Gå till innehåll

Ny VIP-Kampanj: 24hPoker och Pokerforum tar dig till solen!


24hPoker

Recommended Posts

Ny VIP-Kampanj: 24hPoker och Pokerforum tar dig till solen!

 

Sommarvädret i Sverige har än så länge lämnat mycket att önska, men nu har aktiva Pokerforum-spelare på 24hPoker chansen att vinna väl tilltagna presentkort som kompensation när höstmörkret kommer smygande! Med hela €4500 i första pris kan det bli en riktig drömresa till soldränkta vita stränder eller varhelst du vill åka!

 

Hur ser upplägget för kampanjen ut?

 

Mellan 1:a augusti – 31:a augusti har 24hPoker en exklusiv tävling för medlemmar som skaffat konto genom Pokerforum/Poker.se. Målet med tävlingen är att spelarna ska komma till en månadsfinal som är fulladdad med priser och där förstapriserna är rejäla presentkort på resor!

 

Hur kvalar jag till månadsfinalen?

 

Den 1:a augusti startar tävlingen och alla medlemmar som spelar på 24hPoker (måste ha öppnat sitt konto via Pokerforum/Poker.se) har samma förutsättningar. Det gäller att samla ihop VIP-poäng, de 30 spelare som samlat ihop flest VIP-poäng den 31:a augusti är direktkvalificerade till månadsfinalen som spelas i september! Observera dock att man måste ha spelat in minst VIP1000. Ju högre upp du placerar dig i VIP-poängslistan desto mer startmarker får du i månadsfinalen. Platser kommer också tilldelas de tidigare vinnare i forumturneringarna som gått varannan torsdag som inte ännu fått plats att spela i månadsfinal.

 

Hur mycket extra marker kan jag få i månadsfinalen?

 

Turneringen startar med 2500 i startmarker, men beroende på placering i VIP-listan så får spelarna extra marker enligt följande:

 

1:a plats: 3000 i extra marker

2-5:e plats: 1500 i extra marker

6-10:e plats: 1000 i extra marker

11-20:e plats: 500 i extra marker

 

Spelare som kvalat in via forumturnering får 500 extra startmarker.

 

När spelas månadsfinalen och vad ligger i prispotten?

 

Månadsfinalen spelas online på 24hPoker och läggs upp i klienten efter 31:a augusti när kvalperioden är slut. Datum för månadsfinalen: Söndag 9:e september kl. 20.00.

 

Prislistan är följande:

 

1. Presentkort för resor till ett värde av €4500

2. Presentkort för resor till ett värde av €2600

3. Presentkort för resor till ett värde av €1700

4. Paket för pokerkryssningen på Silja Festival 22:a sept, värde €370

5. Buy in till End of month turneringen i 24hPoker klienten (€200)

6. Buy in till End of month turneringen i 24hPoker klienten (€200)

7. Buy in till End of month turneringen i 24hPoker klienten (€200)

8. Buy in till End of month turneringen i 24hPoker klienten (€200)

9. Buy in till End of month turneringen i 24hPoker klienten (€200)

10. Buy in till End of month turneringen i 24hPoker klienten (€200)

 

-Det totala värdet i månadsfinalen är hela €10 370!

 

Hur följer jag ställningen?

 

Ställningen i VIP-racet kan följas via denna länk och på Poker.se

 

Hur vet jag om jag skapat mitt konto genom Pokerforum/Poker.se?

 

Eftersom denna tävling är exklusiv för Pokerforum.nu/Poker.se:s medlemmar är det viktigt att ditt konto är skapat via dessa sidor. Om du är osäker på detta kan du skicka ett PM till användaren ”24hPoker” här på forumet. Har du inget konto kan du enkelt skapa ett via bannern i slutet av detta inlägg.

 

Vilka bonusar får jag hos 24hPoker?

 

Just nu erbjuder vi dig en väldigt förmånlig bonus om du signar via forumet:

First-deposit bonus – 100% tillbaka, upp till max €400, VIP100=€10. Läs mer här

 

-Lycka till!

 

24h_136_20060313.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omfattar det: "Vinnarna" av kvalen, dvs. de tre som varje gång kvalade till VIP-finalerna, eller bara den som vann (kom 1a) i varje kval?

 

Hej, det omfattar topp-3 spelarna i tidigare kvalen som fick en plats i månadsfinalen men ännu inte haft möjlighet att spela den p.g.a platsbrist eller förhinder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imorgon kör vi igång!

 

-Om du tänkt spela aktivt under augusti månad på 24hPoker.com för att förutom de vanliga förmånerna med upp till 60% cashback och signup-bonus kunna ha tävla om de generösa presentkorten på resor - Se till nu att du är reggad och klar enligt ovan. Det är förstås en stor fördel att vara med från början och hela månaden!

 

-Hur skulle du lägga upp en valfri resa för €4500? Några månader i en bungalow i Thailand eller 5-stjärnigt boende i en resort på Maldiverna? Ett varv runt jorden med en kompis? Rundresa till de bästa skidorterna i världen i vinter? :)

 

Mvh, 24hPoker-teamet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

-Hur skulle du lägga upp en valfri resa för €4500?

 

Ett varv runt jorden med en kompis?

 

Mvh, 24hPoker-teamet

 

Inte för att vara sån då men jag och en kompis jorden runt med RyanAir då eller?

€4.5K=41.6K SEK Inte ens det räcker till ett varv runt jorden med en kompis om nu ens RyanAir skulle köra alla destinationer.

