Lottie Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Yang vissade iaf att aggressivitet lönar sig. Han spelade finalbordet ungefär som jag tror att Iremmats hade spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 "Boom! 4 on the river!" Halleluja! Vi har ett bevis för Guds existens! Jerry har sett hans mirakel! Haha, det här är classic stuff! Kommer be till Gud inför varje session jag spelar starting now! Nä, men han verkar ödmjuk. Hoppas bara inte att "välgörenhet" betyder "sprida kristen propaganda". WP GG NH! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Jag säger alltid till gud att det är min tur att klonka, det hjälper inte sådär bra, blir alltid 4a Yang var knappast bäst, men helt klart en värdig vinnare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mysiskatten Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Mest trött på allt snack som : "God, you have a purpose.. bla bla". Får mig att tänka på Bush snack kring hans heliga krig. håller med 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 han var favorit men inte post Och det är relevant för att? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Hoppas bara inte att "välgörenhet" betyder "sprida kristen propaganda". WP GG NH! Nej det vore ju hemskt som att försöka sprida det man tror på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Nej det vore ju hemskt som att försöka sprida det man tror på! Om det är kristen propaganda, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Han var ju en riktigt bra man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Nej det vore ju hemskt som att försöka sprida det man tror på! okej om det vore 2000år sedan och man inte visste bättre. men vad fan, vi lever på 2000talet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 okej om det vore 2000år sedan och man inte visste bättre. men vad fan, vi lever på 2000talet nu. Kanske vet folk bättre om 1000 år än nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Om det är kristen propaganda, ja. Du menar tex. grundpelaren att älska sin nästa som sig själv! Ja ush vilket samhälle det skulle bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrKrome Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Förra året satt alla och gnällde på Jamie när han vann och alla hatade honom. Denna gång är det Yangs tur att dra det tunga lasset som den "ovärdiga vinnaren" och de flesta på PF hittar olika anledningar till att hata honom.. och varför inte? Han är inget känt Pro som alla dyrkar och dessutom är han ju vinnare av ME.. Sick.. har folk inget bättre för sig än att gnälla? Grattis Yang till segern.. Skulle vara klart intressant att se hur ni andra skulle bete er när ni sitter på finalbordet i ME "Tack GUUUUUUD!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Jaha, de gick som det gick när man la sig i soffan med streamn på tv-rutan... *snark nånstans efter 1,5h pausen*... vaknar när de hela precis är slut.... all heder åt er som orkat igenom alla 16timmar , ni äro gudomligt glorifierade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Du menar tex. grundpelaren att älska sin nästa som sig själv! Ja ush vilket samhälle det skulle bli! Nej, jag menar att lura på folk en massa metafysikalisk smörja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liitiis Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Jag håller med mrkrome tänk vilken press, flertal miljoner som tittar ( Minst ) Säger samma här , Grattis till vinsten ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 tomten vann alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andand Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Märkligt att folk blir så upprörda så fort någon antyder att det finns något utanför vårat 3D-universum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Yang vissade iaf att aggressivitet lönar sig. Han spelade finalbordet ungefär som jag tror att Iremmats hade spelat. L O L Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Nej, jag menar att lura på folk en massa metafysikalisk smörja. Han är nog minst lika övertygad om att det inte är smörja som du är att det är smörja. That said, tar du dina känslor för det och inverterar dom så förstår du nog att han vill sprida det han vet är sanning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Om man får tolka kommentarerna här. Jerry Yang spelade aggressiv poker från första handen på finalbordet. De gånger han överspelade sin hand hade han flyt med korten eller hade flyt att motspelaren inte hade den hand som denne representerade (som vid A3 mot KK med A på flop - motståndaren representerade minst AQ men det fatta inte jerry o tänkte - whatta hell vi kör). Aggressivitet lönar sig vet ju alla, på finalbordet i wsop än mer. Prisstrukturen i wsop inbjuder till försiktigt spel - man tjänar ju typ 1 livslön varje gång nån slås ut så varför chansa - vilket gör att en aggressiv spelare som har flyt i början kan köra över bordet mer än normalt pga sitt markeröverläge. Moneymaker, Gold och Yang har kvaliteter - de är aggressiva, orädda, stort självförtroende och de funderar inte så mycket som de mer erfarna spelarna. De ser möjligheter att slå ut en motspelare o vinna. Spelare som ex. Wasacka från ifjol ser med förfäran möjligheten att han blir utslagen (glömmer aldrig när Wasacka ifjol la ett floppat str8flushdrag mot Gold och trean när Gold pusha de andra all in på flop - tror han hade tvåpar - där förlorade Wasacka möjligheten till vinst o det visste han - hade han vunnit hade han haft mer än halva Golds stapel, nu typ en tiondel). Tycker inte man kan klanka ner på någon som vinner wsop - de har efter sin förmåga spelat på topp, de har haft tur och de har varit aggressiva i slutskedet. GRATTIS JERRY! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mysiskatten Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Märkligt att folk blir så upprörda så fort någon antyder att det finns något utanför vårat 3D-universum. Med alla dessa krig kristna krig i världen just nu... NEJ edit: rätt obehagligt när han surrar om Gud hela tiden. SOm att gud gillar han men inte de andra vid bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quickzen Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Med alla dessa krig kristna krig i världen just nu... NEJ edit: rätt obehagligt när han surrar om Gud hela tiden. SOm att gud gillar han men inte de andra vid bordet. Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Nu känns det lite synd att man hatat honom tidigare. Bortsett från att han var kristen är han ju underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Han är nog minst lika övertygad om att det inte är smörja som du är att det är smörja.That said, tar du dina känslor för det och inverterar dom så förstår du nog att han vill sprida det han vet är sanning Med den lilla skillnaden att han är vilsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Moneymaker, Gold och Yang har kvaliteter - de är aggressiva, orädda, stort självförtroende och de funderar inte så mycket som de mer erfarna spelarna. De ser möjligheter att slå ut en motspelare o vinna. Spelare som ex. Wasacka från ifjol ser med förfäran möjligheten att han blir utslagen (glömmer aldrig när Wasacka ifjol la ett floppat str8flushdrag mot Gold och trean när Gold pusha de andra all in på flop - tror han hade tvåpar - där förlorade Wasacka möjligheten till vinst o det visste han - hade han vunnit hade han haft mer än halva Golds stapel, nu typ en tiondel). Man kan ha olika åsikter i frågan om Läggningen mot Gold och Binger, både att det var en korrekt läggning och att det var en inkorrekt läggning. Binger hade TPTK och Gold OESD. Jag har för mig att det var höjt PF och att Wasicka hade SB, Binger BB och Gold button... Wasicka checkar flop, Binger halv-commitar sig med ett stort bet, Gold ställer... Jag kan helt klart förstå att han lägger den i det läget, jag skulle nog också kunna vara benägen till det. Säg att Gold har en FD istället. Då drar han ganska dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts