Gå till innehåll

Picture War!


Hakflem

Recommended Posts

  • Svars 831
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har bild?

nix inge bild, länkat från skyddad sida antagligen.

 

ser img url i källkod

http://www.cinema.com/image_lib/CartoonNetwork.jpg

men ingen bild

 

man måste vara inne på den adressen ovan samtidigt, för att bilden ska synas här(därför den som lägger upp bilden blir lurad till att det funkar, medan andra inte ser nån bild)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att du säger det? Så klagar dom på mig?...Jag tycker att Fem Myror är Fler än Fyra elefanter är bättre jag.

 

Exakt, inlägg av typen Heman är mycket coolare än barbie har ju ingen som helst finurlighet. Att svara "jordgubbssaft" på "hallonsaft" för att man tycker att jordgubbssaft är godare funkar liksom inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt, inlägg av typen Heman är mycket coolare än barbie har ju ingen som helst finurlighet. Att svara "jordgubbssaft" på "hallonsaft" för att man tycker att jordgubbssaft är godare funkar liksom inte...

 

Nu måste jag ju försvara mitt He-man inlägg med att det inte var svar på Barbie och inte var med motiveringen "han är coolare" utan istället var att det behövdes lite manlighet för att uppväga alla flickor som tidigare postats. Och lets face it - vad kan vara manligare än He-man? (Chuck Norris givetvis, men det hade ju fullständigt dödat tråden ...) He-mans manlighet negligerar alla flickor som precis varit på tal helt i enlighet med det första inlägget. Däremot kan man fråga sig hur ett gäng barbiedockor spöar Optimus Prime ...

 

För övrigt spöar hallonsaft alla andra safter per definition - det är helt objektivt.

 

Just ja, sen var det det här med bild också ....

 

Jag tror definitivt att killen kommer behöva snaska i sig ett gäng av dessa:

 

alvedon.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu måste jag ju försvara mitt He-man inlägg med att det inte var svar på Barbie och inte var med motiveringen "han är coolare" utan istället var att det behövdes lite manlighet för att uppväga alla flickor som tidigare postats.
Då måste jag försvara Illyra som He-man "ägde".

Illyria är ju inte en flicka precis :D, Inte ens He-man kan äga en gud.

http://en.wikipedia.org/wiki/Illyria_%28Buffyverse%29

 

175px-Illyria_original.jpg

Illyria in her true from, standing before her demon army.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då måste jag försvara Illyra som He-man "ägde".

Illyria är ju inte en flicka precis :D, Inte ens He-man kan äga en gud.

 

Nä, men det skyller jag på att jag är stolt ovetandes om allt vad Buffyverse heter ... :) Och hade jag vetat det hade jag ju varit tvungen att dra till med Chuck Norris och därmed dödat tråden - och det är det väl ingen som vill ... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, men det skyller jag på att jag är stolt ovetandes om allt vad Buffyverse heter ... :) Och hade jag vetat det hade jag ju varit tvungen att dra till med Chuck Norris och därmed dödat tråden - och det är det väl ingen som vill ... :roll:

Och jag är stolt ovetandes av både he-man och chuck norris

...o de leder som så många gånger innan till Bruce => Pistol osv... :D

 

Av alla storys är det Maffiastoryn som rockar hårdast just nu, citat som:

RuchYa!!! Du kan inte längre komma undan. Du såg inte den logiska kullerbyttan tidigare därför att du var förblindad av skräck och hat. Nu ska du dö, din förrädare, och skåda hin håle i vitögat. Må han plantera en ananas i rumpan på dig.
..blir ju oförglömliga
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...