-samba- Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Hej. När jag gjort uttag tidigare har jag gjort det till mitt VISA, men nu finns inte bankkort med som ett alternativ längre (withdrawal). VISA är det insättningsalternativ jag använt mig av. Vad kan ha hänt? Mvh Citera
SouthEast Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Jag hade samma problem i förrgår, men då var våra hjältar (forumrepresentanterna) snabba på att fixa manuellt. Det ska tydligen återgå till det normala (dvs automatiska uttag till Visa) inom kort fick jag veta. Citera
ParadiseEric Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Hej. När jag gjort uttag tidigare har jag gjort det till mitt VISA, men nu finns inte bankkort med som ett alternativ längre (withdrawal). VISA är det insättningsalternativ jag använt mig av. Vad kan ha hänt? Mvh Hej, Av någon outgrundlig anledning har fältet för VISA-uttag ramlat bort på hemsidan. Våra eminenta webkillar jobbar med att få tillbaka det igen och vi har lovats att det ska vara ordnat inom kort. Om ni vill göra uttag så kan vi hjälpa er manuellt utan problem, bara maila till kundtjanst@sportingbet.com eller ring på 020-793735 (gratis) så ska vi se till att ni får semesterkassan i tid Mvh ParadiseEric Citera
-samba- Postad 13 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2007 Ok, tack för snabb service! Citera
ParadiseOscar Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Ok, tack för snabb service! Sedan ett par timmar ska det dock vara ordnat och ni kan, precis som sig bör, själva göra era VISA-uttag via hemsidan. Mvh ParadiseOscar Citera
Recommended Posts