brut Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Låter bra wolf! Kommit igång lite med liret på boss nu, rätt dött för tillfället dock. Backat $10k för dagen. Vart lite utspelat i en hand måste jag erkänna Ska bli bättre på att slänga upp HH's. Lycka till grinders $$$ Du är en fisk! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
einarno1 Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 På något sätt känns hela den här tråden: FEJK. Jag kan ha fel dock. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 redbet har svensk telefonsupport, degar ut till swedbank på under en minut under arbetstid om man cashar ut, och ja, det är tax-free. låter som en försäljare, men har varit i telefon med dem x antal ggr nu på senaste tiden då de vill ha tillbaka mig.. redbet spelar på både boss och b2b, och inom en snart framtid blir de världsförst med ett tredje nätverk, ongame. ingen gräns på insättning där om man sätter in via banken,... känns alltid suspekt att dega in rakt in i ett bankgiro nummer typ, liksom hoppas att pengarna kommer rätt, men med telefonsupport tillhanda så känner man sig tryggare, och då ska de nog inte vara någon form av gräns. Gäller det samma för SEB tro? Redbet måste vara ganska smidigt om man vill tvätta sina starspengar ellerhur? Mormor undrar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 LOL på programmet YoMomma på MTV, hur står det till i huvudet om man frivilligt kollar på det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Längtar för övrigt hem, saknar poker.... Skadat, fast nog inte spelat mer än sisådär 3-400 händer sen jag starta den här dagboken, så inte så konstigt att suger kommer antar jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 LOL på programmet YoMomma på MTV, hur står det till i huvudet om man frivilligt kollar på det Såg det för några dagar sen. Säger bara, Aldrig mer igen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 LOL på programmet YoMomma på MTV, hur står det till i huvudet om man frivilligt kollar på det bra skit Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Boss låter mig bara köpa in för 5k på ett 50/100 bord. Tilten är ett faktum. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 FFS !!! Bustade 5k och kan inte sitta igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Synd då jag tänkte visa lite HH's från boss. Måste fixa den där limiten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 du får maila boss o be dom höja din daily limit eller vad det heter.. be dom höja till 100k direkt annars höjer dom bara till 15 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 nu blir det http://www.youtube.com/watch?v=83vL7DdXUQ0 och natt-grind Life is good! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Du är en fisk! Tja din häst Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 nu blir det http://www.youtube.com/watch?v=83vL7DdXUQ0 och natt-grind Life is good! rail info ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 rail info ? Blir ändå inget mer lir nu. Poker suger. PEACE OUT -34k för dagen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Tänkte på en grej. Från och med nu ska jag vara fanatisk med playernotes, notera vad folk leder med, hur dom spelar drag etc. Varit på latsidan med sånt sista tiden. Men nu ska jag skriva ner varenda liten grej, sådeså... Nu slocknar jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Tilt på mig för att jag fegade ur på en riversyn förresten... fuck va nyfiken man är i efterhand Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 har du gett ut nå railinfo alls? är väl inte så farligt att ge ut om du nu spelar så högt. inte för att jag ska raila, men med tanke på skott10k-scamern vill forumet nog inte se en till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Seat 3: JAG (3100.00) Seat 5: Hellblood (9898.00) Hellblood post SB 50.00 JAG post BB 100.00 ** Deal ** JAG [Qs, Ah] Hellblood [N/A, N/A] *** Bet Round 1 *** Hellblood Raise to 200.00 JAG All-in 3100.00 Hellblood Call 3100.00 *** Flop(Board): *** : [10s, 4c, 8h] *** Turn(Board): *** : [10s, 4c, 8h, Qc] *** River(Board): *** : [10s, 4c, 8h, Qc, Jd] *** Showdown *** : Rake: 2.00 Total Pot: 6198.00 JAG [Qs, Ah] Pair of queens Win: 0.00 Hellblood [As, Ad] Pair of aces Win: 6198.00 Lite overkill att ställa in, riggat att springa in i AA fortfarande. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Seat 3: JAG (3100.00) Seat 5: Hellblood (9898.00) Varför sitta med 31bb? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 luktar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Inte jag som sätter daily limit på boss boys. Räckte med ett inlägg boman Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kena79 Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 luktar Kanske en dush skulle vara på sin plats isåfall?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Är det nån som tror på den här snubben?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Är det nån som tror på den här snubben?? haha undrar jag också Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts