Tralala Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Hej. om man köper en kamera från canon från fpp shoppen och den går sönder. Finns det någon garanti? Läste på canons hemsida att man skall bifogo inköpskvitto etc . Men Det får man ju inte via pokerstars väl? Citera
PokerStars_Karl Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Hej Tralala, Ber att fa aterkomma i arrendet nar jag fatt svar fran FPP-avdelningen. PokerStars Martin skrev tidigare foljande i liknande fraga: PokerStars står inte för någon extra garanti utöver den som tillverkaren erbjuder. Men om det händer något med din produkt så kan du alltid kontakta oss på vipclub@pokerstars.com, så kan vi hjälpa dig angående vem du ska vända dig till etc. Mvh, PokerStars Karl Citera
PokerStars_Karl Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Hej igen, Nu har jag ett svar, som i princip ar snarlikt Martins tidigare svar. Produkterna har en medfoljande 1 ars garanti fram tillverkaren, vilket innebar att man inte skall behova nagot kvitto. Om det anda skulle handa nagot ar det vipclub@pokerstars.com man vander sig till. Citera
FraXioN Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Hej igen, Nu har jag ett svar, som i princip ar snarlikt Martins tidigare svar. Produkterna har en medfoljande 1 ars garanti fram tillverkaren, vilket innebar att man inte skall behova nagot kvitto. Om det anda skulle handa nagot ar det vipclub@pokerstars.com man vander sig till. Man måste väl bevisa att varan är mindre än ett år gammal? Tex genom ett kvitto där det står inköpsdatumet. Citera
PokerStars_Martin Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 För att förtydliga mitt tidigare svar: Om det skulle uppstå ett problem med er vara inom tiden för garantin (hur länge garantin gäller framgår av dokumentationen som medföljer produkten, oftast är detta 1 år), så ska ni vända er till vipclub@pokerstars.com, så får ni hjälp av vår personal där, och ni kommer att få ett kvitto om det skulle behövas. Det funkar alltså i princip som om varan var köpt i en "vanlig" butik; Om ett problem uppstår så går ni till butiken, dvs till oss, (i fallet PokerStars så behöver ni initialt inget fysiskt kvitto, eftersom inköpet alltid finns dokumenterat under ert PokerStars-konto), och vid behov så vidarebefordrar butiken er till tillverkaren, beroende på vad problemet är, vilken produkt det är etc. Jag ber om ursäkt om våra svar var otydliga angående detta. Martin K Citera
FraXioN Postad 14 Juli , 2007 Rapport Postad 14 Juli , 2007 För att förtydliga mitt tidigare svar: Om det skulle uppstå ett problem med er vara inom tiden för garantin (hur länge garantin gäller framgår av dokumentationen som medföljer produkten, oftast är detta 1 år), så ska ni vända er till vipclub@pokerstars.com, så får ni hjälp av vår personal där, och ni kommer att få ett kvitto om det skulle behövas. Det funkar alltså i princip som om varan var köpt i en "vanlig" butik; Om ett problem uppstår så går ni till butiken, dvs till oss, (i fallet PokerStars så behöver ni initialt inget fysiskt kvitto, eftersom inköpet alltid finns dokumenterat under ert PokerStars-konto), och vid behov så vidarebefordrar butiken er till tillverkaren, beroende på vad problemet är, vilken produkt det är etc. Jag ber om ursäkt om våra svar var otydliga angående detta. Martin K Tack för svaret. Får hoppas att Ipoden dyker upp snart. Trodde elektronikprylar skulle komma fram fortare än tröjor/reklamprylar. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.