Matfrid Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Som en del av er observerat i tråden Grinder råkade jag ut för en del otrevliga angrepp från en viss person efter mitt första inlägg. Jag anmärkte på detta och har för detta fått en varning från en moderator! Så reglerna är tydligen olika för olika användare. Jag ber er som deltar i det här forumet att åstadkomma någonting, och säger för övrigt hejdå. Vill ni träffa mig får det bli under trevligare omständigheter än här. Citera
gdaily Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Hej, Jag tycker gott du ska stanna kvar. Djens hade definitivt inget fog för sitt påhopp på dig, och han har fått en varning för det, samt dessutom en varning till av vår "etikminister" Devalantriel. Du kan läsa lite om detta i hans dagbok, där även jag tiltade ut rejält på honom och skrev något som kanske inte passade sig riktigt. Jag har upphävt din varning, jag förstår inte varför du fick den. Citera
Recommended Posts