-100K Postad 20 Juli , 2007 Rapport Postad 20 Juli , 2007 Nej det är ingen otillåten tråd, hoppas jag! Det är så att jag försöker planera var jag skall spela när jag börjar med NL. FL har jag ganska ok koll på vad gäller hur mycket man rakar. Men nu beh jag hjälp med hur mycket ni tror att jag "får tillbaka" om jag spelar olika nivåer av NL vid prima siter som öppet ger ALLA 30% rakeback. Det som är mest intressant är : NL20,50 & 100. Just nu lirar jag ca 30.000 rakade händer per månad på prima. Dvs, en hand där jag blir tilldelad kort och den uppnår $5. Antal händer blir ju fan så mycket mer. Någon som har lust att kolla upp i sin hostoria och hjälpa mig? Citera
Ekenstar Postad 20 Juli , 2007 Rapport Postad 20 Juli , 2007 Googla efter rakeback calculator och du borde hitta nåt som kan räkna ut det åt dig på ett ungefär. Citera
-100K Postad 20 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2007 Jo jag har kollat dem. Men tycker inte dem stämmer. Sedan vet jag inte. Menar dem att man skall ange antal spelade rakade händer, eller antal händer som blivit delade? Citera
DrRoland Postad 20 Juli , 2007 Rapport Postad 20 Juli , 2007 Högst individuellt hur mycket man rakar beroende på spelstil, nivå och fullring eller shorthanded men ett hyfsat riktmärke för prima är: På 30k rakade rakar man ca 6000$/mån. Citera
Recommended Posts