kfluffie Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 http://www.candystand.com/play.do?id=18047 Sjukt beroendeframkallande! Citera
boman Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 förstår mig inte på folk som spelar towerdefence-spel Citera
kfluffie Postad 24 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2007 Har klarat båda Easy- och alla tre Medium-banor. Dock maxrekord på typ 22 på Extreme (Frog) Mvh, KF Citera
draft Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Jag har bara kommit till level 30. Älskar dock sånna här spel! Kan ju nästan summera månaden i dagboken nu för att lira det här månaden ut Citera
gdaily Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Jävla kfluffie, nu satt jag uppe till 04:00 och fuckade upp dygnsrytmen Citera
heltok Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Har klarat båda Easy- och alla tre Medium-banor. Dock maxrekord på typ 22 på Extreme (Frog) Mvh, KF jag slår dig med level 27. börjar med 1 röd i mitten första banorna sedan en till röd sedan någon grön där nere. bonusbanorna offrar jag ett liv. bara ränta. Citera
heltok Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 han var rätt mycket mer skillad än mig inser jag Citera
kfluffie Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2007 klare precis 34 på the frog. Nobody likes an liar! =) Citera
DaPine87 Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Nobody likes an liar! =) kan klarat igen och skicka printscreen? Vi kan tom satsa en slant om du vill Citera
badtorsker Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Hur får man tornen ner till spelplanen? Citera
kfluffie Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2007 Hur får man tornen ner till spelplanen? Hmm, trycker på tornen och placerar dem? Citera
Hygglo Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Ok tack för denna länk kluffie, detta har tagit upp mycket av min tid sedan jag såg den. Jag vill ha lite allmänna tips om vilken strategi som är bäst, jag har ej ännu klarat den första banan. (Kom till 49...) Vilken färg på tornen är bäst att satsa på, någon viss eller en blandning? Är det bäst att sätta ut massa billiga torn eller spara till dyrare? Vad är bäst att lägga bonuspoängen på, styrka, range eller ränta? Jag är tacksam för alla strategitips. Citera
kfluffie Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2007 Ok tack för denna länk kluffie, detta har tagit upp mycket av min tid sedan jag såg den. Jag vill ha lite allmänna tips om vilken strategi som är bäst, jag har ej ännu klarat den första banan. (Kom till 49...) Vilken färg på tornen är bäst att satsa på, någon viss eller en blandning? Är det bäst att sätta ut massa billiga torn eller spara till dyrare? Vad är bäst att lägga bonuspoängen på, styrka, range eller ränta? Jag är tacksam för alla strategitips. Köp så lite som möjligt! Jag kör nästan enbart på gröna i början och sedan enbart röda med inslag av Blåa (de billigaste) enbart för Slow-effekten (dock mycket starka i början). Jag satsar allt på Ränta på Easy-banorna. Ha tålamod! Bygg så att de kan bli beskjutna flera gånger även ifall det tar extra tid! Mvh, KF Citera
heltok Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 de där röda för 2500 är nöten. en bra början är en röd högt upp på banan och sedan en grön lite senare när du har råd med det om det behövs. annars så se på han på youtube ovan. han vet hur man gör... Citera
OrkarInte Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Va fan jag ville gå och lägga mig och sova men det går ju inte efter testa detta spel Citera
badtorsker Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Hmm, trycker på tornen och placerar dem? Ahh, nu fattar jag, försökte placera tornen på dom enda ställena där det inte gick, där dom där grejerna drar igenom. (Nej, jag har inte suttit och försökt i 5 timmar nu, men ändå lite skrämmande ) Citera
draft Postad 26 Juli , 2007 Rapport Postad 26 Juli , 2007 Klarat de tre "första" banorna nu, ingen poker igår Hur får man "bonusbanor"? Måste man va inloggad o så då? Citera
stroem Postad 26 Juli , 2007 Rapport Postad 26 Juli , 2007 jag tar mig jävlar inte förbi level 30 på frog Citera
DaPine87 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Postad 26 Juli , 2007 tror jag har fått fram rätt så optimal strategi fram till level 20 allafall. Satt hela kvällen igår och filade Ska fila vidare idag på level 20-35 allafall och sen postar jag strategin här. Citera
Ralph247 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Postad 26 Juli , 2007 Varför testar ni inte TD på wc3? Måste man vara medlem för att kunna spela? Citera
heltok Postad 26 Juli , 2007 Rapport Postad 26 Juli , 2007 min strategi: börja rött sedan grönt sedan harva på några nivåer lite blått till höger för att de ska komma en i taget i mitten sedan i mitten: blå röd lila grön blå uppgradera en hel del och fyll på med blått börja med %, sedan damage, sedan mer damage, sedan range Citera
Recommended Posts