Gå till innehåll

Sätta in pengar på Partypoker


stonedge

Recommended Posts

Hej

 

Hur kan man sätta in pengar på Partypoker ex utan att använda kort eller typ neteller?

 

Problemet är att jag tjänar lite extrapengar som jag vill sätta in på poker kontot utan att min sambo (som hatar spel utan dess like) ser detta på kontoutdraget. Helst vill jag gå ner till banken och sätta in pengarna på pokerkontot direkt.

Hur som helts vill jag inte att det ska dyka upp att jag satt in pengar på pokerkontot på kontoutdraget.

 

Helst vill jag ha in det på PP då jag gillar deras klient och spelar mest där.

 

//Tack på förhand alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Hur kan man sätta in pengar på Partypoker ex utan att använda kort eller typ neteller?

 

Problemet är att jag tjänar lite extrapengar som jag vill sätta in på poker kontot utan att min sambo (som hatar spel utan dess like) ser detta på kontoutdraget. Helst vill jag gå ner till banken och sätta in pengarna på pokerkontot direkt.

Hur som helts vill jag inte att det ska dyka upp att jag satt in pengar på pokerkontot på kontoutdraget.

 

Helst vill jag ha in det på PP då jag gillar deras klient och spelar mest där.

 

//Tack på förhand alla

Hej själv :mrgreen:

På PP gör du följande: Välj Bankwire och summa. Betala på din bank. Kostar 50 spänn eller så i avgift men det är det tydligen värt ;-)

Tar fyra-fem bankdagar innan det är framme. Voila!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå bakom ryggen på sambon :mad:

 

Ja, visst låter det som en bättre idé att förklara att pokern är ett stort intresse? Det finns ju hur mycket argument som helst för att man ska få syssla med vad man tycker är roligt, och det måste ju andra ha respekt för. Det är inte så svårt att framställa sig själv som hjälten som försvarar alla människors rätt till autonomi i den diskussionen, så kanske är ett sånt försök att föredra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är att jag tjänar lite extrapengar som jag vill sätta in på poker kontot utan att min sambo (som hatar spel utan dess like) ser detta på kontoutdraget. Helst vill jag gå ner till banken och sätta in pengarna på pokerkontot direkt.

Hur som helts vill jag inte att det ska dyka upp att jag satt in pengar på pokerkontot på kontoutdraget.

Hur mycket har du förlorat tidigare? Har det påverkat er ekonomi?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...