Gå till innehåll

KONSPIRATION: Vad tror ni om riggade siter? (Infraction för enskilda hh)

nisse hult

Recommended Posts

• Svars 4,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är fortfarande nyfiken på vad du, B2B, har att svara på mitt inlägg som hamnat en bit bak nu, nämligen inlägg #3435. Sidan 229 längst ner om du har samma sidinställningar som mig.

Han sysslar inte med att ifrågasätta sin hypotes/tes/teori...utan samlar endast in sina egna visuella upplevelser som ger intrycket att hans hypotes/tes/teori stämmer!

Nä jag gör inte narr av dig B2B...för du vet ju att dettta stämmer! Hade det blivit en rätts-fråga mellan dig och siten så hade det ju inte räckt med att redovisa några HH....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han sysslar inte med att ifrågasätta sin hypotes/tes/teori...utan samlar endast in sina egna visuella upplevelser som ger intrycket att hans hypotes/tes/teori stämmer!

Nä jag gör inte narr av dig B2B...för du vet ju att dettta stämmer! Hade det blivit en rätts-fråga mellan dig och siten så hade det ju inte räckt med att redovisa några HH....

Du var bara tvungen att kvittera, eller? ;)

Länk till kommentar

Mest intressant av allt i denna tråd är ju ändå sammanställningen av antalet inlägg:

Användarnamn  	Inlägg
elvis77 	208
cheunce 	189
Svinto 	        142
Jennez         	92
Ving 	        87
TotalFarsa 	81
crillux 	75
Boosted2Boobs 	75
gdaily         	74
[b]chepplin 	68
Gahlster 	68[/b]
Hjort 	        67
Myssion 	66
Komodo         	57
Hel-gul 	54
Cleburne 	53
DrRoland 	50
Lassis 	        43
Eddie88 	42
Fido 	        39
majorj         	37
Sourzie 	33
Nickefik 	33
Fordie 	        32
baller 	        31
Klyka 	        30

71-70 nu! =P

Nä, dags å lägga ner OT-snack om hur många poster man har i denna tråden.

Förresten, det är alltid riggat när jag förlorar men varians när jag vinner mkt! ;)

Länk till kommentar

Mest intressant av allt i denna tråd är ju ändå sammanställningen av antalet inlägg:

Användarnamn  	Inlägg
elvis77 	208
cheunce 	189
Svinto 	        142
Jennez         	92
Ving 	        87
TotalFarsa 	81
crillux 	75
Boosted2Boobs 	75
gdaily         	74
chepplin 	68
Gahlster 	68
Hjort 	        67
Myssion 	66
Komodo         	57
Hel-gul 	54
Cleburne 	53
DrRoland 	50
Lassis 	        43
Eddie88 	42
Fido 	        39
majorj         	37
Sourzie 	33
Nickefik 	33
Fordie 	        32
baller 	        31
Klyka 	        30

Av egocentriska skäl så klipper jag framställningen vid mig själv.

Hur har du fått fram det där? Är det något som bara mods kan se?

Går det att söka specikt på tex elvis77 poster i just den här tråden?

Länk till kommentar

Tror ni att den här diskussionen är nerlagd på pokerforum.nu om låt säga 5 år?

Nja d känns som det kommer vara exakt samma inlägg, typ HH som bemöts med en idiotförklaring, fast av andra nickname!

Hur går det Boosted2Boobs??. Vinner du fortfarande uteslutande med konton med mindre pengar? För du redovisar väl även HH när det blir tvärtom? Det tillhör ju liksom god moralisk praxis inom forskning!

En fråga, som en annan också har frågat! Du har ju upptäckt riggen! Tycker du inte det känns lite konstigt att sidorna väljer att göra det så uppenbart så att det räcker med 10-15 HH för upptäcka det solkklara mönstret?

(Igår förlora jag preflopp-all in med AA mot 72off..så sjukt riggat. Dock har jag bara ett konto att spela med, på SvS, så någon konto-rigg var det inte..utan bara vanlig rigg)

Länk till kommentar

Vem tror du att du är Gahlster. Vill du att jag ska svara på inlägg 3435?

OK. Svara du på inlägg. 3402, 3367 och 3234 så ska jag posta mitt svar på inlägg 3435

Ja, eftersom i den posten är frågor ställda till just dig som du undvikit (upenbarligen) att svara på. Ska jag hävda att du ska svara på min frågor utan att hänvisa till var jag ställde dom? Eller ska jag posta i princip samma inlägg om och om igen tills jag får svar? Då tror jag att chansen på svar sjunker för varje post samtidigt som chansen till att bli varnad ökar....

Men vad förväntar du dig att få respekt för? Att du konsekvent ignorerar vad folk försöker förklara för dig och istället sprutar ur dig en massa rent nonsens och "goddag yxskaft"-svar? Om du vill ha respekt kan du ju visa lite själv genom att följa folks uppmaningar att sluta posta händer.

En post riktat mot dig, eller ställer du samma fråga till mig? :shock:

Om du skulle göra det så är det inte riktigt på samma sätt som jag hänvisar bakåt till en post som jag skrivit.

Va snackar du om?

Jag säger att bara för att statistik är data, så är inte din data statistik.

Din logik brister:

1) Statistik är data

2) HHs är data

3) Jag har presenterat HHs

---

Alltså: Jag har presenterat statistik.

Detta är felaktigt. Det hade varit korrekt om "1) Statistik är data" bytts ut mot "1) Data är statistik", men då så inte är fallet, vilket var vad jag påpekade i mitt inlägg, så har du fel.

Varför du säger samma sak som jag, fast med bär som exempel, och förväntar dig att bara för att du säger samma sak som jag säger, så är det plötsligt till din fördel, ja, det begriper jag inte.

Poäng med att jag försöker försvara ditt resonemang om att det du postat skulle vara statistik?

Bra gjort! Ett fint första steg mot en enkel rigganalys. Jag vill se mer sådant, det skulle ha mycket större underhållningsvärde än det vanliga riggpratet.

Förstår inte heller, ingen fråga ställd i denna post av Matfrid. Kan dock hålla med om det han skrev.

På det hela taget känns det som om du spottade ut dig ett par postnummer ut ur det blå bara för att du tyckte det kändes jobbigt att klicka dig tillbaka ett par sidor till en fråga som du missat. Nästa gång du försöker ett sånt trick, kolla upp så att posterna kan besvaras av mig!

Nu förväntar jag mig ett seriöst svar på frågorna i post #3435...

Länk till kommentar

Ja, eftersom i den posten är frågor ställda till just dig som du undvikit (upenbarligen) att svara på. Ska jag hävda att du ska svara på min frågor utan att hänvisa till var jag ställde dom? Eller ska jag posta i princip samma inlägg om och om igen tills jag får svar? Då tror jag att chansen på svar sjunker för varje post samtidigt som chansen till att bli varnad ökar....

En post riktat mot dig, eller ställer du samma fråga till mig? :shock:

Om du skulle göra det så är det inte riktigt på samma sätt som jag hänvisar bakåt till en post som jag skrivit.

Poäng med att jag försöker försvara ditt resonemang om att det du postat skulle vara statistik?

Förstår inte heller, ingen fråga ställd i denna post av Matfrid. Kan dock hålla med om det han skrev.

På det hela taget känns det som om du spottade ut dig ett par postnummer ut ur det blå bara för att du tyckte det kändes jobbigt att klicka dig tillbaka ett par sidor till en fråga som du missat. Nästa gång du försöker ett sånt trick, kolla upp så att posterna kan besvaras av mig!

Nu förväntar jag mig ett seriöst svar på frågorna i post #3435...

Hahahaha!

Syn....bluff!

Länk till kommentar

Håller ju med dig i sak och så, men..

Om man vill avkräva någon ett svar på en specifik post, så tycker jag det minsta man kan göra är att själv plocka fram och citera posten ifråga.

Eller ska jag posta i princip samma inlägg om och om igen tills jag får svar? Då tror jag att chansen på svar sjunker för varje post samtidigt som chansen till att bli varnad ökar....

Ett felaktigt antagande?

Länk till kommentar

Nu har jag ett par frågor jag skulle uppskatta om du svarade på.

Du har inte analyserat dig till din insikt om att riggen finns utan "sett konstigheter" som har gjort att du dragit de slutsatser du lagt fram här, eller hur? Om du nu sett detta, varför riggar sidan så uppenbart? Eller det kanske dom inte gör eftersom inga andra (inte många ivf) håller med dig. Har du någon exceptionell förmåga som gör att du kan se detta mönster?

Själv tror jag att du har drabbats av ett hjärnspöke och att det faktiskt vore bra om du insåg detta.

Ärligt talat så förväntar jag mig inga direkt raka svar på detta, men man kan ju alltid hoppas.

Skulle väl iofs vara rätt bra att lära sigg hur man länkar till en enskild post.

Länk till kommentar

Har satt 150 dollares på Everest...hoppas på sjuk insättningsrigg!

Och igår spela jag cash..all in preflopp med KK..och får syn av AA! Men gissa vad som kom på flopp...jajemän ett litet K...göööött! Hoppas riggen fortsätter ett bra tag till och att jag hinner ta ut pengarna innan motriggen kommer!

Vet någon när motriggen sätter in..hur många händer ska man spela??

Länk till kommentar

Och igår spela jag cash..all in preflopp med KK..och får syn av AA! Men gissa vad som kom på flopp...jajemän ett litet K...göööött! Hoppas riggen fortsätter ett bra tag till och att jag hinner ta ut pengarna innan motriggen kommer!

Din motrigg börjar när du och jag hamnar på samma bord ;-)

Länk till kommentar

Fortfarande insättningsrigg! Har 77...flopp kommer 367..raise..reraise..all in. Andra killen/tjejen har 33! Dubblar upp...göööött

Ännu ett exempel på sjuk insättningsrigg..kan ju inte vara något annat...

Länk till kommentar

Enstaka exempel på medrigg är lika OT som enstaka exempel på motrigg. Don't.

Detta var sarkasm/ironi..kalla det vad du vill. Om du hade läst mina tidigare inlägg så borde du kanske förstått att jag inte menade allvar..och inte tror på någon form av rigg!! Ville mest provocera fram lite diskussion. Lyckades ju..men skottet träffade visst fel person..

Länk till kommentar

Nä, jag hade en känsla av att du inte var den typ som skulle skriva nåt sånt på allvar. Men visste inte säkert, orkade inte kolla upp din posthistorik och tyckte att denna tråd ändå är i behov av en påminnelse om detta, så...

Men dock var händerna som jag skrev om helt sanna! Kul för mig ju....

Länk till kommentar

Det är ju absolut inte manipulerat på B2B, det vet vi alla.

Gör följande lilla experiment.

Spela en 1 euros sit and go med sex deltagare. Det tar inte så lång tid och det kostar ingenting. Jag sitter där en hel del, välj gärna en turnering där jag sitter så kan vi hälsa på varandra och analysera.

Eftersom det är ganska vilt spel från tid till annan kan man observera vem som har mest "tur".

Observera vem som vinner mest i lotterisituationer, den lilla eller den stora stacken.

och det allra roligaste.

Om någon blir av med en stor del av sin stack.

Observera följande.

Denna person kommer nästa pott att förmodligen få något i stil med två höga kort KQ och få stege, vinna med par i ess eller tilldelas KK eller QQ eller något liknande.

Om någon sitter med 2500 och förlorar 1800 av detta kommer denna person garanterat att få guld nästa pott.

Men vi vet ju alla att det är fullkomligt slumpmässigt på B2B och bara hjärnspöken det jag talar om.

Eller hur?

Länk till kommentar

Det är ju absolut inte manipulerat på B2B, det vet vi alla.

Gör följande lilla experiment.

Spela en 1 euros sit and go med sex deltagare. Det tar inte så lång tid och det kostar ingenting. Jag sitter där en hel del, välj gärna en turnering där jag sitter så kan vi hälsa på varandra och analysera.

Eftersom det är ganska vilt spel från tid till annan kan man observera vem som har mest "tur".

Observera vem som vinner mest i lotterisituationer, den lilla eller den stora stacken.

och det allra roligaste.

Om någon blir av med en stor del av sin stack.

Observera följande.

Denna person kommer nästa pott att förmodligen få något i stil med två höga kort KQ och få stege, vinna med par i ess eller tilldelas KK eller QQ eller något liknande.

Om någon sitter med 2500 och förlorar 1800 av detta kommer denna person garanterat att få guld nästa pott.

Men vi vet ju alla att det är fullkomligt slumpmässigt på B2B och bara hjärnspöken det jag talar om.

Eller hur?

nej tack

Länk till kommentar