magnolio Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 hej Vi har väntat med info på vår hemsida till allt är klart, vi kommer att ha info där idag dock. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cmart Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Magnolio, kan du förklara varför ni inte kan betala ut till NETeller just nu och när ni kommer kunna göra det igen? Fick precis ett samtal från nån brud på pokerhost som ville betala ut med westernunion istället(eftersom det var nån delay med NETeller), vilket jag sa nej till eftersom jag inte vill plocka ut 30000kr i cash hos ett ombud som rånas 2 ggr per månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Kan någon samtidigt svara på varför Prima inte går att vinna på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Vad handlar alla fördröjningar om, det ringde nån amerikan från PokerHost tillmig och svamlade ngt om Neteller och om nån annan grej som jag inte riktigt greppade vad hon menade.. Har ni problem med neteller nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Vad handlar alla fördröjningar om, det ringde nån amerikan från PokerHost tillmig och svamlade ngt om Neteller och om nån annan grej som jag inte riktigt greppade vad hon menade.. Har ni problem med neteller nu? Ringde mig med, undrade om jag ville ha pengarna på nått annat sätt eller vänta tills det fungerade, det skulle tydligen ta några dar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Hej Vi har haft problem med Neteller då dom skickade tillbaka dom pengar vi skickade in för att täcka uttagen. Vi tog därför beslutet att ringa alla som väntar och ge dom Er alternativ som vi givetvis täcker kostnaden för. När uttagen från neteller blir mer än insättningarna så måste vi sätta in pengar, det var denna process som nu krånglade. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cmart Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Hej Vi har haft problem med Neteller då dom skickade tillbaka dom pengar vi skickade in för att täcka uttagen. Vi tog därför beslutet att ringa alla som väntar och ge dom Er alternativ som vi givetvis täcker kostnaden för. När uttagen från neteller blir mer än insättningarna så måste vi sätta in pengar, det var denna process som nu krånglade. mvh magnus Har ni inga förlorande fiskar? Får mina pengar via bankwire nu i alla fall, utan avgift. Får hoppas på en sjysst dollarkurs också och att de hittar fram. Just nu svävar de nånstans i cyberrymden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
venividi Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Hur gör man när man spelat klart händerna ? Får man bonusen automatiskt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Hur gör man när man spelat klart händerna ?Får man bonusen automatiskt ? nej, prata med supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Såg att de hade 2000$ initial bonus, är det samma som den alla spelat innan eller är dealen annorlunda nu? Är den något bra den som de har nu menar jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
geeky Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 finns bonusen kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
syryoyo Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Hej Magnus på pokerhost! Såg er annons i firstpoker och tänkte nu byta från unibet till pokerhost. Har dock några frågor Måste jag ha samma nick som på unibet tack vare att båda tillhör prima? jag spelar ca 500 raked hands per dag, vilken bonus kan ni erbjuda just nu? Såg en tidigare bonus där man kunde dubbla upp sin första insättning med insatt belopp, fråga" om jag sätter in 500 dollar och förlorar dessa ( vilket ju är troligt) lol kan jag då sätta in 500 nya och räkna detta som 1000 totalt insatt? och spela on 1000 i bonus? har ni ett svensk bankkonto jag kan sätta in pengar på , och hur lång tid tar det innan de syns? MVh yoyo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 hej Kolla dina PM. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 har du någon aning om när problemen med neteller kommer att vara lösta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Magnus,har ni möjlighet att göra bankutbetalning till svensk bank om ni får bic o iban? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Jag undrar samma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cmart Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Magnus,har ni möjlighet att göra bankutbetalning till svensk bank om ni får bic o iban? Ja, det gjorde de till mig. Jag har iofs inte fått mina pengar än men det kan ta upp till 7 dagar. Jag slapp dessutom avgiften eftersom det strular med NETeller. De frågar efter aba routing/swift-kod och då ska ni veta att det är samma som BIC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 hej allesammans Eftersom vi har strul med Neteller så försöker vi lösa det på annat sätt, ni som vill kan få pengarna via Western Union, vi står för alla kostnader givetvis, detta är både snabbt och smidigt. Ni kan också få dom via bankwire men det tar ju lite längre tid. Om ni vill ha WU kontakta vår support så fixar vi det direkt. Hänvisa till mig så går det fort. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Magnus, när man har spelat ut sin SWE-bonus ska man kontakta supporten då? Får man pengarna insatta direkt eller tar det tid? Mvh bomanski. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Western Union,vad är taket för ett uttag här? Man hämtar alltså ut cash hos ett ombud? Ombuden är ju tobaksaffärer o godisaffärer,de lär ju inte ha många laxar i kassan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Magnus, när man har spelat ut sin SWE-bonus ska man kontakta supporten då? Får man pengarna insatta direkt eller tar det tid? Mvh bomanski. Kontakta supporten, dom sätter in pengarna direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Western Union,vad är taket för ett uttag här? Man hämtar alltså ut cash hos ett ombud? Ombuden är ju tobaksaffärer o godisaffärer,de lär ju inte ha många laxar i kassan. Många ombud är ganska små men Pressbyrån brukar vara ombud också, gå in på westernunion.com och kolla just där du bor, ring sen och fråga vad max är. Vi har skickat 10000 dollar ibland och det har funkat fint. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majon96 Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Magnus Det har länge talats om att ni skall flytta in under EU-flagg. Hur går det egentligen med detta? Skulle sitta fint om ni kunde fixa det Pronto! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Det är mycket riktigt att vi håller och skaffa EU licens. Just nu är detta min prioritet. Om allt går rätt så skall vi ha en licens inom 8 veckor, Ni kommer att bli dom första som får veta när jag fixat licensen. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Skall inte kontoret ligga inom Eu för att det ska va skattefritt? För övrigt kan jag meddela att inga utbetalningar kan ske från pokerhost innan den 1a dec till med neteller / moneybookers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts