Vrakman Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Ja vem vet, möjligt att det är ev+, svårt att se dock. Om du inte är hero, hur känner du till heros kort? Liar! Citera
dlinder Postad 31 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Liar! Haha jag svarade ju aldrig Nu är det jag som editerar första inlägget hehe... Citera
Vrakman Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Haha jag svarade ju aldrig Nu är det jag som editerar första inlägget hehe... Okej, kolla inlägg 24... Du är förresten redan outad av K. Citera
dlinder Postad 31 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Okej, kolla inlägg 24... Ooops Du är förresten redan outad av K. Hehe misstänkte det. Jaja, jag ska (förhoppningsvis) byta konto snart ändå så det spelar ingen roll. Men det var kul så längde det varade Bäst var nog mina chat sessions med Kraclob. Citera
Klyka Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Wtf, nån som kan förklara de senaste 4 inläggen? I'm confused... Bra diskussion. En sak jag funtat på - räknar aktuell site med om två åker i samma hand så får den som hade flest marker vid tillfället den mest framskjutna placeringen? Jag spelade på nån site (tror de var prima) där jag fick dela 3:e priset med shortstacken som åkte ut i samma hand som jag. Det var ju lite sjukt. Känns som många av resonemengen faller om det skulle vara på det viset. Citera
Snabelguy Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Wtf, nån som kan förklara de senaste 4 inläggen? I'm confused... Bra diskussion. En sak jag funtat på - räknar aktuell site med om två åker i samma hand så får den som hade flest marker vid tillfället den mest framskjutna placeringen? Jag spelade på nån site (tror de var prima) där jag fick dela 3:e priset med shortstacken som åkte ut i samma hand som jag. Det var ju lite sjukt. Känns som många av resonemengen faller om det skulle vara på det viset. Prima splittar väl inte??!! Har jag aldrig varit med om i alla fall. Om jag inte är helt ute och reser så är det den med mest marker som placerar sig högst som gäller på Prima. Citera
dlinder Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Wtf, nån som kan förklara de senaste 4 inläggen? I'm confused... Bra diskussion. En sak jag funtat på - räknar aktuell site med om två åker i samma hand så får den som hade flest marker vid tillfället den mest framskjutna placeringen? Jag spelade på nån site (tror de var prima) där jag fick dela 3:e priset med shortstacken som åkte ut i samma hand som jag. Det var ju lite sjukt. Känns som många av resonemengen faller om det skulle vara på det viset. http://pokerforum.nu/forum/ongame/34689-ongame-sng-grinders-8.html Vad gäller strukturen så är den rätt på Ongame. Citera
Gahlster Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Prima splittar väl inte??!! Har jag aldrig varit med om i alla fall. Om jag inte är helt ute och reser så är det den med mest marker som placerar sig högst som gäller på Prima. Tämligen säker på att dom ivf har splittat. Citera
kraclob Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Ooops Hehe misstänkte det. Jaja, jag ska (förhoppningsvis) byta konto snart ändå så det spelar ingen roll. Men det var kul så längde det varade Bäst var nog mina chat sessions med Kraclob. Du menar denna (03:09:46) Kraclob: btw: skämtar du att du är Hero i den handen?(03:10:03) dlinder: haha vilken, den med J3? (03:10:07) Kraclob: jo. (03:10:24) dlinder: hurså? (03:10:56) Kraclob: då har jag hånat dig duktigt i chatten... (03:11:23) dlinder: haha nä då är det inte jag (03:11:30) Kraclob: PHEW! Sen fortsätter den ett tag Citera
dlinder Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Du menar denna Sen fortsätter den ett tag Haha ja den var jävligt kul Fast jag tänkte mer på chatten i klienten. Typ nån gång när du skrev "I folded 99" och jag skrev "I folded JJ", varpå du svarar att jag aldrig foldar nånting och att jag är din "main man in valuetown" Citera
kraclob Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Haha ja den var jävligt kul Fast jag tänkte mer på chatten i klienten. Typ nån gång när du skrev "I folded 99" och jag skrev "I folded JJ", varpå du svarar att jag aldrig foldar nånting och att jag är din "main man in valuetown" Jo lite kaxig var man. Totalchock när man inte kunde värde all in AQoff pre . Van med syn av Q2off i dem lägena. Ver det du som svara att du bara spelade för att det var kul också? Citera
dlinder Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Ver det du som svara att du bara spelade för att det var kul också? Haha ja. Det är väl vad jag hoppas Ilalui gör. Citera
Recommended Posts