nils_anders Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 All respekt åt Bengt sonnnert, Erik123 och ett fåtal svenska spelare. Men annars är det väl rätt larvigt med alla svenska mediahungriga spelare med världens största ego, och direkt nån gör ett tveksamt spel mot dom så ska det poängteras att fisken suger och dom är bäst osv, nej det är inte grymt att varken lira $500 SNGs eller NL2000. Fatta, det finns gott om människor runt om i världen som vunnit ett par miljoner SEK, get a grip ppl. Citera
Steppwolf Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Det måste vara skönt att veta vilka som är värda respekt och inte. Själv är jag osäker. Förutom i ditt fall då. Citera
Torsus Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 All respekt åt Bengt sonnnert, Erik123 och ett fåtal svenska spelare. Men annars är det väl rätt larvigt med alla svenska mediahungriga spelare med världens största ego, och direkt nån gör ett tveksamt spel mot dom så ska det poängteras att fisken suger och dom är bäst osv, nej det är inte grymt att varken lira $500 SNGs eller NL2000. Fatta, det finns gott om människor runt om i världen som vunnit ett par miljoner SEK, get a grip ppl. Värre tycker jag är dessa kändisar som tror att dom är pokerproffs bara för att de blir inbjudna till pokermiljonen och ha turen att klonka ut en etablerad spelare. Citera
DjLuppy Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 All respekt åt Bengt sonnnert, Erik123 och ett fåtal svenska spelare. Men annars är det väl rätt larvigt med alla svenska mediahungriga spelare med världens största ego, och direkt nån gör ett tveksamt spel mot dom så ska det poängteras att fisken suger och dom är bäst osv, nej det är inte grymt att varken lira $500 SNGs eller NL2000. Fatta, det finns gott om människor runt om i världen som vunnit ett par miljoner SEK, get a grip ppl. Vem/vilka tänker du på? Om man lirar NL2000 är det inte omöjligt att man vunnit ett par miljoner ska du se... Citera
jello Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Okej nils anders hur mkt har DU vunnit då? Nej just det tänk lite nästa gång så blir det bättre resultat kanske. Såååååå liten du har haha. Citera
el_kryddo Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Vad handlar tråden om? Bitterhet och Jantelag är min gissning. Citera
Nidson Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Vad handlar tråden om? Gissningsvis att nils anders stör sig på en eller flera personer på eller utanför forumet men vågar inte säga rakt ut vem/vilka han menar. Citera
killerwolf Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 att spela nl2k utan att sätta en stor % av rullen på spel är då i min mening rätt ballt...Du kanske måhända inte tycker det, men det får stå för dig. Citera
Staahla Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 att spela nl2k utan att sätta en stor % av rullen på spel är då i min mening rätt ballt...Du kanske måhända inte tycker det, men det får stå för dig. Att spela nl2k och sätta en stor % av rullen på spel är i min mening ballare. Citera
pellesvanshård Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Att spela nl2k och sätta en stor % av rullen på spel är i min mening ballare. Håller med, men det är bara för att jag tycker att jag är ball. Citera
killerwolf Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Att spela nl2k och sätta en stor % av rullen på spel är i min mening ballare. jag gjorde det häromdagen på kanonfyllan, men jag kände mig inte särskilt ball då jag insåg att jag hade 10% av rullen på bordet efter ett par grisiga potter och dessutom hu... kan ju bara sluta på ett sätt, men iofs.. jag var ju i mitt bästa mrdawwe mood så skulle nog ha fortsatt köra ! "no guts no glory" Citera
jello Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 tycker mest det är ballt att vara tät som fan och att alla fattiga kan dra jävla tattare Citera
Skumdum Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 vem har hackat jellos konto? AnnaDea? Citera
nils_anders Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 Gissningsvis att nils anders stör sig på en eller flera personer på eller utanför forumet men vågar inte säga rakt ut vem/vilka han menar. Det handlar om att folk tappar fotfäste och tror de är guds gåva för dom grindat ihop ett par mille. Who gives a fuck typ, det är vi många som gjort. Orka se folk på TV som babblar om hur bra dom är. Egentligen det man stör sig på är folk som börjar snacka om folks fiskspel osv när dom bustat nån turnering, oavsett om dom vart utspelade så det stinker om det eller inte. Ha lite respekt för motspelarna istället för att hacka på deras spel och intelligens. Ett bredare perspektiv, så är ju många svenska "proffs" rätt fiskiga själva, rätt få som pallar motståndet på de högsta nivåerna. Citera
nils_anders Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 Okej nils anders hur mkt har DU vunnit då? Nej just det tänk lite nästa gång så blir det bättre resultat kanske. Såååååå liten du har haha. Running hot på 2k och storhetsvansinne. lol. Citera
heltok Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Det handlar om att folk tappar fotfäste och tror de är guds gåva för dom grindat ihop ett par mille. Who gives a fuck typ, det är vi många som gjort. Orka se folk på TV som babblar om hur bra dom är. Egentligen det man stör sig på är folk som börjar snacka om folks fiskspel osv när dom bustat nån turnering, oavsett om dom vart utspelade så det stinker om det eller inte. Ha lite respekt för motspelarna istället för att hacka på deras spel och intelligens. Ett bredare perspektiv, så är ju många svenska "proffs" rätt fiskiga själva, rätt få som pallar motståndet på de högsta nivåerna. se på tv är så 90tal. Citera
psykologen Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Okej, respekt åt Bengt sonnnert, Erik123, ett fåtal svenska spelare och fisken med andra ord. Du verkar ganska förvirrad. Typ klankar på ego på grund av eget ego. Citera
nils_anders Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 Okej, respekt åt Bengt sonnnert, Erik123, ett fåtal svenska spelare och fisken med andra ord. Du verkar ganska förvirrad. Typ klankar på ego på grund av eget ego. Haha, en psykolog mitt i smeten, underbart! Citera
jello Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Running hot på 2k och storhetsvansinne. lol. tyst fattiglapp Citera
ebisumaru Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Jag anar en kommande HU för rolls:lol: Citera
killerwolf Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 jag måste ta till det eviga vapnet här... JANTELAGEN LOLOL! Citera
D.H. Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Det handlar om att folk tappar fotfäste och tror de är guds gåva för dom grindat ihop ett par mille. Who gives a fuck typ, det är vi många som gjort. Orka se folk på TV som babblar om hur bra dom är. Who gives a fuck, just det. Vem bryr sig om folk som inte är så bra får en massa uppmärksamhet eller om de tror att de är bättre än vad de verkligen är? Det är väl bara trevligt om de får vara glada. (För övrigt är ni alla som "grindat ihop ett par mille" väldigt duktiga) Är det så att du är bitter över att inte DU får den uppmärksamheten? Annars, varför bry sig? Citera
Recommended Posts