busmusen Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Går det att signa upp 2 konton på samma sajt från samma dator? Om vi säger att man har olika adresser och olika IP-nummer när man spelar räcker det eller kan sajten se att man spelar från samma dator ändå? Dvs går det att exempelvis bonushora en sajt månatligt på 2 konton från samma fysiska dator men med 2 olika uppkopplingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Går det att signa upp 2 konton på samma sajt från samma dator? Om vi säger att man har olika adresser och olika IP-nummer när man spelar räcker det eller kan sajten se att man spelar från samma dator ändå? Du kommer inte ha olika IP-nummer om du spelar från samma dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Du vill veta om du kommer åka dit när du fuskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bafucin Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Om du ska cleara bonusar på det sättet kommer du säkert åka dit, men att dela datorn ärligt med din padre eller liknande funkar för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Går det att signa upp 2 konton på samma sajt från samma dator? Om vi säger att man har olika adresser och olika IP-nummer när man spelar räcker det eller kan sajten se att man spelar från samma dator ändå? Dvs går det att exempelvis bonushora en sajt månatligt på 2 konton från samma fysiska dator men med 2 olika uppkopplingar? Nej det går inte - många siter har att bonusen bara gäller 1 person /familj och att man bara får ha 1 real-money konto per familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
espinola Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Ja det går! B2B - potraiser Min sambo har ett konto också. Och ja jag frågade innan, och det var inga problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts