Gå till innehåll

Eurythmech avstängd?


Ripperkof

Recommended Posts

Eury har varit allt för frispråkig mot allt för många här ett tag. Han är inte livstidsbannad, men då vi inte har ngt interface som visar i stil med "avstängd ngr dagar" så ser det ut som det gör.

Han har tre stycken varningar som hänger på honom just nu. En av varningarna försvinner om två dagar och då är han tillbaka.

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hellre smådryga duktiga postare än trevliga hjärndöda åsnor.

 

Jag kollade hans dagbok. Hans första post handlade om $16 turbo sngs på stars och att han nog kanske snart ska upp på $27 nivån.

 

2 miljarder sidor och 20 år senare spelar han fortfarande $16 SNGs. Inget fel med det, men när han pratar som han har auktoritet och är mycket bättre än medlet är det ganska löjligt. Få som inte klarar att spela turboSNGs på lägsta nivåerna om man försöker lite och vad jag läst (i hans 1 per 300 inlägg som faktiskt handlade om poker) har han inte så hemskt mycket annat i bakfickan att skryta med.

 

Sen att han envisas med att aldrig ha mer än tre rader per stycke eftersom han verkar älska one-liners SAMTIDIGT som han även attackerat folk för deras dåliga svenska är också ganska intressant.

 

Han överskattade sig själv ett par hundra kilo tror jag och skönt att bli av med honom ett tag. Hoppas det blir nån skillnad när han är tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade hans dagbok. Hans första post handlade om $16 turbo sngs på stars och att han nog kanske snart ska upp på $27 nivån.

 

2 miljarder sidor och 20 år senare spelar han fortfarande $16 SNGs. Inget fel med det, men när han pratar som han har auktoritet och är mycket bättre än medlet är det ganska löjligt. Få som inte klarar att spela turboSNGs på lägsta nivåerna om man försöker lite och vad jag läst (i hans 1 per 300 inlägg som faktiskt handlade om poker) har han inte så hemskt mycket annat i bakfickan att skryta med.

 

Sen att han envisas med att aldrig ha mer än tre rader per stycke eftersom han verkar älska one-liners SAMTIDIGT som han även attackerat folk för deras dåliga svenska är också ganska intressant.

 

Han överskattade sig själv ett par hundra kilo tror jag och skönt att bli av med honom ett tag. Hoppas det blir nån skillnad när han är tillbaka.

Jag brukar inte försvara eurytmech men nu måste jag fan det.

 

Sharkscopa hans nick på PokerStars, AnfieldRoad. Där ser du att han har krossat den nivån ganska bra. Sen kan du kolla upp en spelare som the_venetian när du ändå är igång. Bara för att man spelar $16 SnG's betyder inte det att man är dålig. Det finns många anledningar till att hålla sig kvar på en sån nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar inte försvara eurytmech men nu måste jag fan det.

 

Sharkscopa hans nick på PokerStars, AnfieldRoad. Där ser du att han har krossat den nivån ganska bra. Sen kan du kolla upp en spelare som the_venetian när du ändå är igång. Bara för att man spelar $16 SnG's betyder inte det att man är dålig. Det finns många anledningar till att hålla sig kvar på en sån nivå.

 

Hmm.

 

Jag tvivlar inte på att han totalt kör över $16-SNGs på stars. Ingen tvekan. Vore väl konstigt om han inte gjorde det då han verkar ha dedikerat hela sitt pokerliv att slå just den nivån.

 

Min poäng är att det är rätt löjligt att tro man är nåt och vara otrevlig och dryg mot alla dåliga pokerspelare, när det enda man själv åstadkommit är ett plusresultat på $16 turbos på stars som nog får anses vara en otroligt stark kandidat för onlinepokerns lättaste spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min poäng är att det är rätt löjligt att tro man är nåt och vara otrevlig och dryg mot alla dåliga pokerspelare, när det enda man själv åstadkommit är ett plusresultat på $16 turbos på stars som nog får anses vara en otroligt stark kandidat för onlinepokerns lättaste spel.

Där har du fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dryghet och arrogans är väl helt okej (och ofta även mycket underhållande) givet att man har något att backa upp det med i termer av intelligens, självdistans/-kännedom eller liknande? Problemet är väl istället ofta att många inte kan ta en sådan konfrontation, utan låter sig provoceras till en nivå som passerat kotstapelns högsta punkt (vilket säkert ofta kan uppfylla syftet med många inlägg). Bara för att det är ett forum behöver man väl inte pussa varandra på skärmarna hela tiden? Var gränserna går åt det andra hållet är sedan en bedömningssak, och det är väl därför det finns varelser av ordning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar inte försvara eurytmech men nu måste jag fan det.

 

Sharkscopa hans nick på PokerStars, AnfieldRoad. Där ser du att han har krossat den nivån ganska bra. Sen kan du kolla upp en spelare som the_venetian när du ändå är igång. Bara för att man spelar $16 SnG's betyder inte det att man är dålig. Det finns många anledningar till att hålla sig kvar på en sån nivå.

 

Vill verkligen inte säga emot dig. Hans resultat talar ju för sig själva, men håller du inte med om att det ibland blir lite fjantigt när han går in och härjar, med sklansky-aktoritet, i trådar som avhandlar turneringar där inköpen ligger på 225 ++? :-D

 

Att han ofta totalsågar andra användares synpunkter tycker jag personligen är härligt. Att de som får smaka piskan ofta spelar ljusår ifrån hans nivåer tycks inte bekomma honom det minsta!

 

Sammantaget gör det att det är en sjukt skoj kille att ha på forumet, men viss kritik kan kanske ändå vara befogad?

 

Själv tycker jag att forumet ska avbanna honom med omedelbar verkan och istället straffa honom med en omgång i brunnen! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...