razzer Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Du menar inte Nintendo Wii då? Jävla messerschmitt buy the way.....grymt skärp....... Citera
AAAKK574821 Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 när ni slutade med freerolls (multi... och sit and go /enbords/flerbords) och så verkar ni slutat med 0.4+0.1 sit and gos och det är så lite 0.10 + 0.1 sit and gos nu så jag har slutat spelat på everest tyvärr. jag började gilla everest. och tänkte sätta pengar senare. men nu blir det nog inte så finns så många andra sidor med freerolls och micro buyins sit-ang-gos och multi..... mm (som har mycket mer) ni har för lite micro buyins och inga freerolls Citera
ninreb Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 när ni slutade med freerolls (multi... och sit and go /enbords/flerbords)och så verkar ni slutat med 0.4+0.1 sit and gos och det är så lite 0.10 + 0.1 sit and gos nu så jag har slutat spelat på everest tyvärr. jag började gilla everest. och tänkte sätta pengar senare. men nu blir det nog inte så finns så många andra sidor med freerolls och micro buyins sit-ang-gos och multi..... mm (som har mycket mer) ni har för lite micro buyins och inga freerolls De kommer nog börja ringa dig och vilja ha dig tillbaka ska du se. Du är nog i deras VIP-klubb redan... Ett tips, om du ska skriva massa klaganden och allmänt whine, använd versaler och en vettig meningsbyggnad så kommer de åtminstone läser ditt inlägg utan att skratta. Citera
EverestPoker Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Bästa tipsare för “Survive the Workweek” är PellePelle! Vi säger stort grattis till dig och goddie bag kommer på posten. PellePelles tips var följande: För att överleva arbetsveckan gör man följande:När man kommer hem från en hård dag med jobbigt jobb så drar man igång datorn, går ner till tempo, handlar chips och cola, sätter sig och chillar vid Everest Poker i x(x) antal timmar! Nästa dag mår man toppen då man har fått ut det mesta av sin föregående dag och man vet till 100% att nästa kväll kommer vara lika underbar med Everestpoker och deras (enligt mig) underbart sköna klient! Grattis igen! Citera
CecceH Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 De kommer nog börja ringa dig och vilja ha dig tillbaka ska du se. Du är nog i deras VIP-klubb redan...Ett tips, om du ska skriva massa klaganden och allmänt whine, använd versaler och en vettig meningsbyggnad så kommer de åtminstone läser ditt inlägg utan att skratta. Jag kan hålla mig för skratt - vad var det som var roligt med Mr Pitt bull inlägg ( förutom hans nick .... Citera
Harlen Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Bästa tipsare för “Survive the Workweek” är PellePelle! Vi säger stort grattis till dig och goddie bag kommer på posten. PellePelles tips var följande: För att överleva arbetsveckan gör man följande: När man kommer hem från en hård dag med jobbigt jobb så drar man igång datorn, går ner till tempo, handlar chips och cola, sätter sig och chillar vid Everest Poker i x(x) antal timmar! Nästa dag mår man toppen då man har fått ut det mesta av sin föregående dag och man vet till 100% att nästa kväll kommer vara lika underbar med Everestpoker och deras (enligt mig) underbart sköna klient! Grattis igen! LOL blir kul å se den på en banner! Citera
hampulito Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Bästa tipsare för “Survive the Workweek” är PellePelle! Vi säger stort grattis till dig och goddie bag kommer på posten. PellePelles tips var följande: Grattis igen! Ok? Det var alltså en tävlig i vem som kunde smöra mest i några få meningar. Citera
Harlen Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Ok?Det var alltså en tävlig i vem som kunde smöra mest i några få meningar. Riggat! Citera
cordonblue Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Borde inte bubblan få ett tröstpris? Anade att det va ja som prickade den! Grattis till alla andra och Pellepelle Citera
razzer Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Riggat! hade d varit riggat hade du vunnit Citera
Joey Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Tycker det var kul att Everest orkade med ett fpp-race o hoppas på fler liknande saker i framtiden. Wp! Citera
razzer Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Tycker det var kul att Everest orkade med ett fpp-race o hoppas på fler liknande saker i framtiden. Wp! Ja nu var det väl spelarna som orkade i synnerhet dessa grindare. CzyU ( seeyou ) haha bifffeno JUNKlaDONK manhag 957 kaffedopp Och ne mackii 18 , du orkade inte........ Citera
bigdwarf Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Ja nu var det väl spelarna som orkade i synnerhet dessa grindare. CzyU ( seeyou ) haha bifffeno JUNKlaDONK manhag 957 kaffedopp Och ne mackii 18 , du orkade inte........ det var nog mer så att dessa spelare spelar typ högst och tjänar lite mer summit points än dom på lägre nivåer Citera
Harlen Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Hej Forum-vänner! Nu kör vi på Everest Poker en Summit Points kampanj där 25 spelare vinner cash! Det 25 spelare som spelar ihop flest Summit Points från och med idag den 9 augusti till och med den 31 augusti vinner priserna nedan i kontanter som betalas ut under första veckan i september till deras spelarkonton! 1. $250 2. $200 3. $150 4-25. $75 För att vara med i kampanjen ange koden SPCASH och vips så är du med! Extra utlottning! För att förbereda för vår höstsatsning “Survive the workweek” kommer vi att lotta ut en goodie bag med Everest-prylar bland alla som skriver in sitt bästa tips för att överleva arbetsveckan här i tråden. Bästa tipset kommer också att synas på en banner för kampanjen “Survive the workweek”. Lycka till! Everest Poker när kommer PellePelles tips på en banner?! Citera
Recommended Posts