Kidder Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Jag kommer aldrig tillåta mig att gula...Men om det i fantasin skulle hända så har jag det väldigt tryggt ekonomiskt ändå (tack vare vissa investeringar, hehe)............ Jag vet inte vad du är ute efter Carl men det är just såna inlägg som få folk att dissa dig. Men orkar du bara med så får det stå för dig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 10/20 är ju kännt för att vara ganska fisktätt. btw CDS! som någon annan frågade, varför spelar du aldrig 3/6 eller 5/10? inge illat menat, undrar bara hur det kommer sig att du hoppar 2 nivåer fram o tebax? shut up! that's why. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Strunta i alla avundsjuka tomtar Carl. Jag tycker din dagbok e grym, och det vore katastrof om du la ner den, även om jag förstår om du gör det pga alla idiotiska kommentarer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 shut up!that's why. ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Strunta i alla avundsjuka tomtar Carl. Jag tycker din dagbok e grym, och det vore katastrof om du la ner den, även om jag förstår om du gör det pga alla idiotiska kommentarer... här ska det egentligen stå 10 rader personangrepp men jag editerar mig själv i förväg så jag slipper bli bannad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2007 Jag vet inte vad du är ute efter Carl men det är just såna inlägg som få folk att dissa dig. Men orkar du bara med så får det stå för dig. Jag är ute efter att trycka tillbaks mot folk som trycker mot mig...Och då kan man inte vara ödmjuk och det måste du förstå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 VAD ÄR DITT PROBLEM DITT ARROGANTA DRYGÄCKEL? Du låter ju ungefär som Hitler i ditt inlägg på förra sidan. wp. Fy fan alltså. Skrev ett inlägg för nån dag sen där jag i praktiskt taget försvarade dig, ångrar det rätt mkt nu. Du har fått massor med inlägg med BRA konstruktiv kritik (nebbis inlägg var ett av dem) men du vägrar ju ta till dig det. Blir riktigt jävla trött på dig och din arroganta inställning. Vad är ditt problem? Har du så dåligt självförtroende att du måste börja håna oss andra som inte tycker likadant som dig? --- asterix, Du verkar ju vara ungefär lika smart som carl. EXAKT VAD FÅR DIG ATT TRO ATT EN ENDA JÄVEL ÄR AVUNDSJUK PÅ DEN HÄR DRYGA JÄVLA IDIOTEN? carl verkar ju uppenbarligen har rätt stora problem med sig själv och den typen av problem är jag inte särskilt avundsjuk på. Om det handlar om att han har vunnit mkt pengar så är det också mindre troligt att folk är avundsjuka på honom eftersom det finns folk som vunnit bra mkt mer än vad han har. EDIT: varnad för sitt språkbruk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2007 10/20 är ju kännt för att vara ganska fisktätt. btw CDS! som någon annan frågade, varför spelar du aldrig 3/6 eller 5/10? inge illat menat, undrar bara hur det kommer sig att du hoppar 2 nivåer fram o tebax? Det finns många fler tighta multitablegrinders på 3/6. Och 5/10 är ändå en nivå som det finns vädligt många bra spelare på. På 2/4 däremot finns det otroligt mycket fisk och en downswing där syns knappt i plånboken medan man kan göra flera tusen dollar om dagen på 2/4. Att bemästra 10/20 är absolut inte lätt och vissa har helt enkelt inte talangen för det. Finns många proffs (b.l.a Brian Townsend och Erik Friberg) som säger att 10/20 var den nivå som tog längst tid att klura ut. Så för mig är 3/6 och 5/10 mest transsportsträckor innan det stora branta berget kommer (alltså 10/20) och därför lönar det sig varken att spela på dem nivåerna samtidigt som jag är ljusår ifrån att gula på 2/4 och göra seriösa försök på 10/20 så fort jag får chansen. Till slut kommer "proppen i badkaret" att lossna och jag kommer kunna plussa stabilt på 10/20, innan dess vill jag hålla mig bakom de säkra murarna och koppla av med lite 2/4 och skippa transsportsträckorna (3/6 och 5/10). