Sylwester Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Har hört sägas att Bo Kasper är fulsnygg och det kan väl stämma? Ja, det låter rimligt. Kan inte Magnus Betnér klassas som fulsnygg förresten? Citera
Gäst Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Ja, det låter rimligt. Kan inte Magnus Betnér klassas som fulsnygg förresten? Nej, det tycker jag inte. Han är väl bara snygg? Citera
Gäst Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Hur mkt pengar har du spelat in? Vilken är den dyraste sak du köpt och vad kostade den? Vad vill du bli när du blir stor? Hur många från pf har du på din msn? Vilken är din favoritskådespelare? Vilken bok tycker du att jag ska läsa? - Jag har tyvärr inte superbra koll men uppskattningsvis $30k. Kan vara fel ute men det borde ligga där någonstans. Inte lägre iaf. - Oj, bra fråga men jag har verkligen ingen koll alls. Har aldrig köpt något särskilt dyrt. En dator för 10k ligger nära till hands. Fan vad tråkig jag känner mig nu Ska fundera ett tag och försöka komma om det finns något annat. - Nånting inom marknadsföring troligen. - 10 tror jag men skriver pratar bara regelbundet med fem ungefär. - Johnny Depp är bra. Annars gillar jag den äldre generationen med Al Pacino och De Niro. Lite tråkigt eftersom det är samma som alla andra men så är det. - Jag har inte läst en bok bo vääääldigt länge (skäms:oops: ) så jag vet inte riktigt. Om du gillar försäljning så är Brian Tracys böcker bra Citera
Sylwester Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Nej, det tycker jag inte. Han är väl bara snygg? Hm, kanske. Fast vi har nog lite olika uppfattningar om det här med fulsnygghet. Jag skulle då iaf inte kalla underbara Regina Spektor för fulsnygg. Och du har missat två av de frågorna som ligger mig varmast om hjärtat! Citera
Bluwajt Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Hur gick det i Event 1? (Svarar när du spelat klart såklart) Nöjd med placeringen? Några beslut du ångrar? Hade sammanlagt tur eller otur om du "räknar ihop" alla all ins? Citera
Joey Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 -Har du någon gång stött på AFA peppe och i så fall, vad fick du för intryck av honom. Helt jävla sick att AFA-Peppe ska dyka upp på pf. Jag bor typ jämte Lilla Paris (sunkhak i Jönköping) o ser honom rätt ofta. Sick. Citera
Joey Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Hon faller nog under kategorin "fulsnygg". Sidenote: Varför talar man bara om att vissa kvinnor är fulsnygga? Ge ett exempel på en fulsnygg man tack. En tjejkompis sa, så sent som idag faktiskt, att Kevin Bacon är fulsnygg. Jag vet inte.. Citera
Max Cady Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Vad säger din flickvän om att du lägger ut hennes röv för allmän beskådning? Hon vet inget...Schhhh. Hoppas verkligen att det inte är din flickvän på bilden. Om du postat den utan att hon vet om det så har jag lite att säga dig... Kul tråd för övrigt! Citera
Hjort Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 En tjejkompis sa, så sent som idag faktiskt, att Kevin Bacon är fulsnygg. Jag vet inte..Men det beror ju på att nästan alla män är rätt fula. Säger man att en man är "snygg" så är det liksom underförstått att det kommer ett "ful-" före. Hoppas verkligen att det inte är din flickvän på bilden. Om du postat den utan att hon vet om det så har jag lite att säga dig...Vet inte riktigt om det är fel på mig eller omvärlden när jag tycker att det är helt uppenbart att han plockat gif:en från supertangas. Citera
kfluffie Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Här har ni lite fler bilder på Cons. flickvän: http://www.blackssei.com/selena Grymt inte lämpligt på arbetet. /Juggler79 Citera
Myssion Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Hoppas verkligen att det inte är din flickvän på bilden. Om du postat den utan att hon vet om det så har jag lite att säga dig... Mitt intryck av kvinnan på bilden är iofs att hon inte skulle ta särskilt illa vid sig om hennes rumpa postades lite här och var, utan snarare tvärtom. Vet inte riktigt om det är fel på mig eller omvärlden Det ena utesluter inte det andra? Citera
Kape Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Några pokerrelaterade frågor från mig då... Ranordna följande pokertyper efter hur "bra" du anser dem vara i poker. a) $50 SnG-grinder, 7% ROI b) NL200-grinder med 5% i ROI c) Random som spelat in $50k och sedan klonkar WSOP-satellit och hamnar på finalbordet d) Conspiracy AK eller QQ, på knappen med 6 limpare före i NL10 KK mot raise, re-raise första handen i WSOP. Push or fold? KK i HU mot Glimne med re-raise all-in från Glimne. Första handen... Kan Legato spela vinnande CG på NL10k över 20.000 händer? Kan Ken L spela vinnande SnG på $1000? Kul tråd och jag hoppas verkligen att Hjort ställer sig i brunnen snart och skäller ut low-limit fiskar med dumma frågor (moi?)! Vore onekligen även riktigt kul om vi fick t.ex. Diös eller Christer Johansson att berätta om hur det gick till på "den gamla goda tiden". Citera
kfluffie Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Några pokerrelaterade frågor från mig då... Ranordna följande pokertyper efter hur "bra" du anser dem vara i poker. a) $50 SnG-grinder, 7% ROI b) NL200-grinder med 5% i ROI c) Random som spelat in $50k och sedan klonkar WSOP-satellit och hamnar på finalbordet d) Conspiracy AK eller QQ, på knappen med 6 limpare före i NL10 KK mot raise, re-raise första handen i WSOP. Push or fold? KK i HU mot Glimne med re-raise all-in från Glimne. Första handen... Kan Legato spela vinnande CG på NL10k över 20.000 händer? Kan Ken L spela vinnande SnG på $1000? Kul tråd och jag hoppas verkligen att Hjort ställer sig i brunnen snart och skäller ut low-limit fiskar med dumma frågor (moi?)! Vore onekligen även riktigt kul om vi fick t.ex. Diös eller Christer Johansson att berätta om hur det gick till på "den gamla goda tiden". Jag tar gärna på mig att svarar på 1:an och 4:an. Fråga 1: Spelare Placering 1 - 3: Osäker Placering 4: Cons. Fråga 4: Fold. Glimne har alltid Nutzen här! Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Hur gick det i Event 1? (Svarar när du spelat klart såklart) Nöjd med placeringen? Några beslut du ångrar? Hade sammanlagt tur eller otur om du "räknar ihop" alla all ins? - Jag åkte efter 2,5h på plats ~1100 ungefär. Liter surt. Degade in med A5o som short och fick syn av BB som hittat AQ. Inte mkt att göra tyvärr. - Nja, det var en lite dum bluff som gjorde att jag blev short. Annars är jag faktiskt väldigt nöjd med hur jag spelade. - Var bara allin en gång och det var sista handen. Var ju iofs allin tidigare men de va när jag pushade överpar på turn och inte fick syn, det räknas väl inte. Hoppas verkligen att det inte är din flickvän på bilden. Om du postat den utan att hon vet om det så har jag lite att säga dig... Kul tråd för övrigt! Nej, det är självklart inte min flickvän Men det beror ju på att nästan alla män är rätt fula. Säger man att en man är "snygg" så är det liksom underförstått att det kommer ett "ful-" före. Vet inte riktigt om det är fel på mig eller omvärlden när jag tycker att det är helt uppenbart att han plockat gif:en från supertangas. Självklart. Jag kopierade faktiskt en 2p2 avatar. Low life, jag vet. Men jag trodde verkligen ingen skulle tro att jag på allvar försökte "lura" folk att det där är min flickvän Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Några pokerrelaterade frågor från mig då... Ranordna följande pokertyper efter hur "bra" du anser dem vara i poker. a) $50 SnG-grinder, 7% ROI b) NL200-grinder med 5% i ROI c) Random som spelat in $50k och sedan klonkar WSOP-satellit och hamnar på finalbordet d) Conspiracy AK eller QQ, på knappen med 6 limpare före i NL10 KK mot raise, re-raise första handen i WSOP. Push or fold? KK i HU mot Glimne med re-raise all-in från Glimne. Första handen... Kan Legato spela vinnande CG på NL10k över 20.000 händer? Kan Ken L spela vinnande SnG på $1000? Kul tråd och jag hoppas verkligen att Hjort ställer sig i brunnen snart och skäller ut low-limit fiskar med dumma frågor (moi?)! Vore onekligen även riktigt kul om vi fick t.ex. Diös eller Christer Johansson att berätta om hur det gick till på "den gamla goda tiden". * 1. NL200 grinder 2. Conspiracy 3. $50k osv 4. $50 SnG grinder * QQ *Visst han är väl tight men KK wtf. Orka vika * Rolig fråga och jag har verkligen ingen aning. Spelar han CG öht? har han sadlat om? Spontant tror jag dock svaret är NEJ på din fråga. * Denna var lättare än den ovan och svaret är utan tvekan NEJ. Inte för att jag tror Ken är en dålig pokerspelare men fullring SnGs är en väldigt speciell form av poker. Citera
eurythmech Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Hur mår du när du drar igång den här tråden medan jag är full/bakfull? Om världsrekordet i herrarnas höjd, 2.45m är Norman Greenbaums "Spirit in the Sky", vilken låt är världsrekordet på damernas 800m? HU [0,1] game for rolls? När ska vi byta HU SnG-excelblad? Var det gruppsex eller ölande som stod på agendan framåt hösten? Citera
Max Cady Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Nej, det är självklart inte min flickvän Nej jag tänkte väl det eftersom sånna där perfekta rumpor inte existerar annat än på internet... Citera
Aeis Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Hur blir du bättre på HU-sng? (Böcker, filmer eller kasnke bara forum?) Citera
Klyka Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Postad 11 Augusti , 2007 Mitt svar ang. låga par var ironiskt Sorry, om det förvirrade någon men eftersom jag förutsatte att heltok också var ironisk så spann jag vidare. Tycker du verkligen att ironi är bra på ett allmänt forum, med tanke på att det lätt uppstår missförstånd? Citera
Studsturre Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Hmm...nu kommer ingen gilla mig längre ju. Men men, big surprise...Jag lyssnar på T(I)NC och Refused bland annat. Jag röstar så långt åt vänster det går bland riksdagspartierna. varför skulle vi inte tycka om dig för det?! enda (förutom mig) som är vänster på det här forumet? Citera
Sylwester Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Tycker du verkligen att ironi är bra på ett allmänt forum, med tanke på att det lätt uppstår missförstånd? QFT Citera
Max Cady Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Ser att det finns ett Bad Religion-fan på forumet. Synd att de bara blivit sämre och sämre med åren... Citera
Studsturre Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Ser att det finns ett Bad Religion-fan på forumet. Synd att de bara blivit sämre och sämre med åren... Sämre med åren?! på 90-talet var de bäst (Against The Grain) och har du inte hört New Maps Of Hell? Riktigt jävla bra! Citera
Max Cady Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Against the grain var jävligt bra och albumet efter (Recipe for hate?). New maps of hell har jag inte hört faktiskt, får fixa den. Vad heter albumet med 1000 more fools? Suffer va? Tycker nog det är det bästa tror jag. Citera
Playboy Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Vilken är den bästa låten att lyssna på när man åker bil? Citera
Recommended Posts