följa upp med mer:)

19:50 100+9 6k gtd

21:00 skottar du 150+12. Passa dig dock för onsdagar för då är det fixed.

21:30 50+5 crazy stackturbo

22:00 50+5 18k gtd

23:00 30+3 rebuy. Svämmar över av fisk!

01:00 100+9 20k gtd

 

Tack!

 

Det verkar ju riktigt bra faktiskt. Tiderna passar ju även in bra med turneringarna på stars och tilt. Nice :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

köpte red bull där igår :)

 

vad nickar du på stars o ftp?

 

INW85 på Stars och ATM4life på FTP.

 

Kör dock inte särskilt mkt MTTs nu men blir väl en och annan då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...