JohAAn1 Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Det har börjat en ny kille på mitt jobb som heter Carl Möller. Vi får väl se om han "satsar allt" på jobbet nu... Citera
Nidson Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Skoj, är det den riktige Carl eller? Citera
Ralph247 Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Om detta var klockrent vad är inte klockrent i din värld? Citera
gazzaflush Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Det är väl den "riktige" Möller vi surrar om nu? Annars så är inlägget ett rätt trött sådant.. Citera
JohAAn1 Postad 18 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Det är väl den "riktige" Möller vi surrar om nu?Annars så är inlägget ett rätt trött sådant.. Självklart är det inte den riktiga eftersom jag skrev Carl och inte Karl... Sen ni som bara ska klaga på allt man skriver här kan hellre hålla inne med era komentarer:evil: Citera
dekutree Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 vem är carl möller? edit: google Citera
gazzaflush Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Självklart är det inte den riktiga eftersom jag skrev Carl och inte Karl... Sen ni som bara ska klaga på allt man skriver här kan hellre hålla inne med era komentarer:evil: haha ber om ursäkt, visste inte att Carl var Karl? Mycket förvirrande... Aha roligt, hälsa C:arl! Citera
psykologen Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Självklart är det inte den riktiga eftersom jag skrev Carl och inte Karl... Sen ni som bara ska klaga på allt man skriver här kan hellre hålla inne med era komentarer:evil: http://www.nerdworld.com Citera
papiPope Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Det har börjat en ny kille på mitt jobb som heter Carl Möller. Vi får väl se om han "satsar allt" på jobbet nu... Grattis!!! Citera
eloge38 Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 I min granncell sitter en kille som heter Ken Lennaárd. Citera
Recommended Posts