mawam Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/37727-skaermupploesningar-och-olika-pokerklienter-en-guide.html Citera
brainslicer Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Med risk för att låta som en idiot.Har du tre skärmar? .. hehe, nej, fem har jag...iaf framför mig i datahörnan, men äger ju visserligen några fler än så Citera
kraclob Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 hehe, nej, fem har jag...iaf framför mig i datahörnan, men äger ju visserligen några fler än så Sjukt, inte bättre i att investera i två 30 tummare? Citera
brainslicer Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Sjukt, inte bättre i att investera i två 30 tummare? Det är väl smaksak o betydligt dyrare förstås ca30k+ vs ca17k Huvudorsaken för mig är att jag kan flytta dom lite efter behov, dom är spridda på 2 datorer, en chat/nöjjesdator och en arbetsdator. Just nu 2+3 men kör även 1+4 ibland Citera
gizzze Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 hehe, nej, fem har jag...iaf framför mig i datahörnan, men äger ju visserligen några fler än så Insane! Citera
Rebonius Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Jag har en "vanlig" 17 tums skärm som jag spelar på.När jag spelade Sng på FTP så lirade jag upp till 12 bord, ibland alla bord så små som de gick, ibland fullbord som började blinka när det var min tur. När jag spelar NLT cashgame (8-10 pers bord) så kommer jag upp i 15-16 bord. Dock överlappar det stort. För att inte spela med överlappning så kan jag bara spela 4 bord (miniview på iPoker) hehe, nej, fem har jag...iaf framför mig i datahörnan, men äger ju visserligen några fler än så Skänk en till mig (hoppas moderaterna inte tar det här allt för allvarligt och bannar mig) Citera
brainslicer Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Skänk en till mig (hoppas moderaterna inte tar det här allt för allvarligt och bannar mig) , sorry, alla i användning, ifjol åkte dock några crt skärmar till tippen, men de va då de...heh Citera
NoiSoli* Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 instämmer i kören riktigt sikk me 5 skärmar Citera
brainslicer Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 instämmer i kören riktigt sikk me 5 skärmar ...då ska jag inte nämna antalet datorer Citera
wheelinho Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Brain, skulle du vilja kalla dig något av en datanörd? Ser riktigt nice ut iaf Citera
brainslicer Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Brain, skulle du vilja kalla dig något av en datanörd? Ser riktigt nice ut iaf The Guild - en serie för oss clangamers där har du mig i ett nötskal Citera
eurythmech Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 beror ju på upplösningen på skärmen, men jag kör upp till 4 bord med rätt rejält överlapp.... överlapp suger, så jag brukar köra max tre, oftast bara 2... Du måste vara så sjukt gul. Brain, skulle du vilja kalla dig något av en datanörd? Datornörd kanske? Citera
IseeYou Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 två skärmar eller minibord. Men som sagts tidigare man blir bara bättre på att spela flera bords samtidigt man blir inte bättre på poker. Jag föredrar färre bord och föbättra mitt spelande i högre tempo. Citera
Jenki Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 så ser det ut för mig, har högsta upplösningen, kan man på något sätt fixa överlappen mellan översta fönstret till vänster och fönstret under det ? Citera
brainslicer Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 så ser det ut för mig, har högsta upplösningen, kan man på något sätt fixa överlappen mellan översta fönstret till vänster och fönstret under det ? citerat från inlägg #24 i denna tråd: man vinner några få pixlar på att ställa in visuella effekter till "Bästa prestanda" om man nu känner för...+ med rätt bockkombination på aktivitetsfältet tillåter windows att att man kan föra överkant på bordet utanför skärmen i överkant(se boss skärmarna). +dra ner o göm aktivitetsfältet(om det är primära skärmen med aktivitetsfält et på) edit se där, paus nu: i egenskaper för aktivitetsfältet ser du 5 bockar i Aktivitetsfältets utseende delen: tom-ibockad-tom-ibockad-ibockad har jag så ska de fungera att vinna lite extra utrymme Citera