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2007 VAD ÄR DITT PROBLEM DITT ARROGANTA DRYGÄCKEL? Du låter ju ungefär som Hitler i ditt inlägg på förra sidan. wp. Fy fan alltså. Skrev ett inlägg för nån dag sen där jag i praktiskt taget försvarade dig, ångrar det rätt mkt nu. Du har fått massor med inlägg med BRA konstruktiv kritik (nebbis inlägg var ett av dem) men du vägrar ju ta till dig det. Blir riktigt jävla trött på dig och din arroganta inställning. Vad är ditt problem? Har du så dåligt självförtroende att du måste börja håna oss andra som inte tycker likadant som dig? --- asterix, Du verkar ju vara ungefär lika smart som carl. EXAKT VAD FÅR DIG ATT TRO ATT EN ENDA JÄVEL ÄR AVUNDSJUK PÅ DEN HÄR DRYGA JÄVLA IDIOTEN? carl verkar ju uppenbarligen har rätt stora problem med sig själv och den typen av problem är jag inte särskilt avundsjuk på. Om det handlar om att han har vunnit mkt pengar så är det också mindre troligt att folk är avundsjuka på honom eftersom det finns folk som vunnit bra mkt mer än vad han har. Det är sorgligt att veta att du aldrig hade vågat säga det du sa nu mellan fyra ögon...Det är riktigt sorgligt Conspiracy. Om du kollar på det språket och ordval jag använder mot personer som dig (gentemot vad du och vissa andra gör) så kan jag nästan hånskratta när du kallar mig idiot och annat dylikt. Jag vill att du går tillbaks till det här inlägget om 2-3 månader och jag vill att du skriver klart och tydligt i dagboken att du står för detta inlägg. Om du inte kommer kunna stå för det, då har du lärt dig en livsviktig läxa som jag hoppas du använder i fortsättningen utav ditt liv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Det är sorgligt att veta att du aldrig hade vågat säga det du sa nu mellan fyra ögon...Det är riktigt sorgligt Conspiracy. Jag vill att du går tillbaks till det här inlägget om 2-3 månader och jag vill att du skriver klart och tydligt i dagboken att du står för detta inlägg. Om du inte kommer kunna stå för det, då har du lärt dig en livsviktig läxa som jag hoppas du använder i fortsättningen utav ditt liv. Exakt varför skulle jag inte våga säga det till dig "mellan fyra ögon". Jag har talat om för rätt många vad jag tycker om dem om de betett sig som idioter. I mina ögon är du inte mer än en dryg jävla barnunge som inte är värd ett skit. Och ja, jag kan gärna gå tillbaka hit om 2-3 månader och tycka exakt samma sak. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheWalker Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 TheWalker, du var just en av de "katter" jag syftade på. Det spelar ingen roll om jag hette Carl Bildt och hade skrivit en 175 sidors uppsats om detta, utan du hade skumläst och skrivit precis likadant ändå. Det är svårt för dig att förstå dig på mig då du inte verkar förstå dig på någon annan än dina kattkompisar. Och det är förståeligt. Du ska heller inte förstå vad jag skriver för jag är inte den sortens människa som du är. Du kan åtminstone vara glad att du är katt och har nio liv. Grattis! Du uttryckte dig då bra på en punkt... Jag är ung och har hela livet framför mig och ska njuta så fruktansvärt mycket hela livet ut... Tack. Alltså du förstår ju inte ens innebörden av det du själv skriver. Så jag antar att jag är rätt dum i huvudet om jag tror att du ska förstå innebörden av vad andra skriver. Jag gjorde ett försök i alla fall. Synd att du inte låter folk hjälpa dig. Vilket varje människa borde vara mottaglig för. Gratis kunskap är det inte ofta man får. Ha det så bra i ditt unga liv som du ska njuta så fruktansvärt mycket av hela livet ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Jag ville bara säga att jag tycker att du verkar vara en väldigt snäll och trevlig människa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 du lär ju kunna ta kritik carl. läs igenom alla dina inläggg så ser du att du inte tagit emot kritiken en enda gång... inget illa menat. du verkar va en superschyst snubbe. men om du har en dagbok är de bra att kunna ta kritiken. gl. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 ? kollar du inte på simpsons eller Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 cliffnotes plz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Mer Krig Mindre Kärlek Alla Mår Bättre Av Det!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Fatta hur mycket CDS skulle plussa om han fick vara running good, vågar inte ens tänka på de. