EverestPoker Postad 16 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2007 Fick felmeddelande, är det alltså spelare bosatta i sverige endast??Känner mig som ett mobboffer då jag aldrig får vara med Hej Drexl, Jag är ledsen men koden gäller bara för spelare i Sverige den här gången. Var är du bosatt så jag kan försöka inkludera det nästa gång? Citera
EverestPoker Postad 16 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2007 Jag e också med:-D Lycka till limp_asterix! Citera
EverestPoker Postad 16 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2007 För att överleva veckan så tittar man in i denna tråd och läser alla negativa inlägg från alla gnällspikar. Sedan funderar man på hur fantastiskt ens eget liv måste vara jämfört med deras. Dont Worry Be Happy PS! En konstig fråga. Vet du om man kan kopiera av chatten på Everest på något sätt. Hej kynikos! Tack för ditt förslag för att överleva veckan, ska prova det Jag har undersökt om man kan kopiera chatten på något sätt och det enklaste verkar vara om du sparar din handhistorik som text först (dvs. klicka på "spara som text"-knappen i fönstret för handhistorik innan du stänger det). Då ska texten i chatten sparas också och sedan kan du kopiera den därifrån. Vänliga hälsningar! Citera
K_MaN Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Postad 16 Augusti , 2007 bästa tips för att överleva arbetsveckan: Stäng in dig i kontoret, ladda ner Everest och tilta loss i 8 timmar! Citera
hackson Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Postad 16 Augusti , 2007 överleva weeken! Play good or work hard (Die Hard Ripoff!) Citera
bigdwarf Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 när jag skrivit in koden så uppdateras jue inte summit pointsen i min bonussida. Står 1SP hela tiden, bara ni som har koll på dom eller? vore kul med en lista nu Citera
Drexl Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Hej Drexl, Jag är ledsen men koden gäller bara för spelare i Sverige den här gången. Var är du bosatt så jag kan försöka inkludera det nästa gång? Trevligt, jag bor i Finland Citera
EverestPoker Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Trevligt, jag bor i Finland Ok, jag lägger det på minnet att inkludera spelare bosatta i Finland nästa gång Citera
EverestPoker Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2007 när jag skrivit in koden så uppdateras jue inte summit pointsen i min bonussida. Står 1SP hela tiden, bara ni som har koll på dom eller? vore kul med en lista nu Hej! Alla som lägger till koden får 1 Summit Point så jag antar att det är den du ser. Men oroa dig inte, Everest har stenkoll på hur mycket SP alla som lagt till koden har tjänat hittills. Jag väntar på en uppdaterad lista under dagen som jag kommer att lägga ut den här på forumet så snart jag har den i min hand! Happy Friday Everyone! Citera
EverestPoker Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Hej alla! Här kommer den aktuella ledarlistan! Grattis till Kaffedopp som leder just nu med 20.277.90 Summit Points! Trevlig helg! Citera
Pettson1984 Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Yeah 8:a haha.. nemen nu blire 8 bord, så gl all =) (Beror iof mest på mina 6000 p till jag måste tjäna, arggh) Citera
cordonblue Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Överlev arbetsdagen, med allt vad det innebär, din dryga chef, irrirterande arbetskamrater och kunder som aldrig tycks bli nöjda. Se deras ansikten framför dej på kvällarna när du spelar skjortorna av dem! Citera
sorkenkk Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Grattis till ledningen? huh Citera
hackson Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Avsluta tävlingen nu så jag inte hinner ramla under #25 Citera
Bifffeno Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 räkns pöängen från de man har lagt till koden? Citera
EverestPoker Postad 18 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2007 räkns pöängen från de man har lagt till koden? Nej, jag räknar från 1:a augusti till och med den dagen som jag får rapporten. Citera
kronis Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 La till den för 2 dagars sen så jag är rätt nöjd:-D En fråga också, kommer det en ny ledarlista varje vecka eller är det här den enda innan tävlingen slutar? Citera
EverestPoker Postad 21 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Här kommer den senaste ledarlistan! Det är nu 51 spelare som är med och tävlar i augustis Summit Points Race! Det är tätt i toppen och jag kan meddela att vi har en ny ledare! Grattis till czyU som leder just nu med 27,124.65 Summit Points! Citera
sorkenkk Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Förstår fortfarande inte hur du kan säga grattis till en LEDNING. =S "Ah, kom du tvåa. Men du ledde ju ett tag iaf! Grattis" Citera
PellePelle Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 For att overleva arbetsveckan gor man foljande: Nar man kommer hem fran en harddag med jobbigt jobb sa drar man igang datorn, gar ner till tempo handlar chips och cola, satter sig och chillar vid everestpoker i x(x) antal timmar! Nasta dag mar man toppen da man har fatt ut det mesta av sin foregande dag och man vet till 100% att nasta kvall kommer vara lika underbar med everestpoker och deras (enligt mig) underbart skona klient! (ar utomlands) Det ar iaf sahar jag overlever de harda dagarna! Citera
EverestPoker Postad 21 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Förstår fortfarande inte hur du kan säga grattis till en LEDNING. =S "Ah, kom du tvåa. Men du ledde ju ett tag iaf! Grattis" Ja, det är väl inget fel med att gratulera någon till ledningen...LOL Men jag får väl ta bort det nästa gång jag sätter upp listan Citera
bigdwarf Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Läste i en annan tråd att det var lite folk som hade fått bonus återigen denna månad med att klara ett antal summit points för att en viss klumpsumma. Jag mailade supporten och frågade varför jag inte fått någon ny bonus eller nyhetsbrev. Detta blev svaret vilket är ett STORT JÄVLA SKÄMT! "Hej Christopher, Markandsavdelningen meddelar att du avskrivit dig från nyhetsbrevet. De kommer i framtiden skicka nyhetsbrevet till dig igen, så håll ett öga på din inbox! " Det värsta är att dom LJUGER om det, varför inte bara säga.....-du får ingen bonus denna månad. Jag som gillade everest och deras support...men nu, nja! Citera
EverestPoker Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Här har ni de spelare som är "in the money" just nu i vårt Summit Points Race! Ps, Sorkenkk, jag sa det inte den här gången.... Citera
Recommended Posts