 

 

EDIT: TJOHO! Leder listan! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att vara sån

 

Nej nu ska du inte vara sån! :mrgreen: Ok, om man reser som backpacker på låg budget är det i alla fall fullt möjligt, en snabb titt på första bästa resebolag gav t.ex. detta exempel:

 

"Classic Round

Från SEK 15355

Inkl skatter och avgifter

Gör en klassiker du med!

Stockholm -> Bangkok -> Sydney // Brisbane- Christchurch // Auckland -> Fiji -> Los Angeles -> London -> Stockholm"

 

Men vinnarna får förstås själva avgöra hur de fördelar sina respengar! Vad är du själv mest sugen på om du vinner? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Listan, klicka här, är uppdaterad så den visar topp-30. Krävs inte mycket spel för att nå in där som kan ses! Om du har ett konto på 24hPoker via Pokerforum/Poker.se och vill kolla hur många VIP du tjänat in under perioden: Logga in, klicka på "Cashier", sedan "My Transactions" och slutligen "Poker VIP". -Passa på medan det är relativt enkelt att nå upp till topp-30. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så går det när man skiter i att svara sina kunder till sist ingen som vill spela via 24h när det finns så många andra trevliga b2b sidor med super trevlig support.

 

EDIT: personen varnad för upprepat påhopp och OT

 

Ber om ursäkt för att jag lägger mig i något jag inte har med att göra, men: Hade det inte varit trevligare om Sillen någon gång fick ett svar istället för att varna honom..?

 

Och åter till en tidigare fråga: Om man en gång skapat konto på 24hPoker via annan källa än pokerforum är man då för all framtid diskvalificerad från alla fina erbjudanden som finns att få via pokerforum? Hur skall man bära sig åt för att istället ha "skapat konto via pokerforum"?.. casha ut det gamla kontot, radera det, och skapa nytt?.. får man göra så eller har man tidsspärr på hur lång tid det får ta innan man skapar nytt konto igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man en gång skapat konto på 24hPoker via annan källa än pokerforum är man då för all framtid diskvalificerad från alla fina erbjudanden som finns att få via pokerforum? Hur skall man bära sig åt för att istället ha "skapat konto via pokerforum"?.. casha ut det gamla kontot, radera det, och skapa nytt?.. får man göra så eller har man tidsspärr på hur lång tid det får ta innan man skapar nytt konto igen?

 

Hej MBengtsson,

Vi kör ju sedan väldigt lång tid tillbaka kampanjer här på siten i samarbete med Pokerforum.nu och vill särskilt gynna deras medlemmar på det här sättet. Men givetvis kör vi andra kampanjer via andra kanaler, och helt även erbjudanden för de som reggar sig direkt via vår site. Grundtanken är endast ett konto per spelare, så nej du bör inte stänga ett konto och öppna ett nytt.

Mvh, 24hPoker-teamet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt vad i hans meningslösa angrepp går det att svara på?

 

Var väl lite dumt av mig att skriva mitt inlägg eftersom jag inte har med saken att göra. Var alltså stort strul när förra liknande finalen spelades och massor av spelare drabbades genom att dom inte kunde logga tillbaka in igen. De som kunde logga in satt och snodde alla blindsen från de disconnectade spelarna. Sillen har vid flera tillfällen försökt få en förklaring eller ett förslag på kompensation eftersom hans och många andras stora stackar försvann på ett orättvist sätt, men om jag tolkar Sillen rätt vägrar 24h svara honom. Men skit samma nu - jag har ingen anledning att driva en fråga jag inte har med att göra. Tycker 24h tar fram skitbra erbjudanden etc men just i detta fallet får dom minuspoäng av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Vi går nu in i slutspurten för VIP-racet, här är ställningen fredag eftermiddag den 24:e augusti!

 

Stabil ledning och får troligen starta finalturneringen med 2500+3000 marker! 8-)

1 Apskaft 9626

 

Just nu i position för 2500+1500 marker: :lol:

2 King_A87 5279

3 petto 3282

4 Benrangel 3183

5 monwalk 3101

 

Just nu i position för 2500+1000 marker: :-D

6 Fysikern 2333

7 Sigge_12 2306

8 postnfold 2156

9 Landby 1857

10 klubnika 1647

 

Just nu i position för 2500+500 marker: :-)

11 Delfinroev 1305

12 the_bean 1274

13 sponsmycar 1267

14 Zakera1 1104

15 cab19 1081

16 NUTSack 877

17 Raddpadd 839

18 HOLMA 547

19 nek 465

20 MrV70 418

 

Just nu med plats i finalturneringen men utan extra marker: :oops:

21 kakadevil 409

22 Raketer 354

23 Stejk 351

24 dabidop 348

25 laisan 347

26 tholou 335

27 4__ME 331

28 snusis47 281

29 redoon 192

30 arwdab2 192

 

-7 dagar kvar att plocka positioner innan turneringen med €10.000 i vinstvärde drar igång!

 

Kör hårt och trevlig helg önskar 24hPoker-Teamet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller helt o fullt med MBengtsson, har oxå reggat ett konto för länge sen direkt på 24h men tycker inte det dyker upp speciellt bra erbjudandan och eftersom det inte går att på ngt sätt ändå bli "inregistrerad" på nytt via pokerforum så spelar jag inte på 24h utan bara på andra ställen.

 

"straffad" för att reggat sig direkt på 24h känns det som...

 

Så svårt kan det väl ändå inte vara o ändra på det 24h??????

innebär ju fler kunder...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...