33sunshine Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Jag funderar på att köpa pokertracker för $55...är det bästa alternativet eller finns det andra program som är bättre? tacksam för svar!! Citera
Tottyville Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Intressant fråga! Konstigt att den inte tagits upp innan. Önskar också en lång tråd om detta så vi kan reda ut allt. Citera
Ignatius Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Ja detta är ju en av de frågor som ingen någonsin har skrivit något om här eller någon annanstans på nätet. Obegripligt! Citera
Chillarn7 Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Detta finns som sagt i många trådar på forumet. För att svara på din fråga, de flesta tycker att Poker Tracker är bäst. Ett annat alternativ är Poker Office som är en liknande produkt. Om behövde välja mellan de två skulle jag dock välja PT. Citera
ZaphodB Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Lite OT, men en fråga som någon kanske kan svara på. Jag köpte nyligen PT, men har ett litet problem. Varje gång jag startar PT ställer den om datorns klocka från "svenskt" format med 24 timmar till engelskt format med 12 timmar och AM/PM. Går man in på "Nationella inställningar" i Windows, så är det ändrat där. Någon annan som har samma problem, och hur kan jag åtgärda det? Till OP: Jag är nöjd med programmet i övrigt. Citera
Mactus13 Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Ja, så är det med svenska i datorn... Och om du har excel igång med Asterix suveräna statistikblad så ställer det till problem där också. Naturligtvis finns det information om detta på annat ställe på detta forum. Citera
sorkenkk Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Men Prova Själv För Fan Tomte Citera
Chillarn7 Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Lite OT, men en fråga som någon kanske kan svara på. Jag köpte nyligen PT, men har ett litet problem. Varje gång jag startar PT ställer den om datorns klocka från "svenskt" format med 24 timmar till engelskt format med 12 timmar och AM/PM. Går man in på "Nationella inställningar" i Windows, så är det ändrat där. Någon annan som har samma problem, och hur kan jag åtgärda det? Till OP: Jag är nöjd med programmet i övrigt. Det är så för nästan alla tror jag. Klockan går ju fortf. rätt så inga problem för mig Citera
sorkenkk Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Det är så för alla. Klockan går ju fortf. rätt så inga problem för mig fyp Citera
33sunshine Postad 9 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Men Prova Själv För Fan Tomte menar du att jag ska prova själv vilket som e bäst?...att det är fel att fråga om råd? Citera
Chillarn7 Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 fyp Okej? Mogna svar i denna tråden.. Alla är inte lika elit som dig sorkenkk antar jag, tråkigt att man måste starta dålig stämning i varje tråd bara för det. Spara de svaren till din dagbok eller något om du har någon... Citera
heltok Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 jag hade inte köpt PT idag. HM verkar vara framtiden. Citera
decoy Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Tycker PT är något överreklamerad. Har fått problem med den, troligen p.g.a. att den kräver att datorn har rätt mycket fysiskt minne. Min dator är från 2003, Win XP - alltså ingen dinosaurie, men tydligen klarar den ändå inte PT. Det går att köpa extra minne, men det lär kosta en 500 SEK. Känns inte nödvändigt, går bra att föra stats med papper o penna. Citera
QuantumSatis Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 jag hade inte köpt PT idag. HM verkar vara framtiden. HM? Vad är det för program? Citera
MacDaddy Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 PT+acehud lr game+=PROBLEM!!! PO2=LUGNA NERVER! Citera
QuantumSatis Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 ... Känns inte nödvändigt, går bra att föra stats med papper o penna. Definitvit inte! Då har du inte förstått vad PT är för något. Citera
decoy Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Definitvit inte! Då har du inte förstått vad PT är för något. Jag vet mkt väl vad PT är för ngt; ett program man kan vara utan, som har stora svagheter - av vilka jag nämnt en del i mitt förra inlägg i denna tråd. Naturligtvis kan inte papper o penna ersätta PT, men programmet är inte oumbärligt. Citera
bigdwarf Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Postad 16 Augusti , 2007 Vad är de stora skillnaderna mellan PT å PO? Citera
valle51 Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Jag funderar på att köpa pokertracker för $55...är det bästa alternativet eller finns det andra program som är bättre? tacksam för svar!! haja, i am new here how i can get the passowrd for the freerolls ?? Citera
valle51 Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Definitvit inte! Då har du inte förstått vad PT är för något. nice nice Citera
Recommended Posts