jaroiten Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Haha, vad var det för turnering? Citera
eurythmech Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 right... http://imageshack.us Citera
krippe69 Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Raila ett finalbord på PS och helt plötsligt såg jag två spelares kort varje runda. Supporten är inne i chatten nu! Printa det men vet inte hur jag lägger upp bilden här, får inte rätt på det:shock: Kanske är en repris av ett finalbord:-P Citera
jinxad Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 glodde på det där när förra årets wcoop var... är väl förmodligen det du sitter och glor på. ganska intressant faktiskt. finns inspelade på pokerbay också... Citera
CecceH Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Aha, då fattar jag varför jag förlorar vid viktiga avgörade vid finalborden Är det sant, så är det allvarligt Citera
JensNi Postad 19 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2007 hahaha kan ju vara så=) Citera
jaroiten Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Det var alltså en repris av WCOOP? LOL, OP har nog inte alla hästar hemma. Citera
PokerStars_Karl Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Sunday Millions Final bord visas vanligen som repris på söndagar, där visas de spelares kort som givit tillstånd till detta. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
JohAAn1 Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Raila ett finalbord på PS och helt plötsligt såg jag två spelares kort varje runda. Supporten är inne i chatten nu! Printa det men vet inte hur jag lägger upp bilden här, får inte rätt på det:shock: Och där va priset klart vem som har postat årets dummaste inlägg på detta forum, killen måste iaf va ohotad ledare än så länge... :lol: Citera
pokerpewe Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Och där va priset klart vem som har postat årets dummaste inlägg på detta forum, killen måste iaf va ohotad ledare än så länge... :lol: håller fullständigt med; Coooooongratulations Står ju replay to.m. på tournament status Citera
Recommended Posts