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Fatta hur mycket CDS skulle plussa om han fick vara running good, vågar inte ens tänka på de. Haha. Det är antagligen vad han sitter och tror också. haha komiskt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Men om det i fantasin skulle hända så har jag det väldigt tryggt ekonomiskt ändå (tack vare vissa investeringar, hehe) och kommer fortsätta kunna leva lika bra som jag gör nu. Sen skadar det ju inte att ha föräldrar som är goda för 70 miljoner 8-) Patetiskt är det. Du är om möjligt än mer bakom flötet än vad jag trodde, och alla som kanske lite tveksamt höll dig om ryggen i början har nu vänt sig mot dig och ser det "vi" såg från första början. Herregud. Finns inte ord för människor som du. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 När man lämnat stadiet att man använder sin hjärna till att spela poker och lärt sig bara spela med hjärtat som CDS gör så behöver man inte ta åt sig av kritik. Även om det är en bra sådan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2007 du lär ju kunna ta kritik carl. läs igenom alla dina inläggg så ser du att du inte tagit emot kritiken en enda gång... inget illa menat. du verkar va en superschyst snubbe. men om du har en dagbok är de bra att kunna ta kritiken. gl. Det är skillnad på kritik och kritik. Jag tar aldrig emot kritik av människor som samtidigt använder personliga påhopp mot mig eller påpekar hur jag spelar min poker när man aldrig sett mig spela mer än kanske 5-6 händer i hela sitt liv. Om du hade två coacher som hade exakt likadana kunskaper och Coach-1 är otroligt aggressiv i sin ton, sträng och allmänt otrevlig mot dig när han försöker lära dig nåt, och sedan har du Coach-2 som är en ödmjuk och snäll person som samtidigt är en bra lyssnare och kan ha mycket förståelse. Vilken coach hade du valt ? Vilken hade varit en bättre förebild för dig ? Vilken av coacherna hade det varit roligare att både prata, diskutera och träna med ? Vilken av coacherna hade varit bäst att ha som mentor i en stor motgång ? Vilken coach hade du litat och försökt lyssna mest på när de lär ut sina kunskaper ? Du förstår kanske inte varför jag började med denna dagbok. Det är många som inte förstått det verkar det som. Jag började denna dagbok så att jag skulle kunna diskutera och prata poker med många likvärdiga människor som har samma hobby och jag hoppades jag hade kunnat göra det på ett sätt jag gillar. Alltså det trevliga sättet. Men sedan har det kommit upp massa människor som beter sig som coach-1 och jag har haft tålamod ett tag men jag orkar inte vara ödmjuk längre mot dessa människor och när sådana människor får mothugg då blir de ännu otrevligare och ännu mer oresonliga. Och det finns många personer som gillar dessa "mothuggs-krig" och skriver provocerande inlägg för att dra ut på kriget så länge som möjligt. Vi har kommit till en nivå i dagboken nu där det är dålig och allmänt otrevlig stämning och så var det inte alls ifrån början om ni kollar de första 30 sidorna i dagboken. Jag har inte startat denna stämning och det finns det klara bevis på. Jag har haft tålamod och det finns det klara bevis på. Nu har jag tvingats med i denna dåliga stämning och det var absolut det sista jag ville. Nu är jag trött på att både ge och få mothugg hela tiden och jag tycker framförallt mest synd om dem som verkligen är trevliga och försöker vara härinne och läsa saker som att jag t.ex. skulle "bete mig som hitler" som en kille skrev längre upp. Det håller inte. Det håller inte längre....... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 En seriös fråga... Vad tror DU att den "otrevliga stämningen" beror på? (Ang Hitler så var det ditt kattinlägg jag syftade på, där du talar om att du är en övermänniska) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Sluta bete dig som ett svin mot folk som försöker hjälpa dig. gl annars Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2007 Sluta bete dig som ett svin mot folk som försöker hjälpa dig.gl annars Läs inlägget jag skrev lite högre upp så förklarar jag det påhopp du nyss gjorde. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts