413x4nd3r Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Hej! Varje natt jag spelade poker förr hade jag på tvu-player med comedy central.. aja bla bla bla, comedy central har varit borta ett tag nu, någon som vet om man kan få se den kanalen på något annat sätt? Mvh (Tror föresten att det här inte strider mot forum-reglerna då inte streamad tv är olagligt.) Citera
brainslicer Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Hej! Varje natt jag spelade poker förr hade jag på tvu-player med comedy central.. aja bla bla bla, comedy central har varit borta ett tag nu, någon som vet om man kan få se den kanalen på något annat sätt?Mvh (Tror föresten att det här inte strider mot forum-reglerna då inte streamad tv är olagligt.) googla lite... http://www.google.se/search?hl=sv&q=comedy+central+p2p+stream&meta= Citera
413x4nd3r Postad 12 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2007 Har googlat Tyvärr får man bara upp resultat som säger något i stil med "med TVU-player kan du kolla på streamat comedycentral" osv.. Tänkte mer om någon kanske själv brukade åtnjuta CC under grinden och visste en direkturl till en stream.. oh well : ) Citera
brainslicer Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Har googlat Tyvärr får man bara upp resultat som säger något i stil med "med TVU-player kan du kolla på streamat comedycentral" osv.. Tänkte mer om någon kanske själv brukade åtnjuta CC under grinden och visste en direkturl till en stream.. oh well : ) nevermind Citera
Ekenstar Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Comedy Central verkar vara tillbaka i TVU (just nu åtminstone), kanal 10121. Citera
Recommended Posts