Gå till innehåll

Mods/skins till iPoker?


stenarn

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
eh, glöm tidigare inlägg, jag slog på stort och la nån promille av månadsförtjänsten på regkoden..=)

 

Grymt fräscht efter man moddat, kan ta tableimage från andra clienter och slänga in.

 

Jag köpte också programmet, det var det värt. Man kan dock inte modda allt än. Hoppas de släpper pro versionen snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Rent och snyggt aglo!

Jag har själv suttit och försökt knäcka hur det programmet lyckas läsa grafikfilerna för att se om det går att ändra knappar m.m., men jag har inte lyckats.

 

Du verkar ha lite problem med att få fönstren att hamna precis kant i kant. Jag kan rekommendera ett program som heter allSnap, som gör så att fönster automatiskt "hakar i" varandra när man flyttar ihop dom. Det finns att tanka på http://www.cs.toronto.edu/~iheckman/allsnap/ och är gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rent och snyggt aglo!

Jag har själv suttit och försökt knäcka hur det programmet lyckas läsa grafikfilerna för att se om det går att ändra knappar m.m., men jag har inte lyckats.

Lyckades inte heller, så jag köpte det.

Du verkar ha lite problem med att få fönstren att hamna precis kant i kant. Jag kan rekommendera ett program som heter allSnap, som gör så att fönster automatiskt "hakar i" varandra när man flyttar ihop dom. Det finns att tanka på http://www.cs.toronto.edu/~iheckman/allsnap/ och är gratis.

Najs, får testa det. 8-)

Aglo, var hittar man bakgrundstapeten som du använder? Den är clean.

http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1123

 

Såg den här av samma kille nu (om man gillar rött):

http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1140

 

Finns många snygga bakgrunder på den sidan. Sortera efter upplösning och antal nedladdningar/högst betyg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag är kass på datorer och program i allmänhet men säg att jag har en favoritklient, primabaserade battlefieldpoker, kan jag få mina ipokerbord att se ut som battlefieldpoker?

Om du använder programmet iBolide kan du ladda in vilken bild du vill som bakgrund i klienten. En bild kan se ut så här:

 

screenshot.jpg

 

Du kan ändra bilden hur du vill. Ändra färgerna, ta bort allting eller klippa in Battlefields bord. Du kan nog tyvärr inte bara ladda in Battlefields bild då deras klient inte ser likadan ut. Jag tror inte att fönstrerna är lika stora, borden är nog inte lika stora och ligger lite olika osv.

 

Så, du kan göra vad du vill men det är lättare sagt än gjort om man inte är datorvan. Du bör använda ett program som Photoshop för att fixa allting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft programmet, men ej orkat sätta mig in i det. Ska göra helhjärtat försök att styra upp lite klass på ipokerborden:-). Fattar inte att det ska vara så svårt att göra en bra klient. Snabbheten går inte att göra ngt åt va?

 

Ses vid borden aglo!

Snabbheten på vad?

 

Här är de bilderna jag gjorde:

 

aglobluezf4.png

 

aglogreenhg6.png

 

aglogreyww9.png

 

Du kanske inte använder miniview, men nån kanske har nytta av dem.

 

Btw, vad nickar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Någon vänlig själ som skulle kunna droppa en zip fil med något skin, spelar verkligen ingen roll hur det ser ut, allt är bättre än vit mot vit d.v.s osynligt. Vilken idiot har gjort bilderna till tex carlospoker? Man blir ju mörkrädd.

Jag har ju postat flera bilder ovan...

EDIT: Kom på att de är för miniview...

Går det att bara ersätta filerna utan det där programmet?

Nej, då hade man ju köpt programmet. Jag har iaf inte lyckats. Vet inte riktigt hur han har programmerat det så att det funkar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om jag fattar detta rätt måste jag alltså köpa det där programmet för att ens kunna lira på ipoker? Jag menar det är ju totalt omöjligt att se skillnad på 86, eller att kunna läsa reads, ja om man nu inte vill flåsa på skärmen och bli vindögd med åren... Men jag skippar helst det.

 

25$ tyckte jag att jag läste, överkommligt, men jag är bombsäker på att killen bakom programmet är densamme som programmerat iPokers minitables. Ingen, absolut ingen kan vara så pass dum, såvida man inte själv tjänar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 6 months later...
Finns nu även MiniMaxMod. Har testat det nu i en vecka och jag tycker det funkar bra. Funderar på att köpa det, ngn annan som testat?

 

http://minimaxmod.com

 

Yes, jag har licens. Riktigt bra faktsikt iallafall om man som mig har en 1920*1200 skärm och vill kunna köra 6 bord utan överlappning. Kombinera detta med nmonk's betpot program också så blir det ganska behagligt att multitabla på Ipoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...