Opteron Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 ty för input! har du nå tips på speciella videos jag kan se på? får köra 2 bord och pausa vid ev tilt/donk spel när jag gör comeback. just med tips! fan vad hemskt... 8-) finns fyra bra videos på stoxpoker.com Foundation of a poker player. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2008 finns fyra bra videos på stoxpoker.com Foundation of a poker player. ok, får regga mig där då. har rätt tråkigt nu så jag railar lite ft games vilket är grymt tråkigt imo. edit:vill ni stejka mig 25/50-50/100 så är det bara att säga till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 26 Maj , 2008 Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 En vecka utan poker känns ju typ som ett år utan sex. Fast värre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 26 Maj , 2008 Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 En vecka utan poker känns ju typ som ett år utan sex.Fast värre. Standard? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 26 Maj , 2008 Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 Standard? lol, slarvigt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 26 Maj , 2008 Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 Standard? hehe, superstandard. Inledde bland annat mitt tvivelaktiga liv med 17 års avhållsamhet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 går det att skaffa pa hud till svs och ger det någon större fördel mog gt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 26 Maj , 2008 Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 Tror inte det finns någon i dagsläget... hade gärna haft en själv. Tror väl inte det gör så mycket mer fördel än gt+ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 26 Maj , 2008 Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 fan vad hemskt... 8-) Ja, blev lite i värsta laget, kunde ju bara kört på en vecka till i värsta fall.........men nu är det som det är, finns ingen nyckel, typ ny ip-adress då ra....men orka! Nääää.........Kommer ta tag i det ordentligt nästa ggn, vet inte då det blir, förmodligen till semestern på 4veckor......Tills dess mycket studier o sökande......Blir ev. lite slaskande på nån $ sida kanske....... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 1h kvar och jag ska lira med 2bord precis som brian townsend!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Maj:30881kr gott Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 +10k på en kväll/morgon..? bra resultat..! =) Körde du 2 bord ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 12 timmarspass? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 nattpass+morgonpass=6h 2 bord. gick rätt trögt men jag vann några stora potter vilket gav fint + men pt funkar ju inte :'( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 någon med vista som fått igång pt? snälla hjäälp! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 någon med vista som fått igång pt? snälla hjäälp! Jag kör PT och Vista tillsammans, funkar utmärkt. Har du bockat för "run as administator" på både PT och klienten du spelar på? Nyaste versionen av PT? Svårt att hjälpa dig när man inte riktigt vet vad du har gjort och inte gjort för inställningar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 min förklaring var rätt dålig jo det som krånglar för mig är nya verisonen av svs. Har funkat utmärkt tidigare, kollade även i hh conv tråden men jag fick inte ut något relevant för oss vista users. edit: http://www.youtube.com/watch?v=Gyj01YnOQOE skön låt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Du måste gå in i utforskaren tex o välja "visa dolda mappar" sen finns history under användare/appdata/local/svenska spel på ett ungefär. du hittar det nog Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 men jag har vista så jag fick göra på annat sätt lyckades tillslut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Jag spelade också lite svs igår och fick inte heller PT att importera händer Hur fick du det att lösa sig Mega? Vi har nog inte samma problem då PT inte heller drog in några Stars-händer, men man vet aldrig. Btw, fint att du lyckades klättra så bra sedan du "började om" med 2tkr(?). Har haft plugg så inte kunnat följa någon, men kul att det går bra. Lycka till och klonka fett Pastan8-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 mycket svängar känns det som Maj atm:33800kr+ gr81 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 mycket svängar känns det som Maj atm:33800kr+ gr81 Ditt totala 5/10-spelande? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Jäklar, ser ju inte helt solitt ut det där... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 grafa mitt eget 5/10-spel. Tror jag har sagt forut att det är en distinkt skillnad mellan när jag spelar bra och när jag spelar dåligt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 verkligen ouch på den b-e räckan... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts