henkhigh Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Hej! Har Full Tilt något att erbjuda för dem som spelar på de lägsta nivårena och finns det någon trafik? Hur är folket rent spelmässigt där, som alla andra siter eller bättre? Jag syftar på NL10, NL20 spelar bara sh 6 pers bord, jag har bara spelat prima. Finns det även någon rimlig bonus som man kan averka eller några skyssta erbjudanden. Har kikat lite på erbjudandet här på forumet, går det att klara av det på de lägre borden? Tack för svar. Citera
Studsturre Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Det finns alltid flera fulla bord på de lägsta nivåerna. Spelarna på Full Tilt är väl lika dåliga på de lägsta nivåerna som på alla andra siter skulle jag tro. Full Tilt har en väldigt bra sign up bonus men jag har svårt att tro att du klarar av hela bonusen på NL10-20 men du måste ju inte klara hela bonusen eftersom man får $20 i taget.. Citera
henkhigh Postad 6 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Det finns alltid flera fulla bord på de lägsta nivåerna. Spelarna på Full Tilt är väl lika dåliga på de lägsta nivåerna som på alla andra siter skulle jag tro.Full Tilt har en väldigt bra sign up bonus men jag har svårt att tro att du klarar av hela bonusen på NL10-20 men du måste ju inte klara hela bonusen eftersom man får $20 i taget.. Okej, tack för informationen. Får se om det blir det erbjudandet trots allt, känns inte riktigt som det är lönsamt om man spelar 4 bord nl10 2 timmar om dagen. Men det låter lovande att det är mycket trafik. anywho tack! Citera
Recommended Posts