Elitloppet Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2009 Av rent intresse undrar jag om du sitter på 50/100-bordet på grund av någons värde, och vem då detta är. Eller är det en hemlis? Äh, han har bara blivit för rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Av rent intresse undrar jag om du sitter på 50/100-bordet på grund av någons värde, och vem då detta är. Eller är det en hemlis? killernr1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 killernr1!?!?!?!?!?!? Han är inte värde för skumdum så du behöver inte spela allan med massa !?!?!?!?!?! imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Han är inte värde för skumdum så du behöver inte spela allan med massa !?!?!?!?!?! imo. precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Han är inte värde för skumdum så du behöver inte spela allan med massa !?!?!?!?!?! imo. okej precis. okej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 okej okej retard_boy_clempa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 retard_boy_clempa ser man upp till fel pf-profiler blir det lätt så =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 CarldenSt0re på OnGame? Berätta vem de e innan jag blir galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Vad vill vi göra? PartyPoker, $3.00/6.00 Hold'em Cash Games, 5 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: CO0821 (UTG): $229.80 justanuba (UTG+1): $1,229 HERO (MP1): $1,150 x Juniori x (CO): $111 Sauns8 (Button): $573 Dealt to HERO K:diamond: A:club: Pre-flop: HERO raises to $18, (2 folds), CO0821 calls $15, justanuba calls $12 Flop: ($54) 4:club: 7:heart: A:heart: (3 Players) CO0821 checks, justanuba checks, HERO bets $42, (1 folds), justanuba raises to $147, HERO ??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2009 Vad vill vi göra? PartyPoker, $3.00/6.00 Hold'em Cash Games, 5 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: CO0821 (UTG): $229.80 justanuba (UTG+1): $1,229 HERO (MP1): $1,150 x Juniori x (CO): $111 Sauns8 (Button): $573 Dealt to HERO K:diamond: A:club: Pre-flop: HERO raises to $18, (2 folds), CO0821 calls $15, justanuba calls $12 Flop: ($54) 4:club: 7:heart: A:heart: (3 Players) CO0821 checks, justanuba checks, HERO bets $42, (1 folds), justanuba raises to $147, HERO ??????? Syn flop, syn turn, syn river. Syna turn h, vik emot riverbet. Syna blank turn, vik emot riverbet på h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Syn flop, syn turn, syn river. Syna turn h, vik emot riverbet. Syna blank turn, vik emot riverbet på h. Intressant. Nån annan som tycker nått annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Intressant. Nån annan som tycker nått annat? som spewni fast ej syna bet på turn h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 som spewni fast ej syna bet på turn h. OK. Jag vill nog shova över blanka turns. Butabi vill få in det flopp. Hmmmmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 några reads...? jag menar är de jordens största nit så kan jag instamucka där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Ok få in det på flopp känns bättre än shova över blank turn för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 några reads...? jag menar är de jordens största nit så kan jag instamucka där... Nej, inga "reads" ... Instamucka flopp känns hett. Kanske om jag får se FIs kort. Ok få in det på flopp känns bättre än shova över blank turn för mig. Allt är ok så länge vi inte foldar menar du Tror butabi resonerar ungefär såhär: Bra flopp o CB -> Bra flopp o CR -> Bra flopp o 3betta osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 insta muck är ju eazy mot en som bara kan ha combo drag eller mig totalt crushad... men men jag går på punis linjer utan reads... ogillar och få in de flop 200bb djupa... känns sådär ofta man får in de bra om de inte är en totalt mongol mupp som lirar.. och de vet ju vi inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Allting handlar om hur ni vill balansera spelet, ni skall spela likadant som ni gör med 27 och AA på denna flopp, tankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Allting handlar om hur ni vill balansera spelet, ni skall spela likadant som ni gör med 27 och AA på denna flopp, tankar? +1 imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 insta muck är ju eazy mot en som bara kan ha combo drag eller mig totalt crushad... men men jag går på punis linjer utan reads... ogillar och få in de flop 200bb djupa... känns sådär ofta man får in de bra om de inte är en totalt mongol mupp som lirar.. och de vet ju vi inte. Nej instamuck är inte easy oavsett. Och det var ett jävla tjat om reads. Gaaaaaaaaaaaaah. Allting handlar om hur ni vill balansera spelet, ni skall spela likadant som ni gör med 27 och AA på denna flopp, tankar? döfiskdö imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 döfiskdö imo hahaha va tvungen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 hahaha va tvungen... Han e ju PLO-donk, så stämmer =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 Personligen tycker jag det är vansinnigt kallt att få in det på flopp För mig står det emellan om jag vill spela syn alla gator eller shova över bet på blank turn. Är för trött för att gå igenom mina ranger just nu men jag gissar på att jag står fast vid min synlinje tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Nej instamuck är inte easy oavsett. Och det var ett jävla tjat om reads. Gaaaaaaaaaaaaah. ehh ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 ehh ok? Han har faktiskt en viss poäng här. Detta är aldrig en enkel fold, inte emot de nitigaste av nits. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts