inkassera Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Jag undrar helt enkelt om någon vet något program som kan visa overlay på primas minivew, ska lira en del på min laptop de kommande veckorna och kör gärna 8-10 bord. / nath Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Jag undrar helt enkelt om någon vet något program som kan visa overlay på primas minivew, ska lira en del på min laptop de kommande veckorna och kör gärna 8-10 bord. / nath Gametime+ klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D.H. Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Jag undrar helt enkelt om någon vet något program som kan visa overlay på primas minivew, ska lira en del på min laptop de kommande veckorna och kör gärna 8-10 bord. Jag kör med PokerAce Hud och har fixat till layouten på den vanliga vyn så att den passar på miniview istället. Lite pill blir det, men det behöver man ju bara göra en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts