Gå till innehåll

filles tripp mot nl100


uo

Recommended Posts

  • Svars 184
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle rekommendera att du istället lirar sit n goes där ettan och tvåan vinner (ifall du är en vinnande spelare). Jag rekommenderar detta p.g.a att du helt enkelt vinner mer på dessa turneringar. Men givetvis är de andra turneringarna bra för att minska variansen ifall man har en liten BR, men för din del är detta bara onödigt då din BR är tillräcklig för 22d sit n goes.

 

Håll dig borta från NL100!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gött att du plussar.

 

KK, raisa mer preflop, typ 2.5 eller något.

 

sedan floppen får du raisa mer. potten är 12 och du höjer så det kostar 5 för honom att syna. lite väl billigt.

 

88, osäker som vanligt på hur man tolkar hh, men iaf, tror du ska vika preflop mot hans raise. du får inte riktigt tillräckliga implicta för att motivera att spela ur pos.

 

gl fisk. PS du rejkar för lite ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dealing Hole Cards(Kc Ah )

> underO raised for $2

> uberfish22 raised for $7

> Bhardim folded

> VIP81 folded

> mentoren folded

> Alltrader folded

> underO called for $5

> Dealing the Flop(8s Kd Ac )

> underO checked

> uberfish22 bet for $9

> underO called for $9

> Dealing the turn(6d )

> underO bet for $25

VIP81> hahah

> uberfish22, you have 10 seconds to respond

uberfish22> wow, hmm

> uberfish22, you have 5 seconds to respond

> uberfish22 did not act in time and was folded

> underO mucked

> underO wins $56.15

 

 

Bettade jag för mycket?

 

Gillade inte flushdraget där... vad skulle ni bettat?

 

Han sitter ofta på TT-JJ-QQ där med tanke på hans pf-spel och hans cb gjordes i syfte att få info om din hand, inte ofta han har färgdraget så jag skulle föredra en check på turn i hopp om att han försöker sig på en steal på river och du ställer in eller en liten bet på ~ 20 % på turn i värdebetssyfte, men detta är bara jag och det kan säkert vara ett galet sätt att resonera på... någon bättre grinder kan ju gärna rätta mig annars så lär även jag mig något på köpet :mrgreen:

 

Kör hårt nu med dina 30 min - 2 h sessioner med endast NL50 tills du har dina 30 inköp till NL100, du vet att du är där inom en månad om du bara skippar skotten! Ace of Hearts

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AJ: okej

 

AK:

 

Han var as tight, stats typ 14/3,5/1-2 ngt... ska kolla upp men han var iaf as tight. Då kan jag ju inte trebetta pre?

 

Dealing Hole Cards(Kh Ad )

> BuzzinFly folded

> saiff called for $0.50

> Boustedt called for $0.50

> underO raised for $2.20

 

2.5-3 blir nog lagom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...