Gå till innehåll

Kan Megakillah pluss upp rullen från 8805kr till 15k på 39dagar(30september)  

41 medlemmar har röstat

1. 1. Kan Megakillah pluss upp rullen från 8805kr till 15k på 39dagar(30september)

Recommended Posts

• Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

tog hem en liten fin pott... en riktig jävla fisk höjjer 2bb från cutoff(kan ha vad som helst). Synar, flopp A83s med två hjärter, han raise jag reraise. call, turn blank checkcheck. River T=träff för mig checkcehck woho 14k

Postad

Du verkar spela riktigt stabilt, man ser ju att vissa av spelarna är riktigt kass men som bara har tur med korten som han "jogge61", AA , KK o allt har han han är fullständigt kass! men lycak till måste sova för att komma iväg till jobbet, GL

Postad

så bra är det tyvärr inte :) luciavakan är det så kom gärna in och se hur jag kommer skämma ut mig med något äckligt move ;)

och som sagt, finns väldigt många som är dåliga sämre än mig tom

edit:blir tight spel till en början, låter shortstackarna och jogge panga på istället

Postad

ute på femteplats, jogge får AA, varför just mot mig? Min hand var inte så stark heller, AT men den var bra utifrån vad han raisat med, gjort och hur han spelat. Synd att jag åkte men 4,4k är inte helt fel det heller då jag var nere på 240marker eller något sånt

Postad

ty. Inte helt nöjd med en femteplats, 4k är ändå inte helt fel men jag måste fan klonka större snart!

efter uttag rulle=10000kr

Dec 9:1563kr

Dec 10:928kr

Dec 11:665kr

Dec 12:4006kr

rulle=17162kr

• Skapa nytt...