Jeg123 Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Själv spelar jag 15 fullring bord på iPoker med galnaste överlappningen. Har en skärm med 1600x1200 i upplösning och kör självklart med miniview. Funderar dock på att köpa en till skärm med 1600x1200 eller en med 1900x1200 i upplösning, då kan jag köra 18 bord utan att borden ligger ovanpå varandra. Citera
Stefan99 Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Vad behövs för att kunna spela 4 bord utanöverlappning på svs? spelar just nu 4 st bord med enorm överlapp:-( :-( stor skärm (hur stor) nån knepig inställning? nåt annat? Citera
morango Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Vad behövs för att kunna spela 4 bord utanöverlappning på svs?spelar just nu 4 st bord med enorm överlapp:-( :-( stor skärm (hur stor) nån knepig inställning? nåt annat? Med denna "skärm" kan du fyrtabla SvS http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=331811 Citera
brainslicer Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Med denna "skärm" kan du fyrtabla SvS http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=331811 man kan nog mer än 4-tabla på den Citera
LuckyStar5.1 Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 eurythmech Användare avstängd????? omg, han va ju lite av grafiken här inne ! Edit: sry om jag e OT, men ngn som vet varför? Citera
brainslicer Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 eurythmechAnvändare avstängd????? omg, han va ju lite av grafiken här inne ! Edit: sry om jag e OT, men ngn som vet varför? http://pokerforum.nu/forum/754211-post925.html Eury har varit allt för frispråkig mot allt för många här ett tag. Han är inte livstidsbannad, men då vi inte har ngt interface som visar i stil med "avstängd ngr dagar" så ser det ut som det gör.Han har tre stycken varningar som hänger på honom just nu. En av varningarna försvinner om två dagar och då är han tillbaka. Citera
LuckyStar5.1 Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Ok.. Ska gå lite topic nu då. Letat i laptoptråden ang laptops som minst ska ha 1600x1200 i upplösning men hittar inget bra... Enda jag hittar är dells 1900xnågot som jag inte behöver eller vill ha. Kollar på skärmar men funderar på att byta dator ist. så någon kanske har någon idé om en laptop som är förhållandevis tyst (har hemmastudio) och klarar av 1600x1200 i upplösning? Citera
brainslicer Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Ok.. Ska gå lite topic nu då. Letat i laptoptråden ang laptops som minst ska ha 1600x1200 i upplösning men hittar inget bra... Enda jag hittar är dells 1900xnågot som jag inte behöver eller vill ha. Kollar på skärmar men funderar på att byta dator ist. så någon kanske har någon idé om en laptop som är förhållandevis tyst (har hemmastudio) och klarar av 1600x1200 i upplösning? kan inte påminna mig om jag skulle sett 4:3-format 1600x1200 på laptoppar, dom är nog alla widescreen-formatet 1920x1200 (edit: dvs max upplösning) nån hojtar säkert till om det finns Citera
mawam Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/37727-skaermupploesningar-och-olika-pokerklienter-en-guide.html ang laptops så finns dells företags varianter med 15,4 tums skärmstorlek och 1920x1200 i upplösning (som du även kan skala ner till 1600x1200 om du så önskar) så kolla dell o återkom, alt sök via prisjakt på önskad skärmupplösning får du upp de flesta alternativ som finns, lycka till! Citera
LuckyStar5.1 Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/37727-skaermupploesningar-och-olika-pokerklienter-en-guide.html ang laptops så finns dells företags varianter med 15,4 tums skärmstorlek och 1920x1200 i upplösning (som du även kan skala ner till 1600x1200 om du så önskar) så kolla dell o återkom, alt sök via prisjakt på önskad skärmupplösning får du upp de flesta alternativ som finns, lycka till! On my way ! Citera
Recommended Posts