KallOödmjukDiva Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Pluss ettt Tror att mitt rum är större än Kalmar flygplats. Fri tolkning. Std på röv mens grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Ett ord: Savett Toilett! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Ett ord: Savett Toilett! [ ] Ett ord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 [ ] Ett ord Hahahahahhaha , mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 [ ] Ett ord Snap Dock ganska säker på att det var medvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tack för en trevlig grindstuga SHIP IT FOR GLOOOOORY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tack för en trevlig grindstuga SHIP IT FOR GLOOOOORY Dito! Riktigt episk! Måste göras om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Posta gärna allas stugresultat, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Dito! Riktigt episk! Måste göras om. Frågan är ju bara om man har råd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tack allihopa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Frågan är ju bara om man har råd Det bästa var ändå när du började gråta och skallade nya superlaptopen mitt under grinden så att den hängde sig. Lite kryddad story, men ungefär så var det. Vann du Sunday Main Rebuy Brawl btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tack för en mycket trevlig helg! Frågan är ju bara om man har råd Det bästa var ändå när du började gråta och skallade nya superlaptopen mitt under grinden så att den hängde sig. Lite kryddad story, men ungefär så var det. Vann du Sunday Main Rebuy Brawl btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Kan dra in ett tredje bara för att visa vilket forumproffs jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Snap Dock ganska säker på att det var medvetet. TYYYYYYYYYYYYY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Det bästa var ändå när du började gråta och skallade nya superlaptopen mitt under grinden så att den hängde sig. Lite kryddad story, men ungefär så var det. Vann du Sunday Main Rebuy Brawl btw? HehehHEHEHEHehHEhhhehh. Mm, vann den men blev back på resan ändå. Kom på att ja fan hade backat mycket mindre om datorn hade pajjat... Hur går det i HU-turren? Fortfarande paus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 17 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2009 Stugresultat: Minus cirka 10k$ Tror bara det var ärketurarna från Kontoret som plussade. Aldrig sett nån springa så bra som Luppen, så med hans vinster inräknade kanske vi lyckades nå be tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Upp $2k sas. Hur lyckades du bara backa $10k Punto? Går inte riktigt ihop för mig efter att jag hört hur din sista dag var Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 17 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2009 Upp $2k sas. Hur lyckades du bara backa $10k Punto? Går inte riktigt ihop för mig efter att jag hört hur din sista dag var Snappade in 5,5k plusset första dagen innan festandet, upp 4,5k andra dagen efter monsterupphämtningen. Stuck 20 sista dagen. HEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Snappade in 5,5k plusset första dagen innan festandet, upp 4,5k andra dagen efter monsterupphämtningen. Stuck 20 sista dagen. HEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHELåg stabilt på 10keuro backet per sesse. Tur att det bara blev 3st. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Tänkt igenom detta mkt. 1. Andreasen 2. Tschimon 3. Ramin 4. Catja 5. Erika 6. Kristoffer 7. Jacki 8. Stefan 9. Gretan 10. Korkade Brunhårige systern 11. Kåte Hobbitten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Tänkt igenom detta mkt. 1. Tschimon 2. Catjan 3. Andreasen 4. Erikan 5. Kristoffern 6. Raminen 7. Stefan 8. Gretan 9. Jackien 10. Korkade Brunhårige systern 11. Kåte Hobbitten Det är hatlistan va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Stugresultat: Minus cirka 10k$ Tror bara det var ärketurarna från Kontoret som plussade. Aldrig sett nån springa så bra som Luppen, så med hans vinster inräknade kanske vi lyckades nå be tillsammans. Tror ja backa runt 15k$. Hade inte en jävla pluss-sesse iaf ... Och har stabila 10 raka backdagar irad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Hur mycket plussade du Luppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Det är hatlistan va? ? Hur kan ngn hata Tsimon. Gört bort sig hela tiden, men är ändå alltid där o hugger. Mkt bra kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts