Gå till innehåll

SHIP IT FOR GLOOOOORYYY (PuBuCl)


Elitloppet

Recommended Posts

Nyligen hemkommen från ett snabbt avverakt styrelsemöte i bordtennisklubben. Jag sekreterade så pennan glöd och vi hann gå igenom alla dagens punkter på rekordtid minsann!

 

Blir grind ikväll, tänkte lägga in några turrar för att träna lite inför tisdagen. Blir Big deal på Ongame, Sunday Warm-up på stars samt nån liten shorthanded 100$ på ongame. Eventuellt kanske jag matar in nån liten satellit också, i övrigt blir det cg-grind. Återkommer under kvällens lopp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack för stödet allihopa iaf, jättekul. Men sååå svårt att inte gräma sig över vad som hade kunnat ske om den fått stå :)

 

No pleasure. Vad jag brukar göra är att jag försöker minnas någon stor suckout jag gjort tidigare i tuneringen, och sedan föreställer jag mig vad som hänt om jag inte gjort denna suckout, d.v.s jag hade inte fått ett rött öre. På så vis blir det lite lättare att ta in. Nu har jag iofs aldrig suttit på ett finalbord med så jäkla mkt pengar i potten så du kan ju bara bortse från detta inlägget.

 

Du tar det nästa gång!

 

Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Update:

 

Har grindat igen det jag tappade på nätet när jag skottade 5/10 under min vistelse i Stockholm, om jag hade hållt mig på 2/4 på Ongame hade jag varit rejält plus på siten men ett 5/10 skott och en nedsving på 3/6 har försämrat site-resultatet avsevärt. Planerar att prova lite 3/6 igen nästa vecka, så svårslagen ska väl nivån inte vara. Är plus på nivån på alla andra siter jag provat den på så :)

 

 

Har spelat alldeles för lite den här veckan så nästa vecka får det bli storgrind, dra in en massa poäng och förhoppningsvis en massa dollars också. Eventuellt får jag finbesök av DrClementz på söndag för en liten grindstuga så då bör poängen rulla in i strid ström. Tack vare WU-framgången har jag iaf ett bra månadsresultat hitills, men det hoppas jag kunna förbättra ännu mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...