ZPLA Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Hallå alla pokerlirare där ute! Jag har nu ett tag spelat poker och har precis blivit medlem på pokerforum.nu Jag tänkte starta en dagbok där jag erbjuder någon på pokerforum.nu skicka över $10 på pokerstars eller FTP som jag sedan ska utnyttja till max ! Dessa $10 som någon vänlig själ skickar över ska jag sitta och grinda med hela dag med börjar på en låg nivå ! I slutet av dagen så får den som har givit mig dessa $10 , $20 tillbaka på sitt konto !!! Och härifrån börjar min färd ! Någon som kanske vågar ta en chansning ?!?! MVH zpla Citera
-LuckyFred- Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Annars kan du ju klonka någon freeroll om du inte äger några egna pengar. Citera
Juggler Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Varning för vädjan om lån. Kör en frirulle som sagt. Citera
Gäst Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 lol så det är såna som du som alltid ber om pengar i chatten. Fy fan. Citera
bossbaver Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Postad 16 Augusti , 2007 om du inte har råd att spendera 70kr själv bör du nog inte spela poker... och vad händer när/OM du lirat upp det till 20$ då? dags o fråga om ett nytt lån då eller asg Citera
Axix Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Postad 16 Augusti , 2007 lol så det är såna som du som alltid ber om pengar i chatten. Fy fan. Har också sett detta fenomen på fulltilt på highstakes borden. Det känns dock som att någon måste gett dessa tiggare pengar någongång eftersom de är där varenda jäkla dag. Citera
Juggler Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Postad 16 Augusti , 2007 Den här tråden verkar ju inte självdö så jag ger den en liten knuff. Citera
Recommended Posts