Zarec Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Tjena. Någon som känner till något program eller något överhuvudtaget som man kan fixa ljudet på olika filmer odyl? Många av de pokerprogram jag har på datorn har nu osynkat ljud av någon anledning, mycket irriterande. Någon som upplevt samma sak med 'gamla' filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 i osx trycker man på f för forward 0.05sekunder och g för backward 0.05sekunder på ljudet. i windows har jag inte den blekaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Man kan ställa in i VLC på nått sätt tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zarec Postad 19 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Men om man bara använder Windows Media Player? Finns det något sätt eller är det bara att byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Problemet ligger med stor sannolikhet i en, flera eller avsaknaden av codecs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Varför inte bara tanka ner VLC som inte tar någon plats och testa det. Det är ju så sick mycket bättre än jättemegaprogrammet WMP. Det du missar är WMP's jättekackiga skins och tokdåliga funktioner samt att du frigör några hundra meg RAM. Kan du leva med dessa nackdelar så är VLC rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zarec Postad 19 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Varför inte bara tanka ner VLC som inte tar någon plats och testa det. Det är ju så sick mycket bättre än jättemegaprogrammet WMP. Det du missar är WMP's jättekackiga skins och tokdåliga funktioner samt att du frigör några hundra meg RAM. Kan du leva med dessa nackdelar så är VLC rätt. Jo det kan jag göra. Hur får man bort WMP sen? Har du någon länk direkt till rätt ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 VideoLAN - VLC media player http://www.videolan.org/ avinstallera wmp(om du vill) där du lägger till/tar bort windows komponenter under lägg till/ta bort program i kontrollpanelen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts