fhaugen Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Heja gibbsson! Bäst i Sverige! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Vilken missär det här blev! Ledde bodog ganska stor och var påväg mot 3e vinsten på 6-7 veckor i 100k! Ut som 11a.. då rasar allt och har på 5 min nu åkt ur 750k, 100r, 100+9. Short som fan i mulligan. Hoppet står till second chance där jag har 53k. Jag blev utslagen av dig i denna Bodog turre med K3off mot din 52 på plats 39...Stabil all in du gjorde med 52 på knappen, klart man synar ner dig o blir utdragen ...Förstår dock inte hur du kunde tappa bort din stabila ledning du hade. Nästa gång plockar jag dig med skräp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Jag blev utslagen av dig i denna Bodog turre med K3off mot din 52 på plats 39...Stabil all in du gjorde med 52 på knappen, klart man synar ner dig o blir utdragen ...Förstår dock inte hur du kunde tappa bort din stabila ledning du hade. Nästa gång plockar jag dig med skräp Stabil syn av dig då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Stabil syn av dig då? gibbs HD består av alla kort i alla lägen typ så K-3 mot en Button push är nöten edit: btw så finns det inget segare än att bokföra turre spel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 edit: btw så finns det inget segare än att bokföra turre spel Utveckla? Bara att kolla hur mkt man har på kontona innan sen efter och jämföra ju:) För ROI ITM% och andra stats finns ju OPR.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Stabil syn av dig då? Jag var tvungen att syna, jag hade 15k i stacken med bb på 4k, förstod ju att han som mega chipleader höjde med allt på knappen så jag gillade mina odds med K hög Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Utveckla? Bara att kolla hur mkt man har på kontona innan sen efter och jämföra ju:) För ROI ITM% och andra stats finns ju OPR.. jo men har man 4-5 konton och spelar både cg och turrar lite hittan o dittan så är det lätt att man tappar räkningen/glömmer ibland Är säkert inte så jobbigt igentligen va bara en personlig åsikt jag hade Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Jag blev utslagen av dig i denna Bodog turre med K3off mot din 52 på plats 39...Stabil all in du gjorde med 52 på knappen, klart man synar ner dig o blir utdragen ...Förstår dock inte hur du kunde tappa bort din stabila ledning du hade. Nästa gång plockar jag dig med skräp Kommer ihåg handen faktiskt, men kommer inte ihåg stackdjup. Som jag kommer ihåg det var det typ 3k/6k blinds du och bb hade typ 30-40k eller mindre och jag hade runt 170k. Vilket gör att min HD öppnas lite mer än normalt;) vilket inkluderar 52off. Tycker din syn är helt ok också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Heja gibbsson! Bäst i Sverige! gibbs HD består av alla kort i alla lägen typ så K-3 mot en Button push är nöten edit: btw så finns det inget segare än att bokföra turre spel HAHAHA, var så jävla tiltad i 100+9 turren på party och sen var det sjukt många tajta fiskar att sno av:D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Köpte lite aktier i Party Gaming idag. För er som inte vet: Party Poker är den bäst sidan att spela poker på. Finaste lobbyn och layouten. Fullt med fisk är det också. Vad väntar ni på? in och spela och rakea som galningar!. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Köpte lite aktier i Party Gaming idag. För er som inte vet: Party Poker är den bäst sidan att spela poker på. Finaste lobbyn och layouten. Fullt med fisk är det också. Vad väntar ni på? in och spela och rakea som galningar!. Hehe, okey Jag har faktiskt tänkt börja spela lite på Party igen efter en lång tids uppehåll därifrån. Så nu när du är delägare tycker jag du ska upplysa mig om deras turneringsutbud i $50-$100 prisklassen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Köpte lite aktier i Party Gaming idag. För er som inte vet: Party Poker är den bäst sidan att spela poker på. Finaste lobbyn och layouten. Fullt med fisk är det också. Vad väntar ni på? in och spela och rakea som galningar!. haha Blir de $162 turren ikv eller? tänkte om vi skulle ses runt finalbordsbubblan och vinka förväl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 haha Blir de $162 turren ikv eller? tänkte om vi skulle ses runt finalbordsbubblan och vinka förväl i'll be there.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Hehe, okey Jag har faktiskt tänkt börja spela lite på Party igen efter en lång tids uppehåll därifrån. Så nu när du är delägare tycker jag du ska upplysa mig om deras turneringsutbud i $50-$100 prisklassen Det kan jag göra! Du ville spela 24/7? Tar kvällens/nattens schema nu. Kan följa upp med mer:) 19:50 100+9 6k gtd 21:00 skottar du 150+12. Passa dig dock för onsdagar för då är det fixed. 21:30 50+5 crazy stackturbo 22:00 50+5 18k gtd 23:00 30+3 rebuy. Svämmar över av fisk! 01:00 100+9 20k gtd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Går det bra i aftonbladet turneringen eisenhower? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 i'll be there.. Satt på ditt bord i 50k igår, du bustade handen efter mig. So, handlar du mkt på Viberga? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Det kan jag göra! Du ville spela 24/7? Tar kvällens/nattens schema nu. Kan följa upp med mer:) 19:50 100+9 6k gtd 21:00 skottar du 150+12. Passa dig dock för onsdagar för då är det fixed. 21:30 50+5 crazy stackturbo 22:00 50+5 18k gtd 23:00 30+3 rebuy. Svämmar över av fisk! 01:00 100+9 20k gtd Tack! Det verkar ju riktigt bra faktiskt. Tiderna passar ju även in bra med turneringarna på stars och tilt. Nice Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Går det bra i aftonbladet turneringen eisenhower? hehe, tyckte det kunde vara kul att leka en timma. Spelade bara 100r så kunde lägga till en till:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Satt på ditt bord i 50k igår, du bustade handen efter mig. So, handlar du mkt på Viberga? köpte red bull där igår vad nickar du på stars o ftp? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
polisgatan Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 kolla pm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 köpte red bull där igår vad nickar du på stars o ftp? INW85 på Stars och ATM4life på FTP. Kör dock inte särskilt mkt MTTs nu men blir väl en och annan då och då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Kvar i 100r med 16 kvar. Kan jag knipa ett finalbord idag? eller ska jag som vanligt få 10-13 platsen? Ligger 7a i 55r också men där är det en bit kvar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Ta hem det nu så tar vi hem guldet till STHLM Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Ta hem det nu så tar vi hem guldet till STHLM HAHAHA, ul wp gg;) men guldet tar vi! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Jag är synsk, obv! 11a i 100r, ship that$$$ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts