Gå till innehåll

Jamie Gold


Pemmsen

Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Han lär vara bust snart? Jag menar han vann runt 50 miljoner kronor, hälften blev han väl tvungen att ge bort, 25 miljoner, 25 M kvar, skatt på det, hur mycket?

15 M sek kvar (2 M dollar ungefär) efter skatt kanske, han donerade väl en 200-300k$ i high stakes poker och sen har han säkert donerat lika mycket i andra games och nu spelar han massa turneringar och bustar.

 

Inte mycket pengar kvar gissar jag på. Sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han lär vara bust snart? Jag menar han vann runt 50 miljoner kronor, hälften blev han väl tvungen att ge bort, 25 miljoner, 25 M kvar, skatt på det, hur mycket?

15 M sek kvar (2 M dollar ungefär) efter skatt kanske, han donerade väl en 200-300k$ i high stakes poker och sen har han säkert donerat lika mycket i andra games och nu spelar han massa turneringar och bustar.

 

Inte mycket pengar kvar gissar jag på. Sjukt.

 

Precis, han har ju inte inkasserat några pengar utöver WSOP vinsten, typ reklampengar och så? Han vann väl $12M föresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reklam? Hatar inte alla Jamie? Han fick väl aldrig någon sponsor vad jag minns?

 

Det är möjligt. Han har iaf fått in en hel del pengar från annat håll. I värsta fall kan han ju ge ut en bok. Många skulle köpa den av just anledningen att ingen gillar honom :)

 

 

Aha, 12M, okej då fick han väl ut en 20-30M sek efter allt var skattat och klart då. Kanske har ett par miljoner kvar då.

 

Jo, sen har han väl cashat in $100K minst på turrar efter WSOP. Det är mycket gnäll på Jamie, men han är en mer kompetent spelare än majoriteten av alla på forumet här.

 

Sen skriver han nog dollartecknet före summan emilio, lär dig det så kanske du oxå kan bli vinnare! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han var sponsrad av Bodog ett tag, är jag säker på.

Men självklart har han tjänat pengar på en massa andra jippon.

 

Dessutom, är det ens säkerställt att han delade med sig av hälften av pengarna?

 

 

Jag har för mig att jag läste det och trodde det var ett faktum men när du säger det så är jag inte riktigt säker längre. Orkar inte göra något avancerat googlande heller.

För mig bara att jag läst att han sket i att processa och istället gav han den han tvistade med hans halva. Jag tror dock inte att han gjorde en så stor sak av det hela eftersom att han inte ville få ögonen på sig och tvingas erkänna öppet att den andra snubben hade haft rätt hela tiden (gissningsvis).

 

Han var sponsrad av bodog ett tag, men jag tror inte det var så länge, någon månad kanske, sen vägrade dom sponsra honom eftersom även dom tyckte att han var ett svin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Jo, sen har han väl cashat in $100K minst på turrar efter WSOP. Det är mycket gnäll på Jamie, men han är en mer kompetent spelare än majoriteten av alla på forumet här.

 

Sen skriver han nog dollartecknet före summan emilio, lär dig det så kanske du oxå kan bli vinnare! ;-)

 

Källa? Okej, jag kanske också kan bli en vinnare och ha mest tur i världen och vinna WSOP på utdragningar i alla stora händer. Ja vissa som inte har så mycket mer att komma med tar lätt till sådana enkla fula knep som att klaga på någon som inte har någon koll på hurvida man skriver dollartecknet framför eller bakom summan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Källa? Okej, jag kanske också kan bli en vinnare och ha mest tur i världen och vinna WSOP på utdragningar i alla stora händer. Ja vissa som inte har så mycket mer att komma med tar lätt till sådana enkla fula knep som att klaga på någon som inte har någon koll på hurvida man skriver dollartecknet framför eller bakom summan.

 

Läs tidigare inlägg i tråden. Kanske var lite ironisk. Sen kan du kolla på filmen från FT, han drog inte ut i alla potter.

 

Källa; Hendonmob

 

Tur får man inte, den förtjänar man!

 

WSOP kan du inte vinna då du inte har råd med inköpet!

 

Ha en trevlig dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker väldigt synd om Jamie Gold, jag tycker inte särskilt mycket OM Jamie gold.. Precis som alla andra.

 

Synd om honom eftersom han egentligen inte har gjort någon sådär jättemkt!? Ändå hatar alla honom, visst han verkar ha en relativt dryg personlighet. Men de flesta blev nog bara så jävla avundsjuka på hans klonk förra året att de helt enkelt finner det lättast att gnälla på honom i alla sammanhang.-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shipitholla: lol, "ok" jag har inte råd med inköpet. Vi säger så.

 

Håller med Joggystyle förövrigt, rätt synd om honom, alla klagar på honom som fan, visst han betedde sig som en fjant och verkade vara rätt svinig men jag tror bara han led av dåligt självförtroende och självkänsla.

 

Och nej jag har ingen kunskap om Jamies pokerkunnande men av det man såg i high stakes poker verkade han ju spela ruggigt fiskigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...