nms Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Är det nån som tror på den här snubben?? Inte alls. Skulle vara kul om han kunde posta fullständiga HH och kanske nån graf från PT. Svårt att tro på honom annars... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Är det nån som tror på den här snubben?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 kul att du börjar skriva dagbok, lär bli intressant, vilka sajter har du spelat på och vilka spelar du på nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Är det nån som tror på den här snubben?? Ja? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Är det nån som tror på den här snubben?? vi skiter totalt helvete i om du tror på han eller inte, stick ifrån dagboken ingen tvingar dig att läsa, IDIOT! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Så tar vi några djupa andetag Dapine Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 vi skiter totalt helvete i om du tror på han eller inte, stick ifrån dagboken ingen tvingar dig att läsa, IDIOT! DaPine har tuffat till sig lite. Eller det kanske är "den veckan i månaden"? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 kul att du börjar skriva dagbok, lär bli intressant, vilka sajter har du spelat på och vilka spelar du på nu? Har hoppat mellan de flesta sajter, försöker hålla mig till tax-free. Blir nog mkt lir på boss såfort jag fixat limiten, gillar klienten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Tjena! Bra jobbat att kommit upp i $1miljon på bara 2 år. Hur mycket började du spela med och vilket nätverk spelar du på nu för tiden? Lycka till med dagboken och ditt mål! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Tjena! Bra jobbat att kommit upp i $1miljon på bara 2 år. Hur mycket började du spela med och vilket nätverk spelar du på nu för tiden? Lycka till med dagboken och ditt mål! Började med $50 eller så. Har nog tyckt poker varit kul sen dagen jag började. Ang nätverk, ett inlägg upp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 boss = IP nätverket samma klient som svenska spel kör? isf fattar jag inte hur du kan gilla klienten... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 vi skiter totalt helvete i om du tror på han eller inte, stick ifrån dagboken ingen tvingar dig att läsa, IDIOT! Varför så otrevligt? Killen har faktist en poäng? Självklart vill man vara säker på att något man följer , dagboken i detta fall, är trolig och inte någon person på andra sidan skärmen som driver med folk på pf. Det är ju inte första gången någon gör det iallafall, och om han nu spelar på så höga nivåer, så är det folk som ständigt railar honom så jag förstår inte varför han inte vill avslöja sitt nick här? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 boss = IP nätverket samma klient som svenska spel kör? isf fattar jag inte hur du kan gilla klienten... Variation mannen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Varför så otrevligt? Killen har faktist en poäng? Självklart vill man vara säker på att något man följer , dagboken i detta fall, är trolig och inte någon person på andra sidan skärmen som driver med folk på pf. Det är ju inte första gången någon gör det iallafall, och om han nu spelar på så höga nivåer, så är det folk som ständigt railar honom så jag förstår inte varför han inte vill avslöja sitt nick här? svårt att fatta varför man itne vill ge ut nick om man spelar på höga nivåer? tänkt lite så kanske du kan komma på några anledningar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 svårt att fatta varför man itne vill ge ut nick om man spelar på höga nivåer?tänkt lite så kanske du kan komma på några anledningar... Ta och skriv ner NÅGRA anledningar vettja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Ta och skriv ner NÅGRA anledningar vettja. så du ska slippa tänka? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 så du ska slippa tänka? Nopp, för jag vill se dig göra bort dig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Såja pojkar.... Jag kan börja: * Liten spelarbas och många svenskar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 1. Hans motstånadare kanske läser här och vill inte ge ut info om sitt spel 2. Större risk att bli hackad om nicket blir mer känt 3. Han vill inte ha 10000 ist för 100 railbirds som skriver i chatten eller alt 4. Hela dagboken e fejk! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 1. Hans motstånadare kanske läser här och vill inte ge ut info om sitt spel2. Större risk att bli hackad om nicket blir mer känt 3. Han vill inte ha 10000 ist för 100 railbirds som skriver i chatten eller alt 4. Hela dagboken e fejk! 1. Så ALLA andra som har dagböcker här på pf.nu och har avslöjat sitt nick, menar du att alla dom avslöjar info som de egentligen borde hålla för sig själva? 2. ALLA andra som har avslöjat sitt nick här på pf.nu , har deras konton blivit hackade eller utsatt för större risk? Du vet att inloggningsuppgifterna på vissa sidor inte behöver innehålla ens nick. 3. Vad spelar det för roll om det är 10 000 railbirds i chatten än om det är 100? Jag personligen skulle tycka att det vore lika störande vilket som. 4. Därför ber vi han avslöja nicket för att vi inte ska råka ut för någon dagbok som är fejk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 DaPine har tuffat till sig lite. Eller det kanske är "den veckan i månaden"? Såna där inlägg kommer han ju med dagligen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Vill nils_anders inte lämna ut sitt nick så behöver han inte. Det är tröttsamt med tjafsandet i den här tråden. Tror ni inte nils_anders spelar på den nivån han säger att han gör så ignorera dagboken, ni kommer nog leva lyckliga liv ändå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Det bästa vore om han lämnade ut sitt nick till en moderator som sedan kunde verifiera att personen i fråga verkligen är den han utgör sig att vara. Så länge det är underhållande läsning bryr jag mig personligen inte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 1. Så ALLA andra som har dagböcker här på pf.nu och har avslöjat sitt nick, menar du att alla dom avslöjar info som de egentligen borde hålla för sig själva? 2. ALLA andra som har avslöjat sitt nick här på pf.nu , har deras konton blivit hackade eller utsatt för större risk? Du vet att inloggningsuppgifterna på vissa sidor inte behöver innehålla ens nick. 3. Vad spelar det för roll om det är 10 000 railbirds i chatten än om det är 100? Jag personligen skulle tycka att det vore lika störande vilket som. 4. Därför ber vi han avslöja nicket för att vi inte ska råka ut för någon dagbok som är fejk. OK. LOL. Nej men dom kanske inte spelar lika högt eller så tycker dom helt enkelt att det inte är så stor risk att bli hackade. Men en 8 åring kan räkna ut att det blir större risk att bli hackad desto fler som känner till ens nick och vet att man spelar högt. Jag försökte bara ge några anledningar. Troligaste anledningen är att han inte villl vara anonym och/eller inte avslöja tankar om sitt spel för sina motstånda. För övrigt är han inte den enda som döljer sitt nick . Och ja dom spelar högt med ..försök tänka lite bättre nästa gång så slipper du se så bortgjord ut. Speciellt om du ska få andra att se dumma ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts