Gå till innehåll

Uttag från Party Poker


Upgrade

Recommended Posts

Man kan alltid ta ut med banköverföring och det är mycket bättre än med VISA, eftersom bankens kurs normalt är bättre än VISA's.

 

Men om jag sätter in med Neteller så kan jag ta ut till mitt bankkonto?

 

Isf, kan jag göra det direkt eller måste man ta ut samma summa som man satte in först, dvs om jag sätter in 10K med Neteller, måste jag ta 10K till Neteller först innan jag kan ta ut till mitt bankkonto? En del spelsiter har såna bestämmelser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om jag sätter in med Neteller så kan jag ta ut till mitt bankkonto?

 

Isf, kan jag göra det direkt eller måste man ta ut samma summa som man satte in först, dvs om jag sätter in 10K med Neteller, måste jag ta 10K till Neteller först innan jag kan ta ut till mitt bankkonto? En del spelsiter har såna bestämmelser.

 

Jag har satt in med NETeller flera gånger och därefter tagit ut till mitt bankkonto. Dock har jag satt in med mitt VISA några gånger också. Så ditt scenario med att sätta in 10k tror jag inte alltså stämmer. Jag har satt in med NETeller flera gånger men jag tror faktiskt inte jag cashat ut till det någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om jag sätter in med Neteller så kan jag ta ut till mitt bankkonto?

 

Isf, kan jag göra det direkt eller måste man ta ut samma summa som man satte in först, dvs om jag sätter in 10K med Neteller, måste jag ta 10K till Neteller först innan jag kan ta ut till mitt bankkonto? En del spelsiter har såna bestämmelser.

 

Jag har flera gånger satt in med NETeller och tagit ut via Bank Wire Transfer. Jag har dock aldrig gjort det direkt, utan alltid spelat en del emellan. Det finns någon annan tråd här där någon beskrev att han fick problem då han försökte ta ut direkt. Något med att de la på en avgift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart blir de inte särskilt nöjda om man sätter in och tar ut direkt, men det är inget jag tänkt göra. Jag kommer nog spela 1-2 månader innan jag behöver ta ut igen.

 

Hursomhelst, ni som spelar på Party, hur är motståndet på 1/2-3/6?

Många snackar ju om att Party alltid har varit otroligt fiskigt, stämmer detta? Jämför gärna med andra siter ni spelat på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bra fråga. Jag är också nyfiken på det. En annan sak, bör man ta ut i USD eller i EUR. Växlingskursen just nu ligger på 0,707 USD/EUR medan party endast ger 0,689. Detta talar för att man bör ta ut i USD, men å andra sidan kanske svenska banker har bättre kurser för EUR än USD. Tänkte ta ut 15k så några öres skillnad i växlingskurs kan ändå bli ett antal pizzor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Vet inte om detta är rätt tråd att ta det i, men jag vill inte heller skapa en ny tråd..

 

Saken är den att när jag försöker casha ut från Partypoker via Moneybookers får jag upp följande meddelande.

 

"For the Payment Method you have chosen, Minimum Cash out Amount is USD ."

 

Jag har försökt ända sedan i torsdags utan att lyckas, har även skickat mail till min VIP host men inte fått något svar (skickade i torsdags) någon som har samma problem eller vet vad det kan bero på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...