Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Med start den 15/7 och fyra söndagar framåt kör vi en "Head Hunter-turnering" varje söndagskväll. Varje gång med en $100 "bounty" på en känd profil från pokervärlden.

Den andra turneringen är:

22/7 19.00 Head Hunter Mania I - $5 + $0.5 HeadHunter-turnering med $100 bounty på Ola "Gdaily" Brandborn!

Om vinnaren av bountyn skriver sitt Ecash ID i den här tråden senast 24 timmar efter turneringen betalas dubbla bountyn ut, dvs $200!

Headhunter Challenge är en ny typ av multi-table turnering där spelaren är en jägare och vinner pengar, dels genom att slå ut motspelarna och, dels på det vanliga sättet.

Postad
Vilken förebild du är Appel.

Det är väl inte något större fel med den dealen?

Man måste ändå råka hamna på samma bord i början och att en tredje eller fjärde spelare inte blandar sig in i potten.

Lirade inte förra veckan så vet inte (+orkar inte kolla just nu) hur många det var med i turren.

Kan t.om vara EV+ att vara inblandat i 10-vägs all-in med any2/4 bara för att slå ut bountyn.

Jag har spelat två sådana här tävlingar tidigatre, och åkt ut först respektive näst först, så jag lovar att det blir enkelt att slå ut mig på söndag

Hoppas att jag inte hanmar på ditt bord i början & att du klarar dig till finalbordet.

(klonk)statistiken säger att nu är det din tur att slå ut mig..

har legat 50/50 hittills om vem som slår ut vem när vi ryker ihop.

Postad

Nu har jag hunnit spela fler händer än jag gjort i alla liknande tävlinar sammanlagt. Alltså ska nu ha ut mig får ni beta mer med AK mot QQ på K-höga bord, eller JJ mot 88 med en 8 på turn. Jag har check/call any ikryssat efter flopp :-)