Appel Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 En drive-by fixar rektorn sen. Ett rejält grafikkort fixar till ett sådant pixligt spel Citera
The Grand Bark Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Jag har redan fått min moraliska seger så jag gör väl som ni vill då... ..still scythe rules over the sword(obs det är inte buffy, hehe) Nu var det förstås inte svärdet som var väsentligt i bilden... Citera
brainslicer Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Nu var det förstås inte svärdet som var väsentligt i bilden... nix, o inte pixlarna i föregående bild heller Citera
Orodruin Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Ett rejält grafikkort fixar till ett sådant pixligt spel Alla vet vad grafikkort tycker om statisk elektricitet ... Citera
stenarn Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Alla vet vad grafikkort tycker om statisk elektricitet ... Jag tror inte att dessa duktiga killar skulle tacka nej till att äta ett barn om det krävdes... Citera
sorkenkk Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Jag tror inte att dessa duktiga killar skulle tacka nej till att äta ett barn om det krävdes... Barnet har väl inget med kriget att göra? Citera
stenarn Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Barnet har väl inget med kriget att göra? Därav undertexten... Citera
brainslicer Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 jaha, så va gör jätteflygsmällan där då? Citera
dekutree Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 jaha, så va gör jätteflygsmällan där då? Flugornas herre? Flugsmälla för övrigt. Citera
Lixifer Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 jaha, så va gör jätteflygsmällan där då? Flugornas herre.. Du får väl tänka efter lite.. Citera
brainslicer Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 ahaa, de skulle ja väl sett om jag kollat länkadressen förstås...dumma mig:oops: Citera
Orodruin Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Försök smälla den här skalbaggen: Citera
brainslicer Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Försök smälla den här skalbaggen: Citera
The Grand Bark Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Hill Billy Killer Shot at 2007-08-02 Citera
Orodruin Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Hill Billy Killer Shot at 2007-08-02 Skjuter du bara med en pil i taget??? Citera
bossbaver Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 dags o avsluta tråden.... den här bilden äger alla bilder: Citera
stackbrat Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Skjuter du bara med en pil i taget??? Pil o båge? Undra om jag dödade tråden nu EDIT: Men TILT jag kom tvåa. Citera
Appel Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 dags o avsluta tråden.... den här bilden äger alla bilder: Som ball kackerlacka klarar man även av en sådan svamp. Citera
stackbrat Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Som ball kackerlacka klarar man även av en sådan svamp. no comment needed. eftersom denna bilden kanske gick över huvudet på vissa *kikar i sin inkorg* så finns lösningen i Othellos dagbok hör påå pf.nu. Senaste sidan skrivet av Othello själv: "Klockan är...hyfsat sent. Vi har precis fått nytt rum. Orsak: Kackerlacksinvasion. Alltså, jag fattar att dessa semiäckliga djur frodas i värmen och invaderar, det är jag ok med. Men 10+ stycken som vi sprayat ihjäl med något som är så bisarrt giftigt att det skulle kunna ta kål på en utomjording (kackerlacksjäklarna dör på två sekunder)" Citera
Orodruin Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 EDIT: Men jösses vad sen jag blev, jag skriver för långa kommentarer ... Citera
Orodruin Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 no comment needed. eftersom denna bilden kanske gick över huvudet på vissa *kikar i sin inkorg* så finns lösningen i Othellos dagbok hör påå pf.nu. Senaste sidan skrivet av Othello själv: "Klockan är...hyfsat sent. Vi har precis fått nytt rum. Orsak: Kackerlacksinvasion. Alltså, jag fattar att dessa semiäckliga djur frodas i värmen och invaderar, det är jag ok med. Men 10+ stycken som vi sprayat ihjäl med något som är så bisarrt giftigt att det skulle kunna ta kål på en utomjording (kackerlacksjäklarna dör på två sekunder)" Trollkarlsschack slår Othello vilken dag som helst Citera
Appel Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 eftersom denna bilden kanske gick över huvudet på vissa *kikar i sin inkorg* Sluta avslöja mig sådär Citera
Snabelguy Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Trollkarlsschack slår Othello vilken dag som helst Om jag fattat det rätt så är det den här killen som regerar schackvärlden just nu... Citera
Recommended Posts