striker Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Här diskuterar vi hur man levlar bäst och ger tips. Har du någon historia där du blivit fett levlad? Någon som kanske till och med blivit trippel-levlad? Vem är forumets bästa levlare? Hur blir man bra? Frågorna är många och här kan vi tillsammans bli de bästa levlarna på nätet! Citera
Gäst Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Klyka satte ju myror i huvudet på de flesta här verkar det som. Han fightas nog i toppen! Citera
striker Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Ja, det går rykten om att Klyka skryter om sina levlingskunskaper i mod-forumet... Citera
Ignatius Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Vem är forumets bästa levlare? striker? Citera
PianoPer Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Jag är 35 år. Pianolärare. Vad är "levla"? Citera
Sansrom Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Den bästa levlaren är helt klart bossbaver. Citera
-PK- Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Den bästa levlaren är helt klart bossbaver. Citera
Loveless Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Jag är 35 år. Pianolärare. Vad är "levla"? Säckert slang för partyprisse. Citera
Ralph247 Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Säckert slang för partyprisse. Eh nej? Det betyder typ att man humoriserar på en högre nivå än nån annan. Ofta är man sarkastisk. Citera
Jennez Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Jag är 35 år. Pianolärare. Vad är "levla"? Lär dig hur man slår de lägsta spelen i Vegas först, sedan berättar vi hur man levlar... Citera
PinkFloyd Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Lär dig hur man slår de lägsta spelen i Vegas först, sedan berättar vi hur man levlar... http://www.gambling-systems.com/roulette.html helt sjukt att det funkar.. Citera
kfluffie Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 http://www.gambling-systems.com/roulette.html helt sjukt att det funkar.. Citera
Klyka Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 olust? eller funkar det? Humor, men farlig sådan. Jag kan lätt tänka mig att nån stackare faller för scamen pga att den länkats från pf.nu. Knas. Citera
bossbaver Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Den bästa levlaren är helt klart bossbaver. hmm, detta måste nog bero på mitt nick... edit. alt min avatar Citera
Sansrom Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 hmm, detta måste nog bero på mitt nick... edit. alt min avatar QED Citera
Jennez Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Humor, men farlig sådan. Jag kan lätt tänka mig att nån stackare faller för scamen pga att den länkats från pf.nu. Knas. Levling by Klyka = Take sarcasm and multiply it with infinity and take it to the depths of eternity.... Citera
Klyka Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Levling by Klyka = Take sarcasm and multiply it with infinity and take it to the depths of eternity.... Nej, seriöst. Det är verkligen en scam. Det finns ingen "flaw" i roulette. Citera
jello Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Nej, seriöst. Det är verkligen en scam. Det finns ingen "flaw" i roulette. eller...........? Citera
Juggler Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Låser den här. Off topic och förra levlingstråden kraschade ju totalt och den här har börjar slira. Levling funkar i kompisgänget men när det bara kommuniceras via text blir det otroligt lätt missförstånd. Citera
Recommended Posts