Gå till innehåll

studiekamrat/kollega sökes (fixed low-limit)


Nemesis

Recommended Posts

Hej, mitt namn är Emil Jonsson! Jag är 29år och bor i Stockholm.

 

Jag söker en studiekamrat/kollega inom pokern...

 

Jag multitablar 1/2$ hold´em fixed limit på flera olika siter och jag vill bli bättre! Mitt mål är att en dag ha en god sidoinkomst genom pokern motsvarande ett bra extrajobb. Jag har spelat ett par år och har krupit upp (så försiktig är jag) från lägsta micro-nivåerna. Jag har alltid varit en långsiktig vinnare på en nivå innan jag gått vidare. Har läst PoT, SSHE, ITH och Kinh Yaos bok m.fl.

 

Är du på en liknande nivå och bor Stockholm? Skicka då ett privat meddelande till mig så kan vi väl ses och snacka utveckling

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehh, alla kanske inte vill spela no limit?

 

Nemesis - hade jag bott i Stockholm, så hade det varit kul. Jag är i ungefär samma situation som dig, jag spelar mest FL, eftersom jag personligen tycker att det är roligare, jag spelar på samma nivåer, och med ungefär samma mål. Jag började på de allra lägsta nivåerna och har precis som du sett till att vara en långsiktig vinnare på varje nivå.

 

Nåja, lycka till både med spelet och med att hitta en kollega! GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Nemesis,

 

dels kan jag bara upprepa det Rooney skrivit, dels så starta en dagbok så skall vi se om inte några av de gamla FL-grindersarna kan kika in mellan varven. Jag förstår om du tycker att FL är roligare eftersom jag själv varit fast i träsket, men rent ekonomiskt så kan jag bara rekommendera dig att kika på NL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, mitt namn är Emil Jonsson! Jag är 29år och bor i Stockholm.

 

Jag söker en studiekamrat/kollega inom pokern...

 

Jag multitablar 1/2$ hold´em fixed limit på flera olika siter och jag vill bli bättre! Mitt mål är att en dag ha en god sidoinkomst genom pokern motsvarande ett bra extrajobb. Jag har spelat ett par år och har krupit upp (så försiktig är jag) från lägsta micro-nivåerna. Jag har alltid varit en långsiktig vinnare på en nivå innan jag gått vidare. Har läst PoT, SSHE, ITH och Kinh Yaos bok m.fl.

 

Är du på en liknande nivå och bor Stockholm? Skicka då ett privat meddelande till mig så kan vi väl ses och snacka utveckling

8-)

 

Vill inte lägga mig i din tråd men jag tror det knappast finns folk som vill träffas IRL och surra poker?

Starta dagbok här på forumet så får du nog ut jävligt mycket mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte? visar det sig vara utvecklande så är det ju lätt värt det

 

Visst fan är det du säger rätt.

Tänkte mer på det faktum att jag inte skulle vara så sugen att träffa någon random snubbe i sthlm som skriver en annons på ett forum och snacka poker?

Är väl lika utvecklande att snacka på msn eller via forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...