Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]


CarlDenStore

Recommended Posts

Låter som en jäkligt dyr hyrbil. Betala tusentals dollar i rake i månaden och du får låna en skitbil av oss och dessutom åka runt och göra reklam för oss, utan att få en spänn för det.

 

På 6 månader har jag redan spelat in Platinum Player Points för att få ha den i nästan 2 år, så jag antar att jag kan ta det lugnt framöver. Behöver knappast spela 23h/dagen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är att dem inte har råd att hålla det dem lovar. Mängder med spelare väntar på "sin" bil. Rent skitsnack är vad det är.

 

Nej, du har faktiskt helt fel här. Bestpoker har en av de bästa VIP-shopparna på hela nätet, de har den absolut i särklass bästa personliga service jag varit med om och deras live-support ska vi inte tala om. Man får ALLTID hjälp, så snabbt som möjligt och uppstår det konflikter eller förseningar så har det i stort sett alltid berott på andra omständigheter som de inte kunnat styra över. Så var inte orättvis och säg så om Bestpoker, det kan isåfall sända ut en orättvis signal för dem som inte testat på bestpoker än. Tack för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du har faktiskt helt fel här. Bestpoker har en av de bästa VIP-shopparna på hela nätet, de har den absolut i särklass bästa personliga service jag varit med om och deras live-support ska vi inte tala om. Man får ALLTID hjälp, så snabbt som möjligt och uppstår det konflikter eller förseningar så har det i stort sett alltid berott på andra omständigheter som de inte kunnat styra över. Så var inte orättvis och säg så om Bestpoker, det kan isåfall sända ut en orättvis signal för dem som inte testat på bestpoker än. Tack för mig :)

 

ja bilen var då helt värdelös iallafall.

 

förstår inte, har du tjänat ihop en massa vips för att sedan använda dom på en ful reklambil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du har faktiskt helt fel här. Bestpoker har en av de bästa VIP-shopparna på hela nätet, de har den absolut i särklass bästa personliga service jag varit med om och deras live-support ska vi inte tala om. Man får ALLTID hjälp, så snabbt som möjligt och uppstår det konflikter eller förseningar så har det i stort sett alltid berott på andra omständigheter som de inte kunnat styra över. Så var inte orättvis och säg så om Bestpoker, det kan isåfall sända ut en orättvis signal för dem som inte testat på bestpoker än. Tack för mig :)

 

Hade det där någonting över huvud att göra med det LongAgo skrev i sitt inlägg? Han skrev att många väntar på bilen och att det är sjukt dåligt att de inte håller vad de lovar angående den. Kompetent LIVE support spelar inte särskilt stor roll då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du har faktiskt helt fel här. Bestpoker har en av de bästa VIP-shopparna på hela nätet, de har den absolut i särklass bästa personliga service jag varit med om och deras live-support ska vi inte tala om. Man får ALLTID hjälp, så snabbt som möjligt och uppstår det konflikter eller förseningar så har det i stort sett alltid berott på andra omständigheter som de inte kunnat styra över. Så var inte orättvis och säg så om Bestpoker, det kan isåfall sända ut en orättvis signal för dem som inte testat på bestpoker än. Tack för mig :)

 

Jag syftade inte på själva vipshopen, den fungerar utmärkt och har ett väldigt bra utbud. Det jag syftade på var bilen till alla platinum medlemmar. Detta är ett löfte de ej har kunnat leva upp till. Och det är, för mig, oförståligt varför denna text fortfarande finns kvar på sidan när de inte kan leva upp till detta. Sen vad gäller deras service iövrigt, har jag absolut inget att klaga på. Dock så vet jag inte om det är speciellt genuint att man "ALLTID" får service, man skall alltid få service. Enda anledningen att spela på Bestpoker är deras event och vipshopen plus en viss del personlig service. Banan-avtal och liknande finns det betydligt bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är att dem inte har råd att hålla det dem lovar. Mängder med spelare väntar på "sin" bil. Rent skitsnack är vad det är.

 

Word, verkligen. Blev lovad en bil som jag aldrig fick. När jag egentligen skulle få hämta den så var jag helt plötsligt tvungen spela minst 2 månader till, innan jag skulle få hämta den. Likadant för 2 polare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du har faktiskt helt fel här. Bestpoker har en av de bästa VIP-shopparna på hela nätet, de har den absolut i särklass bästa personliga service jag varit med om och deras live-support ska vi inte tala om. Man får ALLTID hjälp, så snabbt som möjligt och uppstår det konflikter eller förseningar så har det i stort sett alltid berott på andra omständigheter som de inte kunnat styra över. Så var inte orättvis och säg så om Bestpoker, det kan isåfall sända ut en orättvis signal för dem som inte testat på bestpoker än. Tack för mig :)

 

Är ju lite skillnad när man är bästa polare med hela bestpoker-crewet kanske :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är ännu en dag där jag slutar plus men är ändå inte nöjd. Jag låg nästan $2,000 plus men sedan förlorade jag 3-4 stora potter samtidigt där jag var favorit i tre av dem och 50-50 i en av dem. Det var riktigt förjävligt och jag tappade sugen och slutade sessionen på $433 plus. Så tråkigt att förlora det fina plusset men jag ska försöka ta igen det senare ikväll efter att jag gymmat.

 

Nu ska jag gymma med heliga_ak, sedan basta, sedan käka en Pasta Alfredo och sedan blir det grind igen. Hahahah tack heliga_ak för bilen. /CarlDenStore

 

Här följer mina senaste resultat i oktober på 2$/4$, stay tuned! :

 

8/10 $1,539

 

9/10 $2,781

 

10/10 $433

 

(Även min rakeback ifrån förra månaden inkluderas och är $1,687.)

 

Totala resultatet hittills i oktober = $6,440+

 

Mitt slutresultat i september = $45,146+ (289 743+ SEK)

 

Mitt slutresultat i augusti= $34,127+ (219 023+ SEK)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara en liten fundering. Du lirar på BestPoker. Varit endel tjaffs i skattetråden om man ska anse denna site om skattefri eller inte. Ingen verkar kunna klargöra för om den är det eller inte. Är det en risk du tycker är värd att ta? Jag menar skattesmällen du skulle åka på vore ju inte rolig ifall skatteverket tycker det är costa rica-biten man ska gå på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tac k ännu en site att bojkotta.

 

Dito. Hade tänkt byta från Betsson till BestPoker mest p g a bilen, men det kan dom ju glömma nu. Kasst med bananer får man tydligen dessutom.

 

Tycker det är kul att du beslutade dig för att öppna upp dagboken igen, Carl. Har följt den sen början och tycker att den är väldigt intressant. Spelade några händer mot dig idag på NL400, men vi hade inga direkta duster. Nickar Zeitgeist77.

 

Lycka till fortsättningsvis! (dock inte mot mig ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara en liten fundering. Du lirar på BestPoker. Varit endel tjaffs i skattetråden om man ska anse denna site om skattefri eller inte. Ingen verkar kunna klargöra för om den är det eller inte. Är det en risk du tycker är värd att ta? Jag menar skattesmällen du skulle åka på vore ju inte rolig ifall skatteverket tycker det är costa rica-biten man ska gå på.

 

BestPoker har sitt huvudkontor och har sitt säte på Cypern, vilket är inom EU. Så du behöver inte oroa dig, haha :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja bilen var då helt värdelös iallafall.

 

förstår inte, har du tjänat ihop en massa vips för att sedan använda dom på en ful reklambil?

 

Nej du missuppfattar. Jag har tjänat PP som jag fortfarande får behålla och använda i vipshoppen hur mycket jag vill, och samtidigt får jag bilen som jag inte behöver betala ett smack för. Bara bensinkostnader. Jag kan bland annat tacka BPLounge som gjorde det möjligt för mig att få bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BestPoker har sitt huvudkontor och har sitt säte på Cypern, vilket är inom EU. Så du behöver inte oroa dig, haha :)

 

Yep vet och tror/tycker det är vad skatteverket bör gå på. MEn

 

"

2. BestPoker gaming is powered by Ongame Network. All gaming on BestPoker are placed on servers located in Kahnawake, and complies with the laws and regulations of, the Kahnawake Nation, the Kahnawake Tribe and the Kahanawake Gaming Commission."

 

Själva svarar de på frågan:

 

"Vi har vår spellicens på Malta, vilket är inom EU, våra spelservrar där själva ”spelet” pågår ligger i Canada."

 

Så tydligen är malta också inblandat :)

 

 

Så vem vet egentligen. Ingen. Men till 99% säkerhet är det nog lungt :P

 

gl med liret iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej du missuppfattar. Jag har tjänat PP som jag fortfarande får behålla och använda i vipshoppen hur mycket jag vill, och samtidigt får jag bilen som jag inte behöver betala ett smack för. Bara bensinkostnader. Jag kan bland annat tacka BPLounge som gjorde det möjligt för mig att få bilen.

 

aah, då är jag med :) gratis är gott, även om det är en skämmig bil :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yep vet och tror/tycker det är vad skatteverket bör gå på. MEn

 

"

2. BestPoker gaming is powered by Ongame Network. All gaming on BestPoker are placed on servers located in Kahnawake, and complies with the laws and regulations of, the Kahnawake Nation, the Kahnawake Tribe and the Kahanawake Gaming Commission."

 

Själva svarar de på frågan:

 

"Vi har vår spellicens på Malta, vilket är inom EU, våra spelservrar där själva ”spelet” pågår ligger i Canada."

 

Så tydligen är malta också inblandat :)

 

 

Så vem vet egentligen. Ingen. Men till 99% säkerhet är det nog lungt :P

 

gl med liret iaf!

 

jag skulle säga att det med 99% säkerhet inte är lugnt om Kahnawake och Canada är inblandat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...