Gå till innehåll

Gotland closed


PsychicIor

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Åt helvete hela helgen...skitbesviken, hade verkligen sett framemot att kunna klonka på min gamla hemmaplan.

 

Började på med lite uppvärmning på torsdagen på klubben i Visby

 

En liten turre med 20 pers a´300:- per skalle...1an fick 3300:- och 2an fick 2500:-. Och Menghini fick bubblan då hans A5s inte stod mot A2s som träffa sin färg. Körde lite CG efter det och ställde med öppet + flushdrag på flopp...torskade mot ett 2 par som synade.

 

Sen på torsdagen så var det dags för 100k friullen som Tell anordnade. 109 kom till start och förstapris va på $4800...sket sej hårt då jag åkte på 31a plats. Kändes bra i början men sen fick jag byta bord och tappa allt. Åkte till slut mot Anders från tell då mina A10 off mötte hans A6s som träffa en färg.

 

Okej tänkte jag....turen vänder väl lagom till Closed som hade bäst prissumma...

91 startande som var o en hade pröjsat 3300:-, 273,000:- i prispott.

Va totalt iskall hela tiden....Loosa en del då jag träffa set på turn men en klubbpolare hade träffat färg på flopp....va nära o åka där. Sen det slutgiltiga nackskotten va 33 som höll mot mina AK....för att pissa på mej när jag låg så kom även en 3a på turn.

 

Så det va en horribel helg för mej resultatmässigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...