b0bb4n Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Nån som har spelat på hansa poker? http://www.hansapoker.com/ Tycker det är lite läskigt att spela på siter man aldrig hört talas om. Gick tydligen få bra deal där, men vill höra om nån av er spelat där och om dom är pålitliga? Citera
AnnaDea Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Deras sign-up bonus var ju lika värdelös som alla andra ipoker bonusar. Citera
b0bb4n Postad 22 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2007 Deras sign-up bonus var ju lika värdelös som alla andra ipoker bonusar.Skiter väl i deras bonus, alla bonusar på iPoker är sjukt värdelösa. En sak jag inte fattar med Hansa Poker, jag valde € när jag öppnade konto där för jag trodde att det var till baskontot som alla andra iPoker siter har, men det var visst till klienten så nu om jag stoppar in pengar på hansa kommer jag ha € på klienten. Fattar inte riktigt hur det kommer funka med exchange varje gång man ska sätta sig på ett bord? Det gick fan inte heller att byta valuta nu efteråt heller. Citera
DaPine87 Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Ingen som har nån erfarenhet av hansa? Citera
hager Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Någon som kan ge lite info om hansapoker? Tillförlitiligt skin? Citera
DrRoland Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Ja, jag har faktiskt spelat där. Har väl ingenting direkt att anmärka på. De har live-support 24h/dygnet. De har en regel om att ursprungliga insättningen måste tas ut samma väg som den sattes in. Annars är det väl precis som vilken annan sida som helst. Hur får man bra deal där? Citera
Recommended Posts