DrRoland Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Får man fråga vad det här är för någonting? MVH Citera
Flesh2Flesh Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 the well är ett 2+2 påfund där forumprofiler eller profiler öht startar en tråd där de hoppar ner i en brunn så folk får ställa olika frågor till dem. Bra om man skall lära känna varandra och man kanske vill veta mer vilka intressanta människoöden som döljer sig bakom de som postar här... Man behöver inte vara blyg då när de sitter fast i brunnen Citera
Cyntax Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Jag hörde att någon redan pissat i brunnen. Vem f*n vill hoppa ner nu? Citera
Joakim G Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Har du inte listat ut vem det är ännu? TLK och Geigert. Hoppa i brunnen pojkar! hur funkar det då ? /joakim Citera
Joey Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Shahin eller någon från Team Gnuf. Citera
Klyka Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 hur funkar det då ? Du startar en brunntråd också får folk ställa frågor till dig under en dag. Du ska/bör svara på alla frågor (inom rimliga gränser). Jag sällar mig också till den skara som vill se dig i brunnen! Citera
snauen Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Nebbis TLK jacobmal shahin86 Ramz rilleg SLASKA Dodarn Citera
elvis77 Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Ken...skulle bli en grillning utan dess like Citera
Hemdhes Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 mrscheng..som blev livstids bannad i heltoks well efter detta mrscheng: Med risk att låta dryg: varför skulle jag vilja ha dina råd för? Heltok: vet ej. aldrig noterat dina poster så har ingen koll på vem du är. du avgör nog det bäst själv mrscheng: Vad har det med nåt att göra? jag bara undrar varför du har en wall! heltok: det heter well Citera
Klyka Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 mrscheng..som blev livstids bannad i heltoks well efter detta mrscheng: Med risk att låta dryg: varför skulle jag vilja ha dina råd för? Heltok: vet ej. aldrig noterat dina poster så har ingen koll på vem du är. du avgör nog det bäst själv mrscheng: Vad har det med nåt att göra? jag bara undrar varför du har en wall! heltok: det heter well Det var inte det han blev bannad för. Citera
heltok Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 mrscheng..som blev livstids bannad i heltoks well efter detta mrscheng: Med risk att låta dryg: varför skulle jag vilja ha dina råd för? Heltok: vet ej. aldrig noterat dina poster så har ingen koll på vem du är. du avgör nog det bäst själv mrscheng: Vad har det med nåt att göra? jag bara undrar varför du har en wall! heltok: det heter well då ägd att han blev bannad. respekt. Citera
Njursparven Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 MrPitBull! Håller med! Citera
Recommended Posts