pezdawg Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 Äh, var bara 70% av ett inköp. Tack för dagsplusset Butte! Trodde hh var obligatoriskt när man bustar en annan dagboksmedlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 Trodde hh var obligatoriskt när man bustar en annan dagboksmedlem? En gentleman never osv. Ace/Duece osv. Ongame Network $1000.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 417463 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter trailer333 (UTG): $740.50 Hero (CO): $1128.00 Annan db-medlem (BTN): $1313.00 seblev94 (SB): $228.75 ettett2 (BB): $1780.00 Pre Flop: ($15.00) Hero is CO with A 2 1 fold, Hero raises to $30, Annan db-medlem calls $30, 2 folds Flop: ($75.00) K 7 A (2 players) Hero checks, Annan db-medlem bets $50.00, Hero calls $50 Turn: ($175.00) J (2 players) Hero checks, Annan db-medlem bets $160.00, Hero calls $160 River: ($495.00) 2 (2 players) Hero checks, Annan db-medlem bets $410.00, Hero calls $410 Final Pot: $1315.00 Annan db-medlem shows 7 7 Annan db-medlem wins $1312.00 (Rake: $3.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Trevlig HU match! Får bli revansch inom kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Trevlig HU match!Får bli revansch inom kort Absolute. Bläh backade stora summorna idag med. Tror inte jättemkt av månadsplusset kvar nu. Därför ingen låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Ahh, får man bara posta låt om man plussar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Absolute. Bläh backade stora summorna idag med. Tror inte jättemkt av månadsplusset kvar nu. Därför ingen låt. Motriggen har slått till mot oss båda gode vän snygg avatar btw clemens, toad 4 prezident Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 snygg avatar btw clemens, toad 4 prezident tyty, mkt nöjd e ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 11 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2009 Bokade ett 13inköpsback igår jag också. Tror det var 13 underkåkar ungefär, så vad ska man göra. Idag drar jag till Stockholm för lite kvalitetshäng med PK+MrsPK och imorn intar man casa del Luppen. Is nice. Winnerbäck var bra igår, inte superduperüber men helt klart riktigt bra. Andreas Grega var för-artist, han var däremot riktigt jävla skitkass. Sänkte stämningen totalt i arenan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Bokade ett 13inköpsback igår jag också. Tror det var 13 underkåkar ungefär, så vad ska man göra. Idag drar jag till Stockholm för lite kvalitetshäng med PK+MrsPK och imorn intar man kontoret. Is nice. Winnerbäck var bra igår, inte superduperüber men helt klart riktigt bra. Andreas Grega var för-artist, han var däremot riktigt jävla skitkass. Sänkte stämningen totalt i arenan. fyp. För övrigt kommer clempa och butabi hit om typ en timme, och jag har varken duschat, runkat, handlat eller städat. Dessutom har jag aldrig träffat någon av er grabbar live, så det kan bli dyngintressant. När trillar du in imorgon? Duger spikmattan att sova på? Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Bokade ett 13inköpsback igår jag också. Tror det var 13 underkåkar ungefär, så vad ska man göra. Idag drar jag till Stockholm för lite kvalitetshäng med PK+MrsPK och imorn intar man casa del Luppen. Is nice. Winnerbäck var bra igår, inte superduperüber men helt klart riktigt bra. Andreas Grega var för-artist, han var däremot riktigt jävla skitkass. Sänkte stämningen totalt i arenan. Tycker ni ska stanna minst en vecka så jag får träffa er när jag kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Vad i helvete är det för episk grindstuga ni styr utan att man har chanse n att vara med!?!?!? Skämmes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Tycker ni ska stanna minst en vecka så jag får träffa er när jag kommer upp. Snowboardpremiär på torsdag, men innan dess är du välkommen att kika förbi. Vad i helvete är det för episk grindstuga ni styr utan att man har chanse n att vara med!?!?!? Skämmes Förlåtförlåtförlåtförlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Snowboardpremiär på torsdag, men innan dess är du välkommen att kika förbi. Förbered dig på att få ont i röven, men det är riktigt nice om man ger det sin tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Förbered dig på att få ont i röven, men det är riktigt nice om man ger det sin tid! Alltså, för säsongen. Ramundberget har 70 cm natursnö just nu, så det kan bli fint. Med lite tur är helikopterlyften igång också . Finns säkert plats i bilen om ngn vettig idiot skulle vilja hänga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Alltså, för säsongen. Ramundberget har 70 cm natursnö just nu, så det kan bli fint. Med lite tur är helikopterlyften igång också . Finns säkert plats i bilen om ngn vettig idiot skulle vilja hänga på. Aha Helikopterlyft.. Tur att man inte är avundsjuk då, hade ju varit tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 December , 2009 Rapport Share Postad 13 December , 2009 Snowboardpremiär på torsdag, men innan dess är du välkommen att kika förbi. Förlåtförlåtförlåtförlåt Nej men vafan ska du dra på torsdagen? Det var ju då jag hade tänkt komma till storstan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johannnn Postad 13 December , 2009 Rapport Share Postad 13 December , 2009 Andreas Grega är inte kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 13 December , 2009 Rapport Share Postad 13 December , 2009 cliffnotes på hur man blandar en perfekt cuba libre utan cuba? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 13 December , 2009 Rapport Share Postad 13 December , 2009 cliffnotes på hur man blandar en perfekt cuba libre utan cuba? Libre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Tror jag landade runt BE igår på turregrinden. Vann en ongame-turbo och var djupt i 1081r1a på samma site, men där lyckades man bli utdragen av Legato i pott som hade gett mig chiplead så det blev väl typ 20e plats eller så. Annars inga större cashes. Extremt gul för tillfället. Hit n runnad av MrJimmy också.....riktigt standard hu-fight. Jag bryter ner honom på dödarns vis men han vinner flip. Jag mosar ner honom, han vinner flip inte bara en, utan två gånger till. Sen sitter han ut. Så standard det kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Kära nån, dålig dag. Runt 100-130k back. Undebart att nya avsnitten av Californication, Dexter, Family Guy, HIMYM och PH väntar. Fått höra att det finns en historia om Saxin slängandes 500lappar på "fattiga människor". Är det ngn som känner till hela historien och kan återberätta den bra? Vore evigt tacksam osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Always sunny in philadelphia på de och vi har nirvana Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Hähähähä 3-4 lax upp igår efter att ha varit 10-15 inköp i hålet. Riktigt riktigt underbart. Så fort luppen klev av linan haglade setten och utdragningarna in. Hade man undvikit att bli 2outad i 5,6k potten på 2k hade det kunnat sett riktigt nice ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Luppen tjatade som fan på "tugga edge" igår. Slutade med rekordback. Bra start på sin 20-års dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 Luppen tjatade som fan på "tugga edge" igår. Slutade med rekordback. Bra start på sin 20-års dag Igår var det jag som tuggade edgen och rekordbackade. Riktigt standard. "Ååååhh nu har jag torkat mig så hårt att jag fått sår i arslet igen" /Luppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts