Petalaxin Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Kan hända detta varit uppe här tidigare, ber om ursäkt i så fall. http://www.pocketfives.com/BAE38842-2B9D-42D0-8124-4C2C1B12367C.aspx Rätt coolt faktiskt...spelar ens egna kort så liten roll ? Citera
A0Poker Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Korten spelar ingen roll om du kan läsa motståndarna och det är den avancerade delen av poker som gör det till ett skicklighets spel inte lotteri. Citera
Petalaxin Postad 10 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Eller så kan nån, i o m detta, hävda motsatsen Citera
Batch Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Om en person har tillräckligt mycket med pengar för att sätta sig på högsta nivån och gå all in med varje hand han har. Behöver denna person nödvändigtvis vara en skicklig spelare då någon synar hand hand och han vinner? Jag kan inte se filmen då jag inte har något PokerXFactor konto men jag ser inget speciellt i denna bedrift. Citera
schoolbook Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Om en person har tillräckligt mycket med pengar för att sätta sig på högsta nivån och gå all in med varje hand han har. Behöver denna person nödvändigtvis vara en skicklig spelare då någon synar hand hand och han vinner? Jag kan inte se filmen då jag inte har något PokerXFactor konto men jag ser inget speciellt i denna bedrift. PokerXFactorkonto är gratis, bara att registrera sig. Om du inte är imponerad efter att ha sett filmen blir jag ärligt förvånad. Citera
Leif Klingemo Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 http://www.vimenn.no/poker/article147184.ece http://www.poker.se/nyhet-1505-anette_15-tar-hem-full-tilts-500k.html Det verkar vara en "ganska" vass pokertjej. Citera
Morgyleus Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Om en person har tillräckligt mycket med pengar för att sätta sig på högsta nivån och gå all in med varje hand han har. Behöver denna person nödvändigtvis vara en skicklig spelare då någon synar hand hand och han vinner? Jag kan inte se filmen då jag inte har något PokerXFactor konto men jag ser inget speciellt i denna bedrift. Alltså, jag tror inte riktigt att du förstod rubriken rätt. Hon vann INTE $4180 i en pott, utan hon vann en SNG med 180 deltagare (inköp $4) utan att se hålkorten! Citera
BillyBobs Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Om en person har tillräckligt mycket med pengar för att sätta sig på högsta nivån och gå all in med varje hand han har. Behöver denna person nödvändigtvis vara en skicklig spelare då någon synar hand hand och han vinner? Jag kan inte se filmen då jag inte har något PokerXFactor konto men jag ser inget speciellt i denna bedrift. Låter lite som den där Möller som klonka scandinavian poker turre, eller nåt sånt, på svensk tv för nåt år sen. Han var ju allin hela tiden han hitta ett ess. Undrar hur djupt nere han är nu eller kanske var han så smart att han fatta att allt var bara tur... Citera
Supertequila Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Negreanu berättade i sin blogg för ett tag sen att Daniel Alaei, som han tycker är en av de vassaste unga proffsen idag, ibland spelar turneringar online genom att täcka hålkorten och spela blint för att förbättra sin read. Citera
omalley Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Har provat det nån gång på enbords SnG. Gick inte strålande men man får in lite andra tänk i spelet. Kul grej som jag tror kan vara utvecklande till viss del. Citera
CecceH Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Negreanu berättade i sin blogg för ett tag sen att Daniel Alaei, som han tycker är en av de vassaste unga proffsen idag, ibland spelar turneringar online genom att täcka hålkorten och spela blint för att förbättra sin read. Har du eller någon annan en direktlänk till Daniel Negreanu blogg/hemsida ? Mvh Citera
Stoffi Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 http://www.fullcontactpoker.com Citera
edison Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 http://www.vimenn.no/poker/article147184.ece http://www.poker.se/nyhet-1505-anette_15-tar-hem-full-tilts-500k.html Det verkar vara en "ganska" vass pokertjej. Eller så har hon haft tur? en donkament liksom... kan vem som helst vinna Citera
Gäst Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Eller så har hon haft tur? en donkament liksom... kan vem som helst vinna Självklart. Men hon är också en av de bästa MTT-spelarna online just nu. Citera
edsf Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Självklart. Men hon är också en av de bästa MTT-spelarna online just nu. Ok. Men hur vet du det? Citera
Dona Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Kolla in hennes statistik...Hon e den bästa tjejen i MTT iaf. Norska e hon. Citera
MJ Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Låter lite som den där Möller som klonka scandinavian poker turre, eller nåt sånt, på svensk tv för nåt år sen. Han var ju allin hela tiden han hitta ett ess. Undrar hur djupt nere han är nu eller kanske var han så smart att han fatta att allt var bara tur... Kalle är betydligt bättre spelare idag och med all sanolikhet bättre än 95-99% här. Citera
Gäst Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Ok. Men hur vet du det? I och för sig så är variansen stor i MTTs men hon har ju presterat extremt bra resultat. Citera
Fido Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Född på rätt sida varianssvansen helt enkelt. Jag påstår, utan att ha sett videon, att du inte vinner en sådan turnering utan lite flyt. Med blinda kort *måste* du ha en hel del flyt. Bara att vinna HU utan att se dina kort är en sjujädra bedrift. Alla motståndare måste ju spela någon sorts megavekt spel och verkligen lägga mot alla omslag. Det räcker ju liksom att hon en enda gång läser fel och möter en bättre hand utan att klonka... och påstår ni att hon vinner en 180-personersturnering utan att en enda gång vara uppe mot bättre kort så gråter jag. Citera
fredyr Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Jag påstår, utan att ha sett videon, att du inte vinner en sådan turnering utan lite flyt. Med blinda kort *måste* du ha en hel del flyt. Ojdå, ganska extremt uttalande här. Du måste ha flyt för att vinna mot 180 spelare ÄVEN när du ser dina kort. Citera
Batch Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Alltså, jag tror inte riktigt att du förstod rubriken rätt. Hon vann INTE $4180 i en pott, utan hon vann en SNG med 180 deltagare (inköp $4) utan att se hålkorten! Missade att det var en SNG med 180 deltagare. Citera
Loveless Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Född på rätt sida varianssvansen helt enkelt. Jag påstår, utan att ha sett videon, att du inte vinner en sådan turnering utan lite flyt. Med blinda kort *måste* du ha en hel del flyt. Bara att vinna HU utan att se dina kort är en sjujädra bedrift. Alla motståndare måste ju spela någon sorts megavekt spel och verkligen lägga mot alla omslag. Det räcker ju liksom att hon en enda gång läser fel och möter en bättre hand utan att klonka... och påstår ni att hon vinner en 180-personersturnering utan att en enda gång vara uppe mot bättre kort så gråter jag. Ja, jag räknade till 5 eller 6 utdragningar, varav ett par riktigt vidriga. Men det bevisar ju bara mer att korten är den lägsta faktorn i tävlingspoker. Viktigare är position, aggression och tur. Citera
Supertequila Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Ok. Men hur vet du det? Hon är typ rätt känd vid det här laget. Det snackas om att hon är världens bästa kvinnliga turneringsspelare online. Citera
Flesh2Flesh Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 snyggt när hon foldar kungarna Citera
Recommended